SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO Krasne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Fachowa i życzliwa obsługa Klientów.Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę oraz na refundację .Przygotowanie wniosków o refundację na NFZ.Dobór specjalistycznego sprzetu.Sprzedaż produktów w sklepie.Kontrola i utrzymanie stanów magazynowych.Współpraca z dostawcami produktów.
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Krasne (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Krasne, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Fachowa i życzliwa obsługa Klientów.Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę oraz na refundację .Przygotowanie wniosków o refundację na NFZ.Dobór specjalistycznego sprzetu.Sprzedaż produktów w sklepie.Kontrola i utrzymanie stanów magazynowych.Współpraca z dostawcami produktów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krasne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zaopatrzenia medycznego
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
miejsce wykonywania stażu ul.Poniatowskiego 4m/1, Rzeszów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgodyKlauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/19/ .... zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zaopatrzenia medycznego
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a168ba4e15ed2b68d39e72d0d6794282
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOSCI DLA ODBIORCÓW
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa biura, klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów z rynku niderlandzkiego, kontakt z klientami z rynku niderlandzkiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
zamówienia publiczne, przetargi, gospodarka odpadami, prowadzenie ksiąg zakładowej kontroli produkcji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2020-02-10 - Lubin (dolnośląskie)
obsluga klienta,sprzedaż wyrobów, wystawianie zamówień, dowodów dostaw, przyjmowanie dostaw wyrobów i surowców do produkcji
WIENERBERGER CERAMIKA BUDOWLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Lębork (pomorskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym,podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami
MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomość zagadnień technicznych i jęz. angielskiego; zakres obowiązków: analiza rynku spawalniczego, obsługa i aktualizacja CRM, reklama i promocja działalności Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-09-27 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa urządzeń oraz stacji zabiegowych, pozyskiwanie klientek, wykonywanie zabiegów, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie umów pod inwestycje telekomunikacyjne. Raportowanie prac. Przygotowanie umów. Godz. pracy 8-16. Wymiar czasu pracy: pełny etat lub zadaniowy.
SUPPORT FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-25 - Słupsk (pomorskie)
obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów na potrzeby produkcji
FIBRIS Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Przemyśl (podkarpackie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Katowice (śląskie)
analiza dokumentacji techniczej, nadzór nad realizacją prac elektrycznych wykonywanych przez elektromonterów i pracowników ogólnobudowlanych, prace elektryczne.
kontakt przez PUP - 2020-05-27 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska godziny stażu od poniedziałku do piatku od 08:00- 16:00
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Wołów (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta indywidualnego (Support) poprzez odbieranie połączeń przychodzących
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-04-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
stanowisko sprzedażowe, praca na targetach sprzedażowych, codzienny kontakt z klientami firmy Google, właścicielami kampanii Google Adword's
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z Narzędziowniami zewnętrznymi w zakresie nowych projektów. Bezpośredni nadzór nad projektami uruchamianymi na wydziale Tłoczni. Wdrażanie nowych projektów i produktów. Nadzór nad wykonywaniem przyrządów, narzędzi i regeneracji oprzyrządowania.
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Prudnik (opolskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; zewnętrzna firma przeprowadza szkolenie pracowników.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najmu pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zakupów związanych z obsługa gospodarczą.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa maszyn spożywczych: pierogarki, naleśnikarki, smażalnika, patelni ( gazowej i elektrycznej). Obsługa maszyny do pakowania w atmosferze ochronnej.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, zatrudnienie, zwolnienie, akta osobowe, listy płac - składki ZUS, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia, urlopu, zaświadczenia, obsługa programu PŁATNIK lub innego jakiegokolwiek programu kadrowego
BIURO RACHUNKOWE BEATEX BEATA KOSIERB - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Katowice (śląskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Rozstawianie i montowanie rusztowań, wznoszenie budynków, remontowanie budynków.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)