STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI Przytuły oferta pracy Urząd Gminy Przytuły

Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zadania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi:1.prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły, 2.obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych, 3.stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, 4.opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, 5.współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 6.przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, 7.kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły, 8.współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, 9.prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 10.przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 11.sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, 12.prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, 13.prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne. Zadania w zakresie księgowości:1.dekretowanie wyciągów bankowych,2.przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska,3.wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów).

Data publikacji: 2018-12-19

Lokalizacja: Przytuły (podlaskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Przytuły

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Supska 10, 18-423 Przytuły, powiat: łomżyński, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zadania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi:1.prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły, 2.obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych, 3.stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, 4.opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, 5.współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 6.przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, 7.kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły, 8.współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, 9.prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 10.przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 11.sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, 12.prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, 13.prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne. Zadania w zakresie księgowości:1.dekretowanie wyciągów bankowych,2.przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska,3.wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przytuły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łomżyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przytuły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik gospodarki odpadami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019

Data zakończenia pracy: 31.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: ekonomiczne, ochrona środowiska, administracja

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:a) wykształcenie średnie: ekonomiczne, ochrona środowiska, administracja, preferowane wyższe: ekonomiczne, finanse-rachunkowość, b) bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej, c) znajomość obsługi programu biurowego z zakresu gospodarki odpadami i finansowego, d) staż pracy co najmniej rok.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Przytuły

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Supska 10, 18-423 Przytuły, powiat: łomżyński, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; kontakt z pracodawcą: osobisty/telefoniczny nr. 512413016 lub CV należy wysłać na adres e-mail: gmina (at) przytuly.powiatlomzynski.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: łomżyński

Gmina pracodawcy: Przytuły

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Przytuły

Ulica pracodawcy: Supska

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik gospodarki odpadami

Data dodania oferty pracy: 19.12.2018

Oferta pracy ważna do: 18.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - 2 361 - 2 681 PLN

praca na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wychowawcy klas III
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. Janusza Korczaka - 2017-10-23 - Zgorzelec (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - do 16,04 PLN

przygotowywanie posiłków, sprzątanie, mycie, obieranie, krojenie warzyw i składników do dań, mycie naczyń. Dyspozycyjność w różnych godzinach między 11 a 22 7 dni w tygodniu.Umowa zlecenie 130-135 h w m-cuProponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHU W WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 3 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-24 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

przygotowywanie materiałów i tirów do wysyłki; załadunek i rozładunek towarów na tiry; ogólne prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-01-16 - Topole (pomorskie)

DOZORCA - od 1 850 PLN

dozorowanie obiektu
Lespin Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Włoszakowice (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PAKOWANIA, WORKOWANIA, I WYDAWANIA MATERIAŁÓW - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzai i gatunków węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania, zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, min. 3 miesiące zatrudnienia na stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętność selekcjonowania- rozróżnianie gatunków i rodzai węgla, kruszyw i ich pochodnych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa obiegu dokumentów oraz korespondencji, wsparcie w przygotowaniu produkcji, przygotowanie raportów, zestawień i statystyk, inne czynności administracyjni - biurowe.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KONSERWATOR - od 2 700 PLN

otwieranie budynku starostwa, wykonywanie drobnych napraw, utrzymanie czystości wokół budynku starostwa, kierowanie pojazdem służbowym
Starostwo Powiatowe w Słubicach - 2018-08-08 - Słubice (lubuskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

doświadczenie przy tynkach elewacyjnych i wykończeniach wnętrz, szpachlowaniu, kartongipsach
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2016-06-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ODWOŁAŃ WYDZ. ODWOŁAŃ + ST FP (K) - 1 017,4 PLN

-Przygotowywanie projektów pism,- Zapoznanie sie z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących,- Wysyłanie korespondencji do bezrobotnych,- Archiwizowanie dokumentacji,- Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- Wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO URZĘDNICZE - DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - od 1 850 PLN

WYNAGRODZENIE do uzgodnienia z Pracodawcą.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew w terminie do dnia 20 października 2016 r.Szczegóły oferty: http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/341536/files/o oszenie_o_naborze.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-10-05 - Tczew (pomorskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 15 PLN

Drobne prace ślusarskie, spawalnicze
Majster- Chorążakowie Sp. J. - 2018-06-19 - Leszno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 1 850 - 2 000 PLN

zapewnienie udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-11-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż łożysk, uszczelniaczy, pasków klinowych i innych części maszyn, obsługa klientów.
HURTOWNIA ŁOŻYSK "MIKA" Zygmunt Wolak - 2017-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH, SZKOLENIOWYCH I OBSŁUGI INTERESANTÓW W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/298135/files/ogloszenie.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji mebli do jachtów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)

TYNKARZ - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

przekazywanie wiadomości pracownikom z Ukrainy dotyczącej warunków pracy, korespondencja z urzędami z Ukrainie
WILD PLUS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Kurza Góra (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 000 PLN

szczegółowe informacje na stronie www.zgk.damnica.ibip.pl w zakładce NABÓR
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2017-08-02 - Damnica (pomorskie)

PIZZERMAN - KUCHARZ - do 2 800 PLN

przygotowywanie pizzy, innych dań znajdujących się w menu
Pub Piłkarski Pizzeria NIL Jarosław Otręba - 2018-02-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ELEKTRYK - od 2 100 PLN

INSTALATORSKIE ELEKTROMONTERSKIE
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Płoty (zachodniopomorskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 13,7 - 15 PLN

Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w domach podopiecznych, polegających na pomocy w codziennych czynnościach egzystencjalnych
BOŻENA POCIECHA USŁUGI OPIEKUŃCZE - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. EKONOMICZNO- PODATKOWYCH - od 2 800 PLN

-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-09 - Żary (lubuskie)

POZOSTALI KUCHARZE - od 2 200 PLN

pozostali kucharze
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENA - od 2 000 PLN

Brak danych
Restauracja Ogródek - 2017-03-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNOOKADROWYCH - 1 017,4 PLN

Ewidencjonowanie dokumentacji przychodzacej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, poznawanie specyfiki zadań w zakresie kadr.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)


Wybierz powiat