STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R36/3565-845/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R36/3565-845/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R36/3565-845/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 22.11.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, tel.: 56/610-93-00Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0661cea585cad66290f4f8c26b23f174
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta i wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-10-27 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu oraz sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-07-16 - Chorzów (śląskie)
Obsługa kasowa jednostek organizacynych gminy i sporządzanie przelwów na wszystkie płatności. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu dzierżawy działek, wieczystego użytkowania działek. Sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
-
MARDOM PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-01 - Lipniki Stare (mazowieckie)
Do uzgodnienia
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA - 2017-04-18 - Sanok (podkarpackie)
Naprawa samochodów, wulkanizacja , obsługa komputera.
AUTO NAPRAWA - ZIELIŃSKI ANNA ZIELIŃSKA - 2018-09-19 - Mańkowo (mazowieckie)
szycie patek, pagonów- obsługa maszyny stebnówki
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji - wyroby stolarskie
kontakt przez PUP - 2015-07-20 - Przasnysz (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/490904/files/ogloszenie_wgm.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarowania mieniem komunalnym w zakresie użytkowania wieczystego spółdzielni mieszkaniowych, spółek, przedsiębiorstw spółdzielni, zakładów i instytucji kultury, ROD oraz użyczeń nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym w terminie do dnia 31 października 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-10-23 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
4 GRANTS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie wiązanek i bukietów okolicznościowych, pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, sprzedaż towarów. Praca w Kołobrzegu w godz. 09:00-14:00/14:00-19:00 również w soboty(09:00-14:00,12:00-18:00) i niedziele (10:00-16:00).
Kwiaciarnia "BALLADA O ŁĄCE" - 2019-04-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Montaż ścian działowych, zabudowy z płyt GK na konstrukcji stalowej, praca na terenie Krakowa i okolic
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-12-06 - Chorzów (śląskie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW. ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA. ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADNUKÓW. PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA. UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA WÓZKÓW WIDŁOWYCH BEDZIE DODATKOWYM ATUTEMKONTAKT OSOBISTY - NIEPODLEGŁOŚCI 41/42 POKÓJ 205, TELEFONICZNY 91 440 14 61 LUB 502 017 294, CV NA EMAIL - krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl (tytułem stanowisko ds opracowania ładunków)miejsce pracy - DWORCOWA 20 lub MIERZYN UL. WELECKA 2a, (zapewniony transport z ul Dworcowej 20)
POCZTA POLSKA SA - 2019-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w sklepie z bielizną i kosmetykami, praca również w soboty
Przedsiębiorstwo Handlowe YES Janusz Kurowski - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obsługa klientów, obsługa programu księgowego, obsługa komputera
JUSTYNA CZAJKA BIURO RACHUNKOWE FAKTURKA - 2019-01-08 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie harmonogramu jazd kursantów, rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa prasy gilotynowej do cięcia blachy
BROCAR PPUH S.C. - 2016-04-12 - Plewiska (wielkopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Wietnamu, obsługa poczty w języku wietnamskim, dbanie o relacje z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-01-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Więcej informacji na stronie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-11-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Naprawa i konserwacja sprzętu telekomunikacyjnego, komputery, laptopy,telefony.Miejsce pracy: Wrocław ul. Krawiecka Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w kuchni, przygotowywanie posiłków, mycie naczyń, obieranie warzyw
Firma PUH "MARCO - POL" - 2016-01-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Naprawa serwisowa. Przygotowanie do sprzedaży.
"MODENA" Franikowski Krzysztof - 2016-07-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na V piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)