STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,3) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,4) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,5) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,6) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,7) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2020-06-18

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,3) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,4) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,5) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,6) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,7) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, ewentualne uprawnienia budowlane w tym zakresie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
mile widziane wykształcenie wyższe w specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_12: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_13: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_14: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.49.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe techniczne,6) posiada łącznie co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z budownictwem lub drogownictwem.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) znajomość ustawy prawo budowlane,8) znajomość ustawy o finansach publicznych,9) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,10) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,11) mile widziane wykształcenie wyższe w specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie,12) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,13) umiejętność nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, ewentualne uprawnienia budowlane w tym zakresie,14) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,15) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,3) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,4) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,5) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,6) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,7) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,61 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 29 czerwca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 17 czerwca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-06-17KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 17 czerwca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9904

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2020

Data dodania oferty pracy: 18.06.2020

Oferta pracy ważna do: 29.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54862f30d397d2529b50293a7c79c1a0

Podobne oferty pracy

KUCHARZ (NR 4184) - od 15 PLN

przygotowywanie dań kuchni ukraińskiej, gruzińskiej i ormiańskiej
Pavlo Agarkov - 2019-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

CIEŚLA - od 13 PLN

Prace ciesielskie, praca w Kaliszu oraz Ostrowie Wlkp. Wyższe wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
MTM CONSULTING TADEUSZ MAZEK - 2017-10-27 - Kalisz (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA (STAŻ) - 1 033,7 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Dęblin (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

doświadczenie zawodowe mile widziane
IBIZA Grażyna Fornalkiewicz-Adam - 2016-12-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 300 PLN

pomoc przy pracach budowlanych (dekarstwo, ocieplenia), dyspozycyjność ze względu na miejsce pracy - teren całego kraju oraz godziny pracy do uzgodnienia, przewóz materiałów budowlanych oraz sprzetu z hurtowni lub siedziby firmy na miejsce budowy w razie potrzeb; doświadczenie w pracach budowlanych (dekarstwo, ocieplenia)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Krośnica (opolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 250 PLN

realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw księgowości w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2019-01-08 - Hażlach (śląskie)

PRACOWNIK EKIPY PORZĄDKOWEJ - od 1 850 PLN

Sprzątanie sklepu, hal magazynowych, biur
CLEANER Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kutno (łódzkie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

Przygotowywanie posiłków.
RESTAURACJA "JAN" H. J. N. Pawełoszek Sp. Jawna - 2020-09-29 - Bełchatów (łódzkie)

SERWISANT - od 2 500 PLN

Naprawa i serwisowanie okien. Wymiana uszczelek w oknach
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Żory (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 13,7 PLN

Szycie w całości bądź w operacjach. Szycie odzieży lekkiej.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Łódź (łódzkie)

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

recepcjonista na serwisie samochodowym
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mielec (podkarpackie)

INFORMATYK - od 3 000 PLN

TWORZENIE I OBSŁUGA STRON INTERNETOWYCH
Gold Star Antoni Podgórski - 2020-06-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 300 PLN

przygotowanie zapraw i innych materiałów, dostarczanie do miejsca wskazanego, prace porzadkowe, prace wg poleceń brygadzisty
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT W DZIALE KONTROLINGU I ANALIZ - 1 017,4 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)

ELEKTRYK- ELEKTROMECHANIK - 15 - 19 PLN

wykonywanie szaf sterowniczych, uruchamianie urządzeń
HEMAR Marcin Heromiński - 2018-04-11 - Rzeczków-Kolonia (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 3 000 - 5 000 PLN

obsługa postępowań regulowanych ustawą prawo zamówień publicznych, kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie pracowników sprzedaży, prowadzenie korespondencji z zamawiającym w trakcie postępowania jak również po udzieleniu zamówienia, bieżąca archiwizacja dokumentacji
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-20 - Kluczbork (opolskie)

KIEROWCA C+E - od 2 600 PLN

Zakres zadań:•Wykonywanie jazd samochodami chłodnia i/lub przewóz żywca•Dbałość o powierzony sprzęt•Sprawdzanie stanu technicznego oraz płynów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu,
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Łazisko (łódzkie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Obsługa klienta w salonie, sprzedaż produktów i usług, transport towarów, dbanie i ład i porządek w miejscu pracy. Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzesko (małopolskie)

KOSMETYCZKA R93/2545-1233/20 - od 2 600 PLN

stylizacja paznokci, manicure i pedicure
M.I.D. IWONA BRZECZKOWSKA-DURMOWICZ - 2020-10-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

Przewóz towarów handlowych, prawidłowe zabezpieczenie i prtzestrzeganie przepisów BHP, utrzymanie w należytym porządku środków transportu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 1 017,4 PLN

PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - do 2 000 PLN

Diagnostyka i naprawa pojazdów ciężarowych. Kontrola stanu technicznego pojazdów, konserwacja, dobieranie i wymiana części. Przestrzeganie przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wyryki-Adampol (lubelskie)

STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH - 2 600 - 3 000 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7-15. Adres miejsca pracy w Opolu będzie ustalony po zatrudnieniu
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-05-26 - Opole (opolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 500 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji mebli.
Brenkus Edward Zakład Stolarski - 2017-04-12 - Brody (małopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 800 PLN

załadunek i rozładunek
"MGJ" SP.Z.O.O. - 2018-10-18 - Leśniewo (pomorskie)

MENEDŻER HANDLOWY - od 3 070 PLN

obsługa biura, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Szczytnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania, poznanie obowiązujących procedur dotyczących świadczeń emerytsalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Rawicz (wielkopolskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 6 000 PLN

- tworzenie lub zlecenie rozszerzeń funkcjonalnych w ramach wdrożeń systemów informatycznych- opieka serwisowa nad wdrążonymi systemami i pomocy technicznej dla użytkowników i klientów- obsługa aplikacji webowych- opieka serwisowa nad urządzeniami infrastruktury sieciowej- zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbanie o wizerunek firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2019-12-12 - Tychy (śląskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 000 PLN

montaż demontaż rusztowań
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Bełchatów (łódzkie)