STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.

Data publikacji: 2019-10-28

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe: znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi pakietu Ms Office, orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2019

Data dodania oferty pracy: 28.10.2019

Oferta pracy ważna do: 12.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?846530d3b05dbd1f46a9096ff9aa8630

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH(NR 0376) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Warunki pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Dodatkowe informacje- przewidujemy zatrudnienie dwóch pracowników, w tym jednego pracownika na umowę na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA W ODDZIALE BANKU - 2 000 - 3 500 PLN

zapewnienie bieżącej, sprawnej, prawidłowej obsługi klientów Banku Spółdzielczego
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-28 - Żary (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGOZ UPRAWNIENIAMI HDS - 4 500 - 5 000 PLN

praca również w delegacji
Orina BOŻENA SZURLEJ - 2018-12-17 - Lubenia (podkarpackie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA DO ŻYCIA W RODZINIE - 25 - 35 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu wychowania do życia w rodzinie w kl. IV
Szkoła Podstawowa im. Konrada Bartoszewskiego "WIRA" w Górecku Starym - 2019-09-03 - Górecko Stare (lubelskie)

STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY- OBSŁUGA KLIENTÓW BIZNESOWYCH - od 3 500 PLN

Do zadań pracownika będzie należeć: realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów, sprawowanie opieki posprzedażowej nad klientami umownymi, przeciwdziałanie odejściu klientów do konkurencji, śledzenie zapytań i ogłoszeń przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, budowanie długotrwałych relacji z obsługiwanymi klientami, Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obsługiwanych klientów.
Poczta Polska S.A. - 2016-10-10 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu mandatów karnych i zryczałtowanych kosztów, opłat za wypisy i wyrysy oraz wpłat dokonanych przez inną gminę tytułem kosztów dotacji na dziecko niebędące mieszkańcem gminy na podstawie wyciągów bankowych; 3. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 4. analiza sald kont 101,130,221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 5. analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; 6. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; 7. przyjmowanie i obsługa interesantów; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-05 - Słupsk (pomorskie)

TECHNIK ELEKTRORADIOLOG - od 2 400 PLN

praca zmianowa w zespole techników rtg w Zakładzie Radiologii Pediatrycznej ( pracownie RTG, KT, RM)
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2019-03-14 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowychz ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)

KELNER-BARMAN - 1 850 - 2 500 PLN

obsługa klienta podczas imprez okolicznościowych, znajomość kasy fiskalnejh
Pałac Łazienkowski Dariusz Chałoński - 2016-06-03 - Staszów (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)

MURZ-TYNKARZ - od 2 500 PLN

murowanie, tynkowanie, prace ogólnobudowlane
OLI-BUD Oleg Nechepurenko - 2019-02-08 - Tolniki Wielkie (warmińsko-mazurskie)

LOGISTYK - od 3 635,84 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 8-16.
BRATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-11 - Objazda (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 1 850 - 5 000 PLN

kontakty z klientami, sporządzanie ofert, udział w targach i szkoleniach, sporzadzanie dokumentów dot. reklamacji, sprzedaż towarów oferowanych przez pracodawcę
INTERSTONE Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Chrzanów (małopolskie)

SPRZEDAWCA W DZIALE RYBY - do 2 100 PLN

Obsługa klienta. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Tomasz Tokarek, tel.: 71 36 90 221.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ(NR 1126) - od 2 250 PLN

rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 13,7 PLN

drobne prace pomocnicze, obsługa urządzeń biurowych, prace wspierające na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Ładzice (łódzkie)

PRACOWNIK DO SPRAW PROMOCJI W INTERNECIE - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA GLAZURY I TERAKOTY - od 2 500 PLN

doradzanie i pomoc w wyborze produktów, dbanie o wizerunek fimry, obsługa kasy fiskalnej oraz programu sprzedażowego, wydawanie zamówień oraz ich dostawa do klienta, praca w Bełchatowie
PHU "CER-GRES", Krystyna Gorzewska - 2016-08-01 - Bełchatów (łódzkie)

ANKIETER (PRACA W TERENIE) - od 2 250 PLN

- Realizacja badań ankietowych w terenie wymagająca bezpośrednich wywiadów z respondentami mająca na celu pozyskiwanie danych, przeprowadzanie wywiadów przez telefon metodą CATI, analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowania, komputerowa rejestracja ankiet i kwestionariuszy, sporządzanie meldunków i raportów z przeprowadzonych badań, dbanie o wizerunek statystyki publicznej w społeczeństwie.- Praca w terenie na obszarze woj. śląskiego, w szczególności teren miasta Katowice. Pracodawca nie zapewnia dojazdu.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w zadaniowym systemie czasu pracy 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-19:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie (potwierdzone dokumentem). Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia (Pracodawca zapewnia szkolenia). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-779-12-28) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice) lub pocztowy lub e-mail: j.kostecka-gebarowska (at) stat.gov.pl
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2019-05-21 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO PRACY INSPEKTORA DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; 2. nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; 3. koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki nisko emisyjnej i energetycznej; 4. organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; 5. opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; 6. opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; 7. przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; 8. uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; 9. inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; 10. opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; 11. podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: 1. koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; 2. analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; 3. analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; 4. monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); 5. monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; 6. zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; 7. współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; 8. rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy , z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-18 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNOOKADROWYCH - 1 017,4 PLN

Ewidencjonowanie dokumentacji przychodzacej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, poznawanie specyfiki zadań w zakresie kadr.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Pomoc w przygotowywaniu potraw.WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Jarosław (podkarpackie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - GLAZURNIK - od 15 PLN

DO UZGODNIENIA
PASIERB-BAU S.C. - 2019-03-04 - Malawa (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zadzim (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

- obsługa sekretariatu,- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,- kontakty telefoniczne z kontrahentami,- kontakty telefoniczne z kursantami,- kompletowanie dokumentacji osób szkolonych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Skrzetusko
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)