STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU SZKOLNEGO OFPR/19/572 Namysłów oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 2 w Namysłowie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU SZKOLNEGO OFPR/19/572

Wynagrodzenie: 2 250 - 3 100 PLN

Zakres obowiązków: wg stanowiska

Data publikacji: 2019-06-25

Lokalizacja: Namysłów (opolskie)

Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 2 w Namysłowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
REYMONTA 5, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: wg stanowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 3 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU SZKOLNEGO OFPR/19/572

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 2 w Namysłowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie

Adres pracodawcy:
REYMONTA 5, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: namysłowski

Gmina pracodawcy: Namysłów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Namysłów

Ulica pracodawcy: REYMONTA

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy: Q EDUKACJA - GIMNAZJA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 25.06.2019

Oferta pracy ważna do: 25.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37ecf8f4cd43671883e1ed37839c5af2

Podobne oferty pracy

POMOCNIK LAKIERNIKA - 997,4 PLN

wg.prpgramu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Rostek (warmińsko-mazurskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - do 2 000 PLN

wykonywanie instalacji wod-kan-gaz i c.o.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 400 PLN

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.1 zmianawynagrodzenie: 2400 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 26 MARCA 2019.Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.Proces naboru przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepałnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2019-03-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MONTER PRZEWODÓW HYDRAULICZNYCH - od 3 200 PLN

WYKONYWANIE RÓŻNYCH TYPÓW PRZEWODÓW HYDRAULICZNYCH WG RYSUNKÓW DOKUMENTACJI KONSTRUKCYJNEJ WYROBU. SPAWANIE I LUTOWANIE KOŃCÓWEK WG. DOKUMENTACJI I RYSUNKÓW KONSTRUKCYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH, UPRAWNIENIA NA MIGOMAT ORAZ LUTOWANIE GAZOWE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT
PROKOM SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 1 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/639.html
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-21 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PEDICURE - od 2 100 PLN

Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 300 PLN

budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku arabskim;projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych;pozyskiwanie nowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowychz klientami firmy;budowanie bazy klientów;realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Słupno (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Kuryłówka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 3 500 - 5 000 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI URZĘDU - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)

DEKARZ - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Pionki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 440 PLN

Rozliczanie międzyokresowe kosztów, uzgadnianie ZFŚS, dekretowanie i księgowanie faktur zakupów, księgowanie wynagrodzeń osobowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-03-08 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKA PRACY DS. INFORMATYCZNYCH- ADMINISTRATOR SIECI W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 200 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań merytorycznych polegających na administrowaniu sieciami informatycznymi.Ważniejsze zadania:1.pełnienie obowiązków Administratora Sieci użytkowej w Urzędzie Miejskim w Słupsku;2.wsparcie użytkowników sieci lokalnej;3.administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;4.zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;5.zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;6.zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej oraz systemów serwerowych Urzędu Miejskiego w Słupsku;7.konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;8.administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku- ustawienie i utrzymanie sieciowego systemu zabezpieczeń Urzędu Miejskiego w Słupsku;9.konfiguracja i nadzorowanie aktywnego sprzętu sieciowego;10.administrowanie i monitowanie działania oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów z sieciami LAN/WAN/VPN (routery, switche, vlany, bridge) Urzędu Miejskiego w Słupsku;11.analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;12.współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;13.zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;14.zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania w Urzędzie Miejskim w Słupsku;15.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;16.prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;17.zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;18.wdrażanie usług sieciowych.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym ;2.wymuszona pozycja ciała;3.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2200 zł brutto- za etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-15 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 1 900 PLN

obieranie warzyw, robienie surówek, przygotowywanie i przyprawianie mięs do pieczenia i gotowania, gotowanie zup, przygotowywanie sosów, dekoracja potraw, przygotowywanie deserów, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, mycie lodówek, wydawanie potraw.
Spółka Cywilna Handlowo-Usługowa "Eureka" - 2016-07-11 - Uniegoszcz (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM- WYDZIAŁ OBSŁUGI DOKUMENTACJI - 997,4 PLN

Stanowisko ds.obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym- Wydział Obsługi Dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)

ELEKTRYK - KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa obiektów szpitala, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacji systemów i urządzeń.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK KURNIKA - od 1 850 PLN

praca przy pisklętach, rozładunek, załadunek
MULARD - DYSTRYBUCJA PISKLĄT CIECHANEK GRZEGORZ - 2016-02-11 - Nowe Chechło (śląskie)

KONSERWATOR TERENÓW ZIELONYCH - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Paradyż (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY CELOWYCH WYDZ. FINANS-KSIĘG. ST(FP) M - 997,4 PLN

numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)

KONSERWATOR - od 1 850 PLN

wg stanowiska
PPHU-DOMOS - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYNY DO PRZEROBU TWORZYW SZTUCZNYCH - od 1 750 PLN

obsługa linii do produkcji peszla
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Żuromin (mazowieckie)

POMOC MAGAZYNOWA - od 2 192 PLN

praca w okresie wakacyjnym-rozładowywanie towaru
KACZMARCZYK SPÓŁKA Z O.O. - 2018-06-26 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA- STAŻ - 1 033,7 PLN

Staż w Gogoline
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Gogolin (opolskie)

KELNER/BARMAN - od 2 100 PLN

- obsługa gości restauracji, - przygotowywanie sali konsumpcyjnej,- doradzanie klientom w zakresie wyboru potraw i napojów,- przyjmowanie zamówień od klientów,- sporządzanie rachunków, inkasowanie należności,- rozliczanie się z pobranych potraw, napojów i dziennych utargów,- dbanie o dobry wizerunek firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat