STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2018-02-09

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych. Wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na prztwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - ZŁOŻENIE CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 09.02.2018

Oferta pracy ważna do: 22.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kłodawa (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jaświły (podlaskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

roboty brukarskie
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - do 13,5 PLN

liczenie towaru, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Wentylacja, systemy kominowe, ogrzewanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Prace elewacyjne, malowanie, szpachlowanie, g-k, układanie płytek. Praca na terenie woj. małopolskiego.
FIRMA USŁUGOWA "ELEKTROMAL" CEBULA JÓZEF - 2016-05-17 - Rajsko (małopolskie)

SZEF ZMIANY PRODUKCJI- TOKARZ CNC - 4 500 - 6 500 PLN

- obsługa maszyn CNC, planowanie produkcji, zarządzanie ludzmi, rozliczanie pracowników i kontrola
Alfa CNC Paweł Tandecki Mateusz Szczepanik-spółka cywilna - 2017-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI - od 1 850 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=673388
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

BARMAN/BARMANKA - do 1 850 PLN

Barman/barmanka
Firma Wielobranżowa Dariusz Zych - 2016-08-29 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO DS.KONSERWACJI I NAPRAW - od 2 300 PLN

wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych w zakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich oraz ogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynków własnych oraz lokali najmowanych, usuwanie awarii instalacji elektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, konserwacja i naprawa wózków peronowych i transportu wewnętrznego, wykonywanie prac w zakresie napraw i renowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach, zarządzanych przez PI, konserwacja inaprawy w zakresie instalacji wod. kan., o.c. orazposzczególnych jej elementów i urządzeń, wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowego sprzętu iwyposażenia. Praca w godzinach od 7-15.
Poczta Polska S. A. - 2017-10-04 - Opole (opolskie)

SEKRETARKA - do 2 000 PLN

Przyjmowanie i sprawdzanie poprawności wypełnionych dokumentów - odbieranie telefonów, odpisywanie na email'e, obsługa korespondencji - dbanie o ład i porządek w placówce - koordynowanie pracy lektorów igrup które nauczają np. w przypadku choroby lektora trzeba zadzwonić do wszystkich kursantów i odwołać zajęcia albo zapytać innego lektora czy weźmie zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Legnica (dolnośląskie)

TRENER PRACY - od 3 000 PLN

Znajomość specyfikacji pracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość rynku pracy w środowisku wiejskim, dostosowanie się do specyfiki związanej z pracą trenera pracy m.in. dostosowania czasu pracy do potrzeb projektu.Oferty należy składać w terminie do 17.07.2017r. do godziny 12:00 osobiście w Centrum Integracji Społecznej (sala szkoleniowa gimnazjum w Irządzach) lub wysłać na adres 42-446 Irządze; Biuro Projektu Irządze 127a. Liczy się data wpływu. W zamkniętych kopertach z dopiskiem :Nabór na stanowisko Trener pracy w Centrum Integracji Społecznej w Witowie.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-07-07 - Witów (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa programu sprzedażowego, obsługa klientów, układanie towaru na półkach.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

MURARZ/DEKARZ/MALARZ/ ROBOTNIK BUDOWLANY - 2 500 - 3 000 PLN

wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracyPraca w delegacji- teren Polski - zjazd na weekend
Budowa i remont kominów fabrycznych Bogdan Koczorowski - 2016-07-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)

DOPOSAŻENIE STAN. PRACY - MAGAZYNIER / OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO (UZUP.18/2015 ) - do 2 000 PLN

przyjmowanie towaru na magazyn, wydawanie towaru klietom na podstawie odpowiednich dokumentów, utrzymanie porządku i czystości na magazynie, obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)

SZKUTNIK-STOLARZ - 16 - 25 PLN

WYPOSARZENIE ELEMENTÓW JACHTÓW, OBRÓBKA SKLEJEK I DREWNA LITEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, SAMODZIELNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 663853103
SiS SZKUTNICTWO STOLARSTWO JACHT SERWIS EDWARD KRYSZTOFIAK - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

Praca przy przebieraniu złomu
IW-MET Ryszard Matuszak Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-04-25 - Popówko (wielkopolskie)

ASYSTENT /ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACJI (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 500 PLN

- Obsługa centrali telefonicznej. Odbieranie poczty elektronicznej i przekazywanie e-mail do właściwego adresata. Przygotowywanie, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przekazywanie poczty do odpowiedniego Działu. Odbieranie, przygotowywanie i wysyłanie przesyłek kurierskich. Przyjmowanie i rejestracja faktur. Przyjmowanie i obsługa gości, interesantów. Organizacja wyjazdów służbowych oraz rejestracja delegacji. Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Zaopatrzenie kuchni w niezbędne artykuły spożywcze oraz materiały biurowe. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (minimum 2 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok w pracy biurowej lub obsłudze recepcji. Bardzo dobra obsługa komputera i sprzętów biurowych, komunikatywność i samodzielność. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl -->temat: nazwa stanowiska.
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

WYCHOWAWCA W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, WYCHOWAWCZYCH I OPIEKUŃCZYCH - od 2 400 PLN

Sprawowanie opieki nad dziećmi i młodzieżą, troska o prawidłowe wychowanie dzieci i młodzieży.
PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA "DOM MARYI" - 2018-04-16 - Bolszewo (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w zakresie inkasa, obsługa klienta - prowadzenie rozmowy sprzedażowej. Wymagania: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe handlowe, umiejętność obsługi kasy fiskalnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "KWADJA" KRYSTYNA HINC - 2016-07-12 - Szemud (pomorskie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 2 000 PLN

- obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,- prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych - sporządzanie zeznań podatkowych,- sporządzenie przelewów,- prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-09-28 - Kożuchów (lubuskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - od 13 PLN

Obsługa gości w recepcji i przyjmowanie rezerwacji
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ (NR 7871) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wycena produktów reklamowych poprzez maila oraz telefonicznie, korespondecja mailowa z klientami, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Sosnowiec (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-Obsłudze urządzeń biurowych -prowadzenia listy adresowej, pocztowej, telefonicznej-Przyjmowania i wysyłania korespondecji -zakładania i prowadzenia dokumentacji biurowej-pomoc w ogranizacji spotkań
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem o naborze dostępnym na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-03-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 2 100 PLN

Praca przy cielętach, dbanie o porządek i czystość w boksach,karmienie, pojenie, dbanie o higienę cieląt.
Gospodarstwo rolne "Eylers" - 2017-12-14 - Łubowo (zachodniopomorskie)