SPRZEDAWCA - DZIAŁ MAJSTERKOWANIE I BUDOWLANY Milicz oferta pracy CYKLAMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPRZEDAWCA - DZIAŁ MAJSTERKOWANIE I BUDOWLANY

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: sprawdzanie dostaw towaru, wykładanie towaru na półki, obsługa klienta

Data publikacji: 2021-03-03

Lokalizacja: Milicz (dolnośląskie)

Pracodawca: CYKLAMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Makowa 11, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprawdzanie dostaw towaru, wykładanie towaru na półki, obsługa klienta

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA - DZIAŁ MAJSTERKOWANIE I BUDOWLANY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milicz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0213

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milicz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kultura osobista

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie branżowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: pomaturalne/policealne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: zasadnicze branżowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_5: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_6: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana praca związana z majsterkowaniem i budowlanką

Nazwa pracodawcy:
CYKLAMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7812006166

danePracodawcy_regon: 385516521

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu

Adres pracodawcy:
Makowa 11, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - giełda pracy - w celu umówienia się na rozmowę kontakt z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: milicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0213

Gmina pracodawcy: Milicz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Milicz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987130

Ulica pracodawcy: Makowa

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2021

Data dodania oferty pracy: 24.02.2021

Oferta pracy ważna do: 24.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8084c7c7eed224dec4b95500467cbd4

Podobne oferty pracy

CIEŚLA - od 2 600 PLN

Cieśla
kontakt przez PUP - 2020-09-28 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DETEKTYWA - od 3 800 PLN

prowadzenie biura ora zczynności związanych w asyście szefa i agentów biura w przeprowadzeniu czynności dochodzeniowych, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, nadzorowanie pracowników oraz ich kontrola, praca wykonywania jest w biurze i w terenie, w urzęach, sądach, prokuraturach itp.
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K4 - Patrol Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Sady (wielkopolskie)

STAŻYSTA DOCELOWO NA STANOWISKO INFORMATYKA - od 2 400 PLN

SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2019-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)

TECHNIK INFORMATYK - 1 440 PLN

- instalacja oprogramowania na stacjach roboczych;- wykonywanie kopii zapasowych baz danych;- wymiana materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących;- usuwanie drobnych usterek;- prace administracyjno-biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście.
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK PRZY OBSŁUDZE LASERA - od 1 850 PLN

Praca przy obsłudze lasera
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Budzyń (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY, FAKTURZYSTKA - od 1 850 PLN

Wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów eksportowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 000 PLN

Rozwożenie pizzy i obiadów.
"FAMA KLUB" Anna Zielonka - 2017-10-06 - Milicz (dolnośląskie)

KELNER - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KLIENTA NA STACJI PALIW
F.P.H. MICHAŁ GRZYBOWSKI - 2016-09-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

REFERENT/SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 500 PLN

Bezpośrednia współpraca z centralą, produkcją oraz innymi działami; współudział we wprowadzeniu nowych projektów/zmian w istniejących; współudział w tworzeniu kalkulacji do nowych projektów, zmian istniejących. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SZKLIWIERNIA - od 2 300 PLN

szkliwienie izolatorów
RADPOL S.A. Zakład w Ciechowie - 2016-04-14 - Ciechów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

Wykonywanie prac remontowo-budowlanych takich jak: tapetowanie, szpachlowanie, wykonywanie prac wykończeniowych, murowanie, układanie glazury, ocieplanie budynków, tynkowanie itd.
Tama Farby Lakiery Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SORTOWACZ - 997,4 PLN

sortowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Koluszki (łódzkie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 3 600 PLN

Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym, prowadzenie zajęć.
Niepubliczne Przedszkole Kasztanowe - 2018-09-26 - Borkowo (pomorskie)

KUCHARZ/POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków
Monika Tomaszewska G-Service - 2016-04-28 - Malbork (pomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - 2 500 - 3 500 PLN

obsługa koparko - ładowarki
Skład Materiałów Budowlanych KAL-BUD Sławomir Kalemba - 2018-04-11 - Czasław (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - 2 165 - 2 365 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP. Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów dot. BHP.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2017-09-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

POMOCNIK PIZZERA / MŁODSZY PIZZER - od 2 400 PLN

KROJENIE DODATKÓW, UKŁADANIE DODATKÓW NA PIZZY, PRZYGOTOWYWANIE I ROZLEWANIE SOSÓW, OBSŁUGA ZMYWAREK, PRACE PORZĄDKOWE NA STANOWISKU PRACY
FHUP BERKAM BEREZA KAMIL - 2018-06-25 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 2 000 PLN

utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektu, wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku, pielęgnowanie zieleni na terenie placówek GOKIS, naprawy konserwatorskie w placówkach GOKIS, prace malarskie, koszenie terenów zielonych, drobne prace remontowo-naprawcze (niewymagajace specjalnych uprawnień), pomoc przy przygotowywaniu imprez organizowanych przez GOKIS Kunice, prace porządkowe związane z przygotowaniem terenu do imprez, prace porządkowe po zakończonych imprezach, przeglądy sprzętu po imprezach (przewody, reflektory, podesty, scena, kosiarki), prace zwiazane z promocją (rozklejanie plakatów, rozwieszanie banerów reklamowych)
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu Kunice - 2016-06-10 - Kunice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

KIEROWCA ŁADOWACZA - od 1 850 PLN

dokonywanie załadunku przy pomocy ciągnika z ładowaczem
Firma "Wimax Fruit" Janina Mróz - 2016-10-18 - Hrubieszów (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 300 PLN

OCHRONA OBIEKTÓW, OBSZARÓW I URZĄDZEŃ POWIERZONYCH DO OCHRONY, KONTROLA RUCHU OSOBOWO-MATERIAŁOWEGO I POJAZDÓW NA TERENIE CHRONIONEGO OBIEKTU, PODEJMOWANIE INTERWENCJI W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁYMI ZAGROŻENIAMI, OBSŁUGA RECEPCJI ORAZ PRZYJMOWANIE GOŚCI-UDZIELENIE INFORMACJI, OBSŁUGA REZERWACJI SAL KONFERENCYJNYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIEWYMAGANIA: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W ZAKRESIE PROGRAMÓW BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH ŚWIADCZONYCH USŁUG , ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, RADZENIE SOBIE ZE STRESEMPRACODAWCA PROSI O kontakt osobisty na adres Niepodległości 41/42 pokój 205 lub PRZESŁANIE CV POCZTĄ NA ADRES E-MAIL: krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl Z TYTUŁEM : PRACOWNIK OCHRONY
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - od 2 192 PLN

Wykonywanie czynności pomocniczych przy produkcji. Prace porządkowe, pomocnicze na terenie hal przemysłowych, obiektów.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kamienica Polska (śląskie)

MAGAZYNIER - 1 017,4 PLN

WG programu stażu (POWER 6/3)
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)

KONSTRUKTOR ODZIEŻY - od 3 780 PLN

tworzenie konstrukcji nowych modeli odzieży w systemie komputerowym; tworzenie tabel rozmiarowych wyrobów; stopniowanie odzieży; tworzenie dokumentacji techniczno-technologicznej; kontrola wzorów pod względem technologicznym i konstrukcyjnym; monitorowanie poprawności produkcji
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-09-28 - Suchy Las (wielkopolskie)

DRWAL - od 2 100 PLN

Ścinka drzew na zrębach, trzebieżach, w młodnikach, obalaniei okrzesywanie drzew
Usługi Leśne Dariusz Sałagacki - 2018-04-04 - Mauryców (łódzkie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 3 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. Zarządzania ruchem należy:I. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchuopiniowanie projektów w zakresie geometrii drogiprowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu,opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchuz uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacjii bezpieczeństwa ruchu,współdziałanie w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządcami dróg i kolei, Policją i innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowaniai utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu drogowego,przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,rozstrzyganie w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny i konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego oraz zasięganie opinii rzeczoznawcy, audytora lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo oraz planowanej organizacji ruchu na środowisko, w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza.Wprowadzanie tymczasowych zakazów i ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń,w wyniku których może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego,udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanejz zadaniami inwestycyjnymi,zlecanie pracz zakresu bieżącego utrzymania pasa drogowego i urządzeń BRD.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.W zakresie udzielania zamówień publicznych:przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawyi usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami,przygotowywanie projektowanych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawyi usługi,przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.W zakresie powierzonych spraw:1. terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2. prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3. wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.W zakresie współpracy w Wydziale Dróg i Transportu;1. zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności,2. przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 3. przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2021-03-15 - Chełm (lubelskie)

TECHNIK INFORMATYK - 1 440 PLN

- instalacja oprogramowania na stacjach roboczych;- wykonywanie kopii zapasowych baz danych;- wymiana materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących;- usuwanie drobnych usterek;- prace administracyjno-biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście.
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat