STANOWISKO D/S KSIĘGOWOŚCI (REFERENT/KSIĘGOWY) Pawonków oferta pracy Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

Stanowisko: STANOWISKO D/S KSIĘGOWOŚCI (REFERENT/KSIĘGOWY)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych2. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego3. Prowadzenie rozrachunków4. Opracowywanie projektów planów finansowych5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i statystycznych6. Przygotowanie wypłat wynagrodzeń, rozliczanie absencji7. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń potrąceń8. Sporządzanie przesyłanie określonych przepisami prawa deklaracji do ZUS i US9. Obsługa programu PŁATNIK

Data publikacji: 2019-11-22

Lokalizacja: Pawonków (śląskie)

Pracodawca: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubliniecka 16, 42-772 Pawonków, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych2. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego3. Prowadzenie rozrachunków4. Opracowywanie projektów planów finansowych5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i statystycznych6. Przygotowanie wypłat wynagrodzeń, rozliczanie absencji7. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń potrąceń8. Sporządzanie przesyłanie określonych przepisami prawa deklaracji do ZUS i US9. Obsługa programu PŁATNIK

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO D/S KSIĘGOWOŚCI (REFERENT/KSIĘGOWY)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pawonków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pawonków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Adres pracodawcy:
Lubliniecka 16, 42-772 Pawonków, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: lubliniecki

Gmina pracodawcy: Pawonków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pawonków

Ulica pracodawcy: Lubliniecka

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2019

Data dodania oferty pracy: 22.11.2019

Oferta pracy ważna do: 31.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?382853331166432abffc11d85a83a438

Podobne oferty pracy

UBOJOWY ROZBIERACZ DROBIU - od 13,7 PLN

UBÓJ, DZIELENIE, TRYBOWANIA MIĘSA , FILETOWANIE MIĘSA PAKOWANIE
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA - od 1 850 PLN

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 30 września 2016 roku.Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/339934/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_pl
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-09-19 - Tczew (pomorskie)

KROJCZY - od 2 500 PLN

umiejętność wykonywania rysunku na tkaninie danych elementów odzieży,wykroju wyrobów,tworzenie form,lagowanie tkaniny
GRAZBYT Grażyna Krawczyk - 2018-12-07 - Bielawa (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (INSPEKTOR NADZORU) - od 2 200 PLN

utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Umowa o pracę wymiarze 0,5 etatu. Okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zus.pl, BIP- zakładka oferty pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-07-27 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR SUSZARNI - od 2 000 PLN

operator suszarni bębnowej, nadzór ciągły nad pracą automatu , obsługa wózka widłowego, obsługa ładowarki teleskopowej
Green 2 Blue Energy Europe Sp.zo.o. - 2016-12-16 - Rzeczenica (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-11-20 - Gliwice (śląskie)

KASJER / SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
DETAL MIX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - od 1 050 PLN

obsługa gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

Prace w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Giezkowo (zachodniopomorskie)

MECHANIK - ELEKTRYK- SERWISANT - od 3 500 PLN

Diagnostyka, naprawa, przeglądy wózków paletowych i urządzeń pokrewnych (w tym elektrycznych). Doradztwo techniczne.Praca od pon-pt 8-16. Wynagrodzenie 3 500 zł brutto + premia. Po okresie próbnym umowa na czas określony.
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2018-11-05 - Pruszków (mazowieckie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 100 - 4 000 PLN

naucznie języka angielskiego w szkole podstawowej
Publiczna Szkoła Podstawowa we Frygnowie - 2017-10-03 - Frygnowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK STOLARNI - OPERATOR MASZYN - od 2 100 PLN

-praca przy produkcji mebli, -pomoc przy bieżących pracach na stolarni, -dbanie o bezpieczeństwo i porządek w obrębie stanowiska pracy, -obsługa maszyn stolarskich i elektronarzędzi, montaż mebli wg. zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Borowina Sitaniecka (lubelskie)

STANOWISKO SZWALNICZE - od 2 000 PLN

szycie patek, pagonów- obsługa maszyny stebnówki
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR ŻURAWIA WIEŻOWEGO - 3 000 - 4 000 PLN

obsługa żurawia budowlanego stacjonarnego PKZ/Comansa;wymagane uprawnienia na obsługę żurawia budowlanego stacjonarnego PKZ/Comansa
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEM-BUD" SPÓŁKA ZO.O. - 2016-04-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCHW REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCHWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania; prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 7615) - od 2 600 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

Obsługa klienta.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)

OPERATOR MASZYN POLIGRAFICZNYCH - od 2 200 PLN

Obsługa powierzonych maszyn poligraficznych i introligatorskich ze szczególnym uwzględnieniem wykrawarki (sztancy).Podstawowe prace konserwacyjne. Przygotowanie materiałów do zapewnienia prawidłowego procesu produkcji. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas określony; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Poligraficzny GRAWIPOL G.Zblewska i Wspólnicy Sp.J. - 2017-07-14 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. O9BSŁUGI BEZROBOTNYCH ST FP (M) - 997,4 PLN

- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 13 PLN

NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-09-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO W INSPEKTORACIE ZUS W TUCHOLI (NR 0662) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - ROBOTY PUBLICZNE (MIODNICA) - od 1 000 PLN

prace gospodarcze związane z rozwojem społeczno - gospodarczym gminy
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Miodnica (lubuskie)

ODLEWNIK FORM GIPSOWYCH/AGREGATOWY - od 2 300 PLN

Obsługa agregatu,rozlewanie zaczynu gipsowego do form,rozbieranie i czyszczenie form,odpowietrzenie zaczynu
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2018-04-25 - Łubiana (pomorskie)

PAKOWACZ - od 2 200 PLN

Praca przy maszynie produkcyjnej. Pakowanie gotowego wyrobu i przygotowanie do wysyłki. Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów. Kontakt z pracodawcą: katarzyna.bieniek (at) randstad.pl lub 501325651.
Randstad Polska Sp. zo.o. - 2016-05-06 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPŁAT PARKINGOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 800 - 3 100 PLN

a) organizowanie przetargów na zadania przewidziane do realizacji przez Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska m.in.:dostawę materiałów budowlanych,-remont cząstkowy nawierzchni ulic,-opróżnianie koszy ulicznych z nieczystości,-oznakowanie poziome,-prowadzenie parkingów strefa płatnego parkowania,-dostawę energii elektrycznej na potrzeby miasta,-administrację cmentarza komunalnego,-odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Chełmno oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,-zimowe utrzymanie dróg,-modernizację dróg i chodników,-inne zadania przewidziane do realizacji,b)udział w komisjach przetargowych,c)przygotowywanie projektów zarządzeń Kierownika Urzędu dot. komisji przetargowej,d)sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień,e)publikacja ogłoszeń o zamówieniach na BIP, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,f)współpraca z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,g)obsługa programu SYSTEmEG:a)systemy egzekucyjne, b)wprowadzanie wezwań do baz danych, c)wprowadzanie anulacji i weryfikacja wezwań,h)generowanie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuiszczenie opłaty za postój pojazdu w strefie płatnego parkowania,i)prowadzenie egzekucji administracyjnych za nieopłacony postój,j)sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji dochodów SPP,k)wystawianie rachunków za wykupiony abonament parkingowy w strefie płatnego parkowania,l)prowadzenie rozliczeń finansowych z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,m)kontrola i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z firmą prowadzą strefę płatnego parkowania,n)przygotowywanie projektu uchwały dotyczącej strefy płatnego parkowania,o)obsługa interesantów w zakresie SPP oraz zamówień publicznych WGMOŚ,p)prowadzenie dziennika korespondencji WGMOŚ,q)archiwizacja dokumentów;
Urząd Miasta Chełmna - 2019-06-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ - 997,4 PLN

obsługa urządzeń piekarniczych, godz. pracy 6.00-14.00
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER/KOMISJONER - od 5 000 PLN

Kompletowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-07-27 - Niemcy (Niemcy)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R117/0718-263/19 - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)