STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów ZUS

Data publikacji: 2019-11-28

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnienie realizacji zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów ZUS

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019

Data zakończenia pracy: 29.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o komornikach sądowych, znajomość ustawy o kosztach komorniczych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych, stanowczość/pewność siebie, umiejętność przekonywania, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.zus.pl

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Juliana Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 28.11.2019

Oferta pracy ważna do: 12.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43bf684e3a10e979db8bdcef48fa99fc

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. WSPARCIA PROCESÓW INFORMATYCZNYCH - od 2 500 PLN

Praca w Toruniu, obsługa incydentów w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego zakładu, utrzymuje i monitoruje wskazany poziom usług IT w zakresie nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu, wspiera użytkowników w ramach wdrożeń oprogramowania i procedur w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu,uczestniczy w pracach projektowych, wdrożeniowych i testowych w obszarze nadzorowanym przez dane CWI, proponuje usprawnienia dla realizowanych procesów i aktualizacji wykorzystywanej dokumentacji, sporządza raporty w zakresie realizacji zadań.
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 16 PLN

Sprzątanie pokoi pod nieobecność gości i przygotowywanie do przyjęcia nowych gości, sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych i ciągów komunikacyjnych. Zatrudnienie na umowę zlecenie na okresie próbnym (3 m-ce). Praca w godz. 7-15 wg grafiku w Dźwirzynie, również w sobotę i niedzielę. Pracodawca zapewnia wyżywienie.
GEOVITA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-06 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

obsługa masowego nadawcy, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek rejestrowanych, awizowanie przesyłek rejestrowanych
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R99/1071-339/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO ANALIZ RYZYKA, PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI - od 3 000 PLN

1.Pomiar, analiza i monitorowanie ryzyk istotnych występujących w Banku, sporządzanie okresowych: miesięcznych /kwartalnych sprawozdań z realizacji planu finansowego Banku, 2.Sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej dla NBP, BFG, KNF, GUS, GIIF itd3.Sporządzanie rocznych planów ekonomiczno – finansowych banku, 4.Monitorowanie realizacji przyjętej strategii działania Banku oraz sporządzanie informacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej, 5.Dokonywanie wymaganych (co najmniej raz w roku) przeglądów i weryfikacji regulacji wewnętrznych oraz limitów wewnętrznych oraz opracowanie projektów regulacji wewnętrznych Banku obejmujących zasady zarządzania ryzykiem oraz szacowania kapitału wewnętrznego,6.Opracowywanie propozycji limitów i/bądź warunków brzegowych dla poszczególnych ryzyk
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2019-10-01 - Szczekociny (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- sprzedaż i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu,- dbanie o towar w sklepie- obsługa kasy fiskalnej - przygotowywanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sulęcin (lubuskie)

FRYZJER/OBSŁUGA KLIENTA - 997,4 PLN

Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Drezdenko (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

wprowadzanie danych księgowych do systemu komputerowego
EXPERT Biuro Rachunkowe Emilia Jabłońska - 2018-05-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

KELNEKA/BARMANKA - od 2 000 PLN

Obsługa baru, wydawanie posiłków
GASTRONOMIA - LE TRONG - 2017-09-01 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

Sortowanie i cenowanie towaru.Pozycjonowanie i wykładanie towaru według norm.Przyjmowanie oraz sporządzanie zamówień.Obsługa terminala płatniczego.Obsługa klienta, pomoc w doborze towaru.Projektowanie oraz przygotowywanie i tworzenie witryn sklepowych.Przygotowywanie promocji oraz akcji rabatowych.Sporządzanie raportów dobowych, okresowych oraz raportu z terminala.Dobór odpowiednich stylizacji oraz pokazywanie trendów w modzie.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Wieluń (łódzkie)

STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-08-12 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - od 2 100 PLN

Nadzór nad stanem technicznym budynku i pomieszczeń
ROLA Sp. z o.o. - Człuchów - 2018-01-31 - Człuchów (pomorskie)

STANOWISKO POMOCNICZE I OBSŁUGI - od 2 250 PLN

Wykonywanie prac biurowych w wydziale organizacji
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pomiechówek (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 200 PLN

przygotowywanie dań tradycyjnej kuchni orientalnej tj.: kulfi, samosy, sarma itp., przygotowywanie sosów napojów
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Łazy (mazowieckie)

ELEKTROMONTER - od 3 500 PLN

według stanowiska
Instalatorstwo Elektryczne - Szymon Woźniak - 2018-03-16 - Wołomin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI MIASTA W BIURZE PREZYDENTA - 2 500 - 3 500 PLN

1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER- KIEROWCA - od 2 000 PLN

prace na składzie węgla, dowóz do klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Krzyworzeka (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno Techniczny; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskiwania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; zlecanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach, na wysokościach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/702.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-11-29 - Słupsk (pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie księgowości firmy
GUST Sp. Jawna Mariusz Borysiuk & Waldemar Krypa - 2017-04-27 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 1 200 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MAGISTER FARMACJI - od 4 300 PLN

-Praca w Aptece w godz. 8.00 - 20.00,-Kontakt telefoniczny 512-819-559-Kontakt e-mailowy: apteka.praca (at) interia.pl
"APTEKA DYŻURNA" KASZUBY STASIEWICZ SP. J. - 2016-08-23 - Tczew (pomorskie)

DRUKARZ TKANIN - od 2 250 PLN

Drukarz tkaninobsługa drukarki DTG do nadruku na tkaninach, przygotowanie projektów do drukarki, konserwacja i eksploatacja drukarki DTGwykształcenie: min zawodowe,staż pracy: bez wymagań, umiejętności specjalności: znajomość programów graficznych
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Brzeg (opolskie)

GLAZURNIK - od 8 800 PLN

jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 200 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Nadleśnictwie w Michałowie.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Pińczów (świętokrzyskie)

STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 3 200 PLN

I. Zadania ogólne:- kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa , zastępowanie Dyrektora DGNAB,- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu:1) informacji, zaświadczeń i decyzji z zakresu gospodarki przestrzennej,2) gospodarki przestrzennej i urbanistyki,3) planowania przestrzennego i architektury,4) budownictwa i infrastruktury,5) organizacyjnych i budownictwa.- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiegob) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury , tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń,- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.- dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,- zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,- zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-22 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI I SPRZEDAŻY GRUNTÓW - od 1 850 PLN

1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami, rozgraniczeniami oraz scaleniami nieruchomości;2. Reprezentowanie gminy Ustka w procedurze wskazania granic działek wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości oraz wskazywanie granic nabywcom nieruchomości;3. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości z gminnego zasobu mienia komunalnego, zgodnie z procedurą przetargową i obowiązującymi przepisami oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych;4. Przygotowywanie planu sprzedaży nieruchomości i harmonogramu przetargów oraz prowadzenie rejestru mienia gminnego wraz z jego bieżącą aktualizacją;5. Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży nieruchomości, udostępnianie materiałów i informacji, publikacja na gminnych serwisach internetowych;6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych dotyczących terenów inwestycyjnych gminy Ustka oraz udział w imprezach i targach dotyczących promocji terenów inwestycyjnych Gminy;7. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własność gminy Ustka;8. Prowadzenie rejestru aktów notarialnych wraz z ewidencją podatku od czynności cywilnoprawnych.9. Nadawanie nazw ulic i placów oraz prowadzenie spraw związanych z numeracją budynków wraz z prowadzeniem i bieżącą aktualizacją numerycznej bazy dot. nazewnictwa ulic i numeracji budynków.10. Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z użytkowania rolnego i leśnego oraz ze zmianą klasyfikacji gruntów;11. Nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi oraz nad sprawami zleconymi do Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Słupsku, jak również zlecanie i nadzór nad umowami dotyczącymi wycen nieruchomości;12. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań dotyczących przetargów na prace geodezyjne.
Urząd Gminy Ustka - 2016-03-03 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/III - od 2 000 PLN

Zakres zadań:administrowanie serwerami pracującymi pod systemami operacyjnymi Windows
Urząd Miejski - 2017-11-08 - Jaworzno (śląskie)