STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R76/1849-677/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R76/1849-677/18

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2018-05-16

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R76/1849-677/18

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych oraz informacji pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 03.04.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 16.05.2018

Oferta pracy ważna do: 24.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Opróżnianie skrzynek nadawczych, wydawanie przesyłek awizowanych, obsluga systemu Poczta 2000
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chojna (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

DOZORCA - od 925 PLN

1. Prace remontowe i malarskie na terenie szkoły zlecone przez Kierownika Gospodarczego. 2. Koszenie trawników na terenie boiska szkolnego i terenach przylegających do budynku szkolnego. 3.Sprzątanie i utrzymywanie w czystości trawników, przycinanie krzewów na terenie szkoły. 4. Utrzymywanie czystości boisk szkolnych oraz terenu wokół szkoły za ogrodzeniem. 5. Utrzymywanie w czystości placu szkoły i terenu przyszkolnego. 6.Przeprowadzać drobne naprawy na terenie boiska i placów szkolnych. 7. Utrzymywanie czystości i estetyki powierzonych pomieszczeń. 8. Dbałość i konserwacja powierzonego sprzętu. 9. W okresie jesiennym sprzątanie liści z w/w terenu. 10. Zamiatanie śniegu (odśnieżanie) i posypywanie piaskiem chodników przylegających do terenu szkoły oraz chodników i dróg na terenie szkoły. 11. Zgłaszanie Kierownikowi Gospodarczemu wszystkich uszkodzeń na terenie boiska w formie ustalonej przez Kierownika. 12.Opieka nad bezpieczeństwem obiektów szkoły i całego terenu. 13. Obowiązek kodowania i rozkodowania budynku szkolnego. 14. Wykonywanie innych prac zleconych wynikających z organizacji szkoły, zlecone przez Dyrektora Szkoły lub Kierownika Gospodarczego.
Szkoła Podstawowa Nr 13 - 2016-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK WSPARCIA ODDZIAŁU - 997,4 PLN

Obowiązki biurowe: analiza i uzupełnianie danych we wnioskach kredytowych, ubezpieczeniowych i systemach informatycznych, statystyka danych i spotkań.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Żabokliki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

Prowadzenie całości spraw z zakresu ochrony i kształtowania środowiska, spraw związanych z terenami kopalnianymi, utylizacją odpadów zawierających azbest. Wydawanie decyzji środowiskowych. Przygotowanie projektów uchwał z zakresu stanowiska.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-03-03 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z zasadami archiwizowania kat, zg. z instrukcja kancelaryjną. Zapoznanie się z zasadami rpzliczania kont płatników składek zg. z rozporządzeniem. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

KIEROWCA - MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

PRZYJMOWANIE I LICZENIE TOWARÓW. WPROWADZANIE TOWARÓW DO KOMPUTERA. ROZWOŻENIE TOWARU.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Niedźwiednik (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZ - STAŻ FP (SZPROTAWA) - 997,4 PLN

czynności pracownika obsługi zaplecza pocztowego
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Szprotawa (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 968,75 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych jak i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-26 - Skoczów (śląskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 1 850 PLN

praca przy kasiesprzedaż produktówobsługa urządzęń do produkcji lodów i shakerówprodukcja lodów i shakerów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 4 200 PLN

negocjowanie cen, planowanie i logistyka dostaw, raporty, nadzór nad optymalizacją zapasów magazynowych
INSTAC SP. Z O.O. - 2015-11-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)

ŚLUSARZ - od 3 500 PLN

Obróbka metali wykorzystywanych do produkcji.
PPUH MOSKIT MAREK STRZYŻ - 2018-05-07 - Śliwniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

* Monitornig należności krajowych i zagranicznych* Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych na usługi transportowe* Spotkania z potencjalnymi klientami polskimi i zagranicznymi* Organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy;* Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje* Współpraca z działami operacyjnymi
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-09-13 - Kościerzyna (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 2 600 PLN

osoba w trakcie studiów na kierunku budownictwo,prawo jazdy kat. Bmiejsce pracy: teren kraju
PGP DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACA BIUROWA - od 3 800 PLN

POSZUKUJEMY OSOBY Z BARDZO DOBRĄ ZNAJOMOŚCIĄ NIEMIECKIEGOPRACA Z KLIENTEM , DROBNE PRACE BIUROWE.WYMAGANIA: OBSŁUGA KOMPUTERA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO GODZINY PRACY OD 08.00 DO 16.00MIEJSCE PRACY POMORSKA 56 A W SZCZECINIE(DĄBIE)
NORATHERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MECHANIK SPRZĘTU CIĘŻKIEGO - od 3 000 PLN

prace naprawcze sprzętu ciężkiego
KOSBUD Sp.z o.o. - 2017-04-04 - Leszna Górna (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 11,5 PLN

obsługa klienta -promowanie i doradztwo w zakresie produktów-wykonywanie prac zleconych przez klienta -sprzadaż produktu-zachęcanie Klientów do degustacji Oferujemy -zatrudnienie napodstawie umowy - zlecenie -praca w młodym i dynamicznymzespole -atrakcyjna stawka godzinowa -elastyczny grafik-możliwość rozwoju zawodowego -deputat kawowy -szkoleniawprowadzające
Randstad Polska Sp. z o.o - 2016-04-25 - Opole (opolskie)

MONTER INSTALACJII WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - CO - od 2 000 PLN

montaż instalacji wod-kan-co, prace pomocnicze, uczestniczenie w kursach, szkoleniach podnoszacych kwalifikacje zawodowe,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Jaworzno (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: 1.prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników;2.uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego;2.wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń;3.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej);4.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;5.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku;6.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu;7.na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego;8.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;9.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;10.współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych;11.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego;12.prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników;13.podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 1 850 PLN

praca w firmie zajmującej się produkcją mebli do samodzielnego montażu
CYPRYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Skawina (małopolskie)

PRACOWNIK W PORTIERNI - od 2 000 PLN

wpisywanie wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów, wydawanie przepustek
"STOP" OCHRONA SP Z O.O. - 2017-01-25 - Modła Królewska (wielkopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

Utrzymanie w czystości obiektu handlowego.Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu, również w weekendy.
PIAST GROUP Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - do 10,4 PLN

wykonywanie prac magazynowych, kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Szczepańcowa (podkarpackie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso - wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA S.A. - 2016-09-27 - Bliżyn (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

Wymagania: chęci do pracy, mile widziane doświadczenie w warsztacie samochodowym ( istniej możliwość przyuczenia). Wysokość wynagrodzenia zależy od umiejętności i kwalifikacji kandydatów. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: TEL. 58 572-27-93 W GODZ. 7-17 LUB OSOBIŚCIE.
Eurocement Sp.J. A.Kwiatkowski i współnicy - 2016-03-17 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 13 PLN

Utrzymanie czystości na wyznaczonym terenie.
"Security" Sp. z o. o. Sp.k, - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 400 PLN

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 200 PLN

metkowanie wyrobów gotowych na zewnętrznych placach magazynowych, ręczne przemieszczanie materiałów i półproduktów, sztaplowanie półfabrykatu, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Zielona Góra (lubuskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - 2 200 - 2 600 PLN

Sprzedaż wyrobów farmaceutycznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Kartuzy (pomorskie)


Wybierz powiat