STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCIW WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCIW WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 3 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu;6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodniez obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.

Data publikacji: 2021-04-08

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu;6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodniez obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgodnienia. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Godziny pracy: poniedziałek piątek: 7:30 15:30 wtorek 8:30 16:30

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCIW WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne lub finanse lub rachunkowość

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie ekonomiczne,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.2) Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub wyższe oraz podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub finanse i rachunkowość,2) mile widziany staż pracy w sektorze finansów publicznych,3) znajomość przepisów prawa związanych z sektorem finansów publicznych (tj. znajomość ustawy: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa, o podatku od towarów i usług, znajomość aktów wykonawczych do powyższych ustaw ze szczególnym uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej),4) znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej,5) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 6) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, 9) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, 10) biegła obsługa komputera, pakietów biurowych i urządzeń peryferyjnych, znajomość obsługi pakietów Office,11) umiejętności interpersonalne, w tym: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, adaptacja społeczna, zdolności analityczne, odporność na stres.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10614

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.14)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. planowania i sprawozdawczości.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 7 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2021-04-07KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 07 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniuInformujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 08.04.2021

Oferta pracy ważna do: 19.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?604bd9ddc2f09a629f4f63c97218f2fc

Podobne oferty pracy

LAKIERNIK WYROBÓW DRZEWNYCH - od 2 100 PLN

praca CHORZEMIN 115, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
Usługowy Zakład Stolarski Józef Rzepa - 2018-01-23 - Chorzemin (wielkopolskie)

MŁODSZY KUCHARZ - od 2 200 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI TYPU FAST FOOD K/M - od 2 250 PLN

praca w restauracji szybkiej obsługi Kebab King, przyjmowanie i realizowanie zamówień, smażenie frytek, podgrzewanie potraw, obsługa klientów wg określonych standardów, dbanie o czystość w Sali jadalnej, obsługa terminala kart płatniczych
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 13 PLN

Praca w kuchni, kasjer, prace porządkowe.
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Czeladź (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie dostaw, składanie zamówień, obsługa klientów
CH. M. "TRANS" WENECJA - MICHAŁ CHEŁMINIAK - 2021-05-25 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)

POMOC PRZEWODNIKA - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 925 PLN

Rejestracja pacjentów, wydawanie wyników badań, zgłaszanie do sanepidu, odbieranie telefonów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zamość (lubelskie)

POMOCNIK KOMINIARSKI - od 2 800 PLN

czyszczenie przewodów kominiarskich, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Piła Kościelecka (małopolskie)

SPAWACZ MIG/MAG - od 6 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM S.A. - 2020-11-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK KOMINIARSKI - od 2 800 PLN

czyszczenie przewodów kominiarskich, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Piła Kościelecka (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY/ DZIAŁ KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

telefoniczna rejestracja pacjentów w systemie komputerowym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tychy (śląskie)

PIELĘGNIARKA - od 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera; dodatkowym atutem będą ukończone kursy szczepień oraz medycyny pracy; prace pielęgniarskie oraz administracyjne; miejsce pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2016-03-31 - Knurów (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 13,7 PLN

pomoc w przygotowywaniu dań kuchni orientalnej, obieranie i krojenie warzyw, bdanie o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 4 500 PLN

- tynkowanie- montaż i demontaż okien- montaż i demontaż parapetów- murowanie- wylewanie i kucie posadzek- montaż ociepleń budynków- malowanie- kładzenie płytek ceramicznych- montaż suchej zabudowy- prace porządkowe
KIM Sp. zo.o. - 2021-06-02 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Bieżące cięcie trawy; wykonywanie nasadzeń drzew i krzewów oraz ich podlewanie i pielęgnacja; zbieranie śmieci przy drogach gminnych; porządkowanie pomników pamięci na terenie gminy; inne prace zlecone przez Wójta lub zastępcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Gostynin (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

lakierowanie naprawcze samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 T
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 4 500 PLN

- tynkowanie- montaż i demontaż okien- montaż i demontaż parapetów- murowanie- wylewanie i kucie posadzek- montaż ociepleń budynków- malowanie- kładzenie płytek ceramicznych- montaż suchej zabudowy- prace porządkowe
KIM Sp. zo.o. - 2021-06-02 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - do 13 PLN

prace biurowe, prace ubezpieczeniowe
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

dowóz towarów do odbiorców hurtowni
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 710 PLN

Obsługa wózka widłowego, prace magazynowe.
TWOJAKADRA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-02 - Sosnowiec (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie dostaw, składanie zamówień, obsługa klientów
CH. M. "TRANS" WENECJA - MICHAŁ CHEŁMINIAK - 2021-05-25 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)

FLORYSTA - od 3 000 PLN

Układanie bukietów i wiązanek okolicznościowych, przygotowywanie różnych dekoracji. Mile widziane osoby młode.
Kwiaciarnia "Niezapominajka" Zdzisława Gigling - 2018-12-04 - Jabłonna (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 14,7 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Solina (podkarpackie)

KIEROWCA AUTOBUSU - 3 300 - 4 500 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; prawo jazdy kat. D; świadectwo kwalifikacji zawodowej; prowadzenie autobusu, sprzedaż oraz kontrola biletów; miejsce pracy: Gliwice oraz linie komunikacyjne obsługiwane przez PKM na terenie woj. śląskiego, baza: Gliwice, Chorzowska;
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Gliwice (śląskie)

ROBOTNIK FIZYCZNY - 997,4 PLN

prace remontowe wewnątrz budynku,prace ogrodowe
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Czerwony Bór (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie dostaw, składanie zamówień, obsługa klientów
CH. M. "TRANS" WENECJA - MICHAŁ CHEŁMINIAK - 2021-05-25 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SZATNI (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zabrze (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

sprawdzanie zgodności załadunku towaru z klientem, nadzorowanie załadunków i wyładunków, dostarczanie towaru na czas i miejsce, przewóz ładunku, praca na umowe na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju i Europy, oferta dostepna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)