STANOWISKO DS. KULTURY I TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. KULTURY I TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)Współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania obiektów zabytkowych zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.2)Prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Chełm.3)Planowanie, inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej.4)Współpraca w opracowywaniu projektów budżetu Departamentu i instytucji kultury oraz nadzór nad prawidłowym ich wykonaniem.5)Współdziałanie z innymi urzędami i instytucjami.6)Współpraca ze stowarzyszeniami w zakresie działalności kulturalnej i turystycznej.7)Kontrolowanie i wizytowanie podległych instytucji kultury.8)Prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie na terenie miasta Chełm.9)Organizacja obchodów, rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie miasta Chełm.10)Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.11)Archiwizacja dokumentów dotyczących Departamentu.12)Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dorocznych nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego.13)Pobieranie, wysyłanie korespondencji.14)Samokontrola na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2020-04-28

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania obiektów zabytkowych zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.2)Prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Chełm.3)Planowanie, inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej.4)Współpraca w opracowywaniu projektów budżetu Departamentu i instytucji kultury oraz nadzór nad prawidłowym ich wykonaniem.5)Współdziałanie z innymi urzędami i instytucjami.6)Współpraca ze stowarzyszeniami w zakresie działalności kulturalnej i turystycznej.7)Kontrolowanie i wizytowanie podległych instytucji kultury.8)Prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie na terenie miasta Chełm.9)Organizacja obchodów, rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie miasta Chełm.10)Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.11)Archiwizacja dokumentów dotyczących Departamentu.12)Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dorocznych nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego.13)Pobieranie, wysyłanie korespondencji.14)Samokontrola na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KULTURY I TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programów komputerowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętności redakcyjne, pozyskiwania informacji, dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów prawa w zakresie działalności Departamentu (w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej)

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. kultury i turystyki w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.36.20201.Wymagania niezbędne :1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.2. Wymagania dodatkowe :1) obsługa programów komputerowych,2) znajomość przepisów prawa w zakresie działalności Departamentu (w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej),3) umiejętności redakcyjne, pozyskiwania informacji, dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania obiektów zabytkowych zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.2)Prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Chełm.3)Planowanie, inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej.4)Współpraca w opracowywaniu projektów budżetu Departamentu i instytucji kultury oraz nadzór nad prawidłowym ich wykonaniem.5)Współdziałanie z innymi urzędami i instytucjami.6)Współpraca ze stowarzyszeniami w zakresie działalności kulturalnej i turystycznej.7)Kontrolowanie i wizytowanie podległych instytucji kultury.8)Prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie na terenie miasta Chełm.9)Organizacja obchodów, rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie miasta Chełm.10)Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.11)Archiwizacja dokumentów dotyczących Departamentu.12)Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dorocznych nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego.13)Pobieranie, wysyłanie korespondencji.14)Samokontrola na stanowisku pracy.4. Warunki pracy na stanowisku :1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne :1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kultury i turystyki w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 11 maja 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury i turystyki w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-04-27KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury i turystyki w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 28 kwietnia 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9824

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 28.04.2020

Oferta pracy ważna do: 11.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f7dd680b788d01aa5caa89951b4e47f

Podobne oferty pracy

STOLARZ MEBLOWY - 997,4 PLN

składanie mebli, montaż prowadnic, obróbka profili
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Mleczewo (pomorskie)

STOLARZ - 997,4 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Gać (kujawsko-pomorskie)

BETONIARZ - od 2 250 PLN

OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA! Obsługa maszyn, nanoszenie betonu, obróbka ręczna. Praca w okolicach Trójmiasta.
HARD BRUK INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Reda (pomorskie)

OPERATOR KOPARKI - do 1 850 PLN

Operator koparki
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łazieniec (kujawsko-pomorskie)

JELICIARZ - od 1 300 PLN

PRZYGOTOWYWANIE JELIT ZWIERZĄT DO PRODUKCJI WĘDLIN
Rolex Plus Spółka z o. o. - 2020-07-14 - Jarocin (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Brak danych
PPHU ECOBI Sp.z o.o. - 2017-01-17 - Sowlany (podlaskie)

INWENTARYZACJA - 8 - 13 PLN

liczenie towaru, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta; zamawianie, przyjmowanie oraz wykładanie towarów na półkach; metkowanie towarów; utrzymywanie czystości w miejscu pracy; kontrola terminów ważności; obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Osiek (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER - od 2 600 PLN

Instalacje elektryczne i linie kablowe.
EL TEL K.M. Jarosz spółka jawna - 2020-03-11 - Zamość (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Technik prac biurowych-obsługa emailowa, telefoniczna, osobista klientyów, sekretariatu, urządzeń biurowych
Terapeutyczny Zespół Szkolno-Przedszkolny "Czyż" - 2018-04-11 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-01-10 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ - od 2 400 PLN

1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-14 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W NAKLE N. NOTECIĄ(NR 2383) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-04-25 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK TAPICERA - 16/1418 - od 1 850 PLN

tapicer mebli
ZPHU "ELTAP" Leszek Dworak - 2016-09-20 - Mroczeń (wielkopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-19 - Żary (lubuskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 2 000 - 2 300 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych,szatni, korytarzy. Praca na dwie zmiany w godz. 7-15 / 14-22
VINCI Grzegorz Błażkowski - 2017-12-08 - Opole (opolskie)

APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ - do 3 300 PLN

ZAKRES OBEJMUJĄCY ZADANIA WYNIKAJĄCE Z USTAWY O STRAŻACH GMINNYCH Z DNIA 29 SIERPNIA 1997 R. ( Dz. U. nr 123 poz.779 z późn. zm.) .Warunki pracy: praca w patrolu na terenie miasta Pruszcz Gdański, praca zmianowa przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni w tygodniu.
Straż Miejska w Pruszczu Gdańskim - 2019-04-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

OPERATOR PALETYZATORA - od 2 800 PLN

Utrzymanie urządzeń w ciągłym ruchu, utrzymanie wydajności pracy urządzenia na stałym poziomie, płynne zaaspokajanie potrzeb działu produkcjiPraca w systemie 4-brygadowym, w gopdz. 6-14, 14022, 22-6
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Oława (dolnośląskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ-MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH (962J) - 3 000 - 3 800 PLN

Prace w zakresie wykonawstwa i montażu konstrukcji stalowych (tzw. ślusarki budowlanej)
METAL-PAT Grażyna Trzaskowska - 2015-12-29 - Karczew (mazowieckie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 1 000 - 1 500 PLN

nauka języka angielskiego
Szkoła Podstawowa w Rzepedzi - 2017-10-19 - Rzepedź (podkarpackie)

ROZCIAGACZ TAŚM - od 11,02 PLN

Obsługa rozciągarek
ARELAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 16 PLN

- Kierowanie wózkiem widłowym- Dostarczanie komponentów na linię produkcyjną- Obsługa skanera magazynowegoGodz. pracy: 6-14, 14-22, 22-6.Termin zatrudnienia - ustalony indywidualnie z kandydatem.Miejsce pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Łódź (łódzkie)

KASJER DYSPONENT - od 2 250 PLN

prace wykonywane przez pracownika bankowego - OFERTA PRACY W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH DLA OSÓB POWYŻEJ 30 ROKU ŻYCIA (RPO) ZAREJESTROWANYCH W PUP GRYFICE
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Gryfice (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 6170) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. - Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Młynary (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR FREZARKI CNC (NR 1711) - od 2 000 PLN

-praca na produkcji,-obsługa frezarki CNCmiejsce pracy Wiejska 81/Mątewska 73
BUSTER GFC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - do 12 PLN

Prace magazynowe, obsługa wózka widłowego, załadunek, rozładunek.
OTTO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)