STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń

Data publikacji: 2019-09-20

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik scentralizowanych systemów rozliczeniowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2500-2800 zł/m-c.

Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt osobisty w godz.7-15, pok.302, IIIp

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście w godz.7-15,pok.302, IIIp

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Grudziądz

Gmina pracodawcy: Grudziądz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grudziądz

Ulica pracodawcy: Wybickiego

Numer budynku pracodawcy: 39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik scentralizowanych systemów rozliczeniowych

Data dodania oferty pracy: 20.09.2019

Oferta pracy ważna do: 01.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8a270df37142db8f0c665e7e548b995

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK LEŚNY - od 2 100 PLN

Po zakończeniu pracy pilarza, robotnik leśny będzie przy pomocy wciągarki wciągał i załadowywał elementy drewna, pni i gałęzi do przetransportowania w wyznaczone miejsca. Będzie także pomagał przy zrywce drewna.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Wolisko (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 000 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakt z kontrahentami, sprzedż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRANIA - 2 250 - 2 550 PLN

Przyjmowanie i klasyfikowanie brudnego asortymentu, przygotowanie i ważenie wsadów, wybór technologii prania, wybór technologii wykańczania, sortowanie, odbiór ilościowy i pakowanie
ECOPRAL - SPÓŁKA JAWNA KLEIN, KOSECKI - 2019-06-11 - Starogard Gdański (pomorskie)

PRZĄDKA - od 2 250 PLN

praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA PRODUKCYJNEGO - od 1 850 PLN

Rozmowy z klientami, dobór materiałów, zamówienia materiałów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łuków (lubelskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 100 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-08-31 - Hażlach (śląskie)

MONTER INSTALACJI C.O. I WOD-KAN - 997,4 PLN

wykonywanie prac budowlanych towarzyszących montazowi inst. wod-kan i grzewczych, montaż urządzeń i aparatów grzewczych,
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Biała Podlaska (lubelskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 300 PLN

- montaż konstrukcji stalowych wg wskazanych metod
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA ORAZ FUNDUSZY EUROPEJSKICH (SPECJALISTA DS. OCENY ZASOBÓW I WDRAŻANIA) - od 3 400 PLN

-uczestnictwo w pracach zespołu ds. wypracowania i wdrożenia modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji,-uczestnictwo w spotkaniach makroregionalnych zespołu,-analiza danych zastanych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie i danych zawartych w Ocenie Zasobów Pomocy Społecznej,-analiza raportów, badań, sprawozdań oraz innych dokumentów dotyczących projektu,-współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, wojewódzkimi podmiotami sektorowymi oraz partnerami projektu,-udział w spotkaniach seminaryjno-warsztatowych,-opracowywanie sprawozdań i raportów,-współpraca z animatorami Gminno-Powiatowych Zespołów Kooperacji i Partnerskich Zespołów Kooperacji.Szczegóły oferty wraz z obowiązującymi załącznikami dostępne są pod adresem https://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=8378
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA DOWODÓW OSOBISTYCH W REFERACIE DOWODÓW OSOBISTYCH W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań obywatelskich z zakresu obsługi dowodów osobistych.Ważniejsze zadania: Obsługa wniosków dowodowych w aplikacji ŹRÓDŁO w module Rejestru Dowodów Osobistych (RDO): - przyjmowanie wniosków o wydanie nowego dowodu osobistego, - realizacja wniosków dowodowych przesłanych drogą elektroniczną przez platformę e-PUAP, - weryfikacja danych z wniosku z danymi zawartymi w rejestrze PESEL oraz dokumentacją zgromadzoną w kopertach dowodowych, - skanowanie i przesyłanie danych do Systemu Personalizacji Dokumentów (CPD), - przesyłanie zleceń do właściwego USC celem usunięcia niezgodności danych osobowych; Nadawanie numeru PESEL na podstawie przepisów szczególnych; Obsługa dowodów osobistych: - przyjmowanie, wydawanie (również poza siedzibą organu gminy) oraz unieważnianie dowodów osobistych, - przyjmowanie zgłoszeń utraty/uszkodzenia dowodu osobistego w formie papierowej i elektronicznej, - przyjmowanie zgłoszeń zawieszenia bądź cofnięcia zawieszenia certyfikatów w formie papierowej i elektronicznej, - przesyłanie do Systemu Informacyjnego Schengen informacji o utracie dowodu osobistego unieważnionego wcześniej z powodu zmiany danych, - przygotowywanie projektu decyzji odmownej wydania dowodu osobistego; Zakładanie kopert dowodowych dla osób wyrabiających dowód osobisty po raz pierwszy w naszej gminie; Łączenie aktualnej dokumentacji dowodowej z dokumentacją wcześniejszą, już istniejącą; Udostępnianie danych z RDO oraz zgromadzonej dokumentacji dowodowej; Wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistych i RDO; Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/704.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-12-10 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA DROGAMI I TRANSPORTEM - od 4 000 PLN

szczegółowy zakres obowiązków na stronie internetowej www.ug.debnicakaszubska.ibip.pl w zakładce oferty pracy, umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2018-12-24 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

EKSPEDENIENTKA - 2 100 - 2 200 PLN

Sprzedaż detaliczna mięsa i wędlin.
Sklep Mięsny Andrzej Sowulewski - 2016-08-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 050 PLN

wspieranie nauczyciela w rowadzeniu zajęć
Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Henryka Jordana w Przemyślu - 2018-02-05 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W NAKLE NAD NOTECIĄ (NR 5835) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 300 PLN

Pomocnicze prace na budowie bloku mieszkalnego, pomoc przy pracach murarskich. Noszenie piasku i cegieł na piętra, sprzątanie materiałów budowlanych.Aktualne miejsce pracy: Wrocław, ul. Czartoryskiego, później wg zleceń1/2 etatusala D
SAZI GROUP Sp. z o. o - 2018-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW WYPŁAT I STATYSTYKI - od 2 300 PLN

Przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-03-08 - Biłgoraj (lubelskie)

SPRZEDAWCA -KASJER - od 2 250 PLN

wg.umowy
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Białogard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 650 PLN

oklejanie i przepakowywanie produktów na zakładzie produkcji, dbałość o jakość produkowanego i pakowanego wyrobu, wypełnianie prostych raportów dotyczących procesów co-packingowych
kontakt przez OHP - 2018-01-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - od 1 850 PLN

produkcja podsufitek, podłokietników
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)

MURARZ - 2 100 - 3 100 PLN

wznoszenie budynków
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Ostrowsko (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

- zapoznanie się z organizacją i zasadami biura rachunkowego- zapoznanie się z rodzajem dokumentacji księgowej i obsługą urządzeń biurowych- zapoznanie się z obowiązującym obiegiem dokumentacji księgowej, łacznie z zasadami archiwizacji dokumentów, weryfikacja pod względemformalno-prawnym dokumentów księgowych- poznawanie programów księgowych wraz z wprowadzeniem dokumentów do systemu- sporządzanie ewidencji rejestrów VAT, księgowanie ksiąg przychodów i rozchodów, dekretowanie dokumentów, sporzadzanie deklaracji do urzędu skarbowego sporządzanie zeznań podatkowych
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Banino (pomorskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 672 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktycznych.
Zespół Placówek Oświatowych w Podedwórzu Szkoła Podstawowa - 2018-08-01 - Podedwórze (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych; obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2019-04-11 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wykonywanie pod nadzorem prac administracyjno-biurowych (wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism)
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU DROGOWEGO - 2 100 - 3 000 PLN

Komunikowanie się z firmami za pomocą translatora, współpraca z kierowcami
DB Trans Transport Krajowy i Międzynarodowy Beata Majocha - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

MALARZ STOLARKI OTWOROWEJ - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac malarskich przy produkcji okien i drzwi drewnianych
GRAB Sp. z o.o. sp.k. - 2016-12-06 - Słotwiny (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWY - od 2 800 PLN

praca przy produkcji, praca w magazynie, rozładunek i załadunek towaru; praca w godz. 7:30-16
BAUTECH Wojciechowski, Lickiewicz Sp. j. - 2017-09-25 - Piaseczno (mazowieckie)

BARMAN - od 2 200 PLN

Prowadzenie baru, przygotowywanie drinków, kaw i napoi.
Amfiteatr Cafe S.C. - 2018-08-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KELNER - od 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, ; WYMAGANIA; WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KSIŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, STAŻ PRACY MIN. 3-4 ATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO ;CZAS PRACY: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU - 15 H/TYGODNIOWO
USŁUGI RESTAURACYJNE IRYNA NIKOLENKO - 2016-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat