SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI Koszalin oferta pracy Sąd Okręgowy w Koszalinie

Stanowisko: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie i zapewnienie ciąglości i sprawnego działania sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowego, administrowanie oprogramowania systemów serwerowych, w stopniu umożliwiającym zachowanie bezpieczeństwa sanych przed nieupoważnionym dostępem, administrowanie systemami baz danych, nadzorowanie działania sieci LAN i WAN, wdrażanie nowych rozwiązań teleinformatycznych, instalowanie i konfigurowanie sprzętu, systemów i aplikacji, udzielanie pomocy technicznej użytkownikom sprzętu i oprogramowania, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z odrębnymi procedurami, sprzętu IT, systemów informatycznych i aplikacji
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie i zapewnienie ciąglości i sprawnego działania sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowego, administrowanie oprogramowania systemów serwerowych, w stopniu umożliwiającym zachowanie bezpieczeństwa sanych przed nieupoważnionym dostępem, administrowanie systemami baz danych, nadzorowanie działania sieci LAN i WAN, wdrażanie nowych rozwiązań teleinformatycznych, instalowanie i konfigurowanie sprzętu, systemów i aplikacji, udzielanie pomocy technicznej użytkownikom sprzętu i oprogramowania, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z odrębnymi procedurami, sprzętu IT, systemów informatycznych i aplikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość systemów informatycznych oraz praktyczna umiejętność ich administrowania, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie specyfikacji technicznych oraz podręczników z zakresu informatyki, znajomość tworzenia baz danych i zapytań w języka SQL, praktyczna zanjomość pakietu Microsoft Office Szczegółowe informacje na temat wymagań znajdują się na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczególowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie BIP Sądu Okręgowego www.koszalin.so.gov.pl Wymagane dokumenty należy przesłać/złożyć na adres: Dyrektor Sądu Okręgowego w Koszalinie ul. Waryńskiego 7 75-950 Koszalin z dopiskiem na kopercie: konkurs na stanowisko informatyka wraz z podaniem sygnatury konkursu (Sygn. Nr. K-110-5/16 ) lub złożyć bezpośrednio w biurze podawczym Sądu Okręgowego w Koszalinie, w zaklejonej kopercie -adresowanej j.w. w terminie do dnia 19 kwietnia 2016 roku .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Ludwika Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: sądownictwo - Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 19.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozwożenie posiłków
OGRÓD SMAKÓW SUTOWICZ ŁUKASZ - 2017-08-30 - Namysłów (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, obsługa sekretariatu
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2018-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, promowanie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, obsługa klienta, przygotowywanie kalkulacji cenowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, wprowadzanie danych klientów, zakladanie kartotek pozyskanych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych.
PLIT GENERAL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa zaopatrzenia, Sporządzenie zestawień miesięcznych wykonywanej produkcji, przygotowywanie miesięcznych i rocznych zestawień obrotów magazynowych, prowadzenie samoachodu służbowego, wystawianie kart drogowych oraz sporządzenie miesięcznych rozliczneń paliwa kierowcy, wystawianie faktur VAT, wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wg zaistniałych potrzeb.
Powiatowe Centrum Edukacyjne- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2016-11-18 - Lębork (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- Naliczanie płac w pełnym zakresie (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Naliczanie dodatków i premii,- Rozliczanie zajęć komorniczych,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich i BHP- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych kontrahentów, budowanie współpracy z klientami, organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
specjalista ds. obsługi klienta buznesowego
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca w j. ukraińskim i rosyjskim, odpowiadanie na telefony oraz e-maile klientów, zapewnienie ułatwień w działaniach i procedurach działu HR, obsługa ruchów (transferów, promocji) oraz zapytań osób odchodzących, organizacja sesji "Dzielenie się wiedzą", zarówno w zespole jak i międzyzespołowo, utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracowników "od zatrudnienia do emerytury" włączając w to zarządzanie danymi zasadniczymi HR, organizacja czasu, zarządzanie nieobecnościami, zarządzanie przydzieloną częścią procesu zgodnie z metodologią Capgemini lub zgodnie z uzgodnionym planem przejścia, aktualizowanie wszystkich wymaganych dokumentacji procesów (map procesów i procedur) i innej dokumentacji z uzgodnionym harmonogramem.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie ofert i kalkulacji- prowadzenie dokumentacji dot. utrzymania bocznicy kolejowej
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Dębica (podkarpackie)
obsługa klienta, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklamy i promocji
PANNU TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Ząbki (mazowieckie)
prowadzenie małej firmy, prace biurowe, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzeń, ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-02-15 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie zamówień, dostarczanie do klienta
Sprzedaż Papierowsów "MARTA" Adam Leończyk - 2017-11-06 - Stara Wieś (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretowanie, prawidłowe przechowywanie dowodów księgowych, wystawianie i odbieranie faktur VAT i not korygujących
PHUP "Art-Ex" Export-Import Handel Art. Spoż. I Przemysł. Jan Michalski - 2017-02-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: 1). nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); 2). sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wysokość wynagrodzenia: podstawa (od 3 500 zł brutto do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji) + premia + dodatek stażowy.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2017-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Oława (dolnośląskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta serwowanie potraw
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Ruda Śląska (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Załadunek i rozładunek towaru, sprzedaż towaru. Obsługa kasy fiskalnej, książeczka zdrowia, dobry kontakt z klientem
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "Niuki" Sylwester Nowik - 2015-11-30 - Nisko (podkarpackie)
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
Wymagania:•wykształcenie wyższe ekonomiczne•znajomość zasad rachunkowości zarządczej•bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•bardzo dobra organizacja pracy•zdolności analityczneDo zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: •przygotowanie budżetów w zakresie sprzedaży usług•okresowe rozliczenia sprzedaży usług•analiza kosztów i przychodów na potrzeby zarządcze;•sporządzanie miesięcznych prognoz finansowychPredyspozycje:•systematyczność i dokładność•kreatywność,•odpowiedzialność •skłonność do poszukiwania nowych rozwiązań, •umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, •umiejętność pracy w zespole.
OrNet sp. z o.o. - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
Tworzenie i prowadzenie ewidencji kontaktów, wyszukiwanie pracowników, opracowywanie ogłoszeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Stworzenie serii artykułów autorskich, interpretujących określone kwestie prawa ukraińskiego. Przygotowanie serii analiz oraz opinii prawniczych z zakresu interpretacji poszczególnych norm prawa ukraińskiego.Za wykonanie tego dzieła prawnik dostanie 72 000 złotych. Przewidziany czas wykonania dzieła to 36 miesięcy. Okres rozliczeniowy - miesiąc. Prawnik dostaje wynagrodzenie etapowo, czyli 2000 zł brutto za każdy okres rozliczeniowy (o ile dany etap dzieła został dostarczony), co daje nam 2000 zł brutto/miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie produkcji przy pomocy programów do maszyn CNCProjektowanie przy pomocy programów CADWsparcie produkcji w zakresie kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chrzanów (małopolskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa profilów firmowych,
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Jasło (podkarpackie)