SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Stare Siołkowice oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanieopisów produktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługaklientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. -biegła obsługa komputera i Internetu; - bardzo dobra organizacja pracy izaangażowanie - zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura -kompletowanie i weryfikacja dokumentacji związanej ze sprzedażąproduktów - współpraca z innymi współpracownikami spółki -dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość językaniemieckiego Kontakt pod numerem , praca w godz. 8-16

Data publikacji: 2019-03-01

Lokalizacja: Stare Siołkowice (opolskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawska 52, 46-083 Stare Siołkowice, powiat: opolski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanieopisów produktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługaklientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. -biegła obsługa komputera i Internetu; - bardzo dobra organizacja pracy izaangażowanie - zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura -kompletowanie i weryfikacja dokumentacji związanej ze sprzedażąproduktów - współpraca z innymi współpracownikami spółki -dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość językaniemieckiego Kontakt pod numerem , praca w godz. 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Siołkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Popielów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista sprzedaży internetowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znaj.j.niemieckiego, wykształcenie średnie: ekonomiczne.

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Warszawska 52, 46-083 Stare Siołkowice, powiat: opolski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: --

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić sie na spotkanie 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: opolski

Gmina pracodawcy: Popielów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stare Siołkowice

Ulica pracodawcy: Warszawska

Numer budynku pracodawcy: 52

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej

Data dodania oferty pracy: 01.03.2019

Oferta pracy ważna do: 31.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, Przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac, Naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, Zawieranie, rozwiązywanie i naliczanie umów, Rozliczanie czasu pracy, Prowadzenie akt osobowych, Współpraca z pozostałymi działami , Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.Wymagania:Wykształcenie wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie oraz terminowość, Bardzo dobra znajomość zagadnień Prawa Pracy, ZUS oraz przepisów podatkowych, Obsługa urządzeń biurowych, Dobra znajomość pakietu Ms Office.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WERYFIKACJI KOSZTÓW - od 2 500 PLN

prowadzenie rozliczeń kontraktu w tym rozliczeń pomiędzy wykonawcą a zamawiającym oraz wykonawcą i podwykonawcą, analiza i kontrola kosztów rentowności i marży poszczególnych etapów i zakresów zadania, wsparcie procesu budżetowania, kontrola budżetu, raportowanie wykonania i wyjaśnienie oidchyleń, comiesięczne raportowanie do Centrali Spółki zgodnie z wewnętrznymi procedurami, sporządzanie raportów, kontrola kosztorysów, rozliczeń, materiałów kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowychPraca w godzinach: 7.00-15.00
BODTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS JAKOŚCI I SERWISU - od 2 500 PLN

wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak - 2016-08-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PR 131 A - od 4 000 PLN

przygotowywanie materiałów promocyjnych, wspierających proces sprzedaży i komunikacje z klientem, opracowanie tresci materiałów reklamowych, współpraca z mediami, Kształtowanie wizerunku firmy na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych,budowanie świadomości marki, monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,budowanie wizerunku w mediach społecznościowych, współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działaniami spółki
"LAUBER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2018-09-12 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI 95 A - od 2 500 PLN

prowadzenie kopmleksowej obsługi administracyjnej, dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Mszczonów (mazowieckie)

SPECJALISTA - do 2 425 PLN

Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 1 700 PLN

1.Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych pracowników szkoły, w tym:- sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,- prowadzenie akt osobowych i archiwizacja,- przygotowywanie dokumentacji do księgowości w celu dokonania wyliczeń należnych pracownikom wynagrodzeń,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,- przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagród, urlopów, odpraw itp.2.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia, w tym do GUS, SIO, PFRON.3.Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.4.Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.5.Obsługa PFRON6.Realizacja przepisów i poleceń wewnętrznych.
Zespół Edukacyjny Nr 3 - 2018-11-22 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W KRAJU I ZA GRANICA (RYNEK HISZPAŃSKI I BRAZYLIJSKI) - od 3 500 PLN

pozyskiwanie towaru do sprzedazy z zagranicy, sprzedaż, eksport i import towaru sprzedaż towaru w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MAREKTINGU I HANDLU/FAKTURZYSTA - od 2 000 PLN

przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - 3 300 - 3 500 PLN

Rozliczanie czasu pracy; prowadzenie akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej; organizacja szkoleń bhp; nadzór nad środkami ochrony obuwia i odzieży; administrowanie dokumentacji pracowników tymczasowych; kontakt z urzędami państwowymi
FAIR PACKAGING Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-06-22 - Buszewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

realizacja zadań z obszaru BHP, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie szkoleń z BHP
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO S.A. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 800 PLN

Wprowadzanie faktur, sprawdzanie ich z dowodami dostawy, generowanie zamowień. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 530 468 274.
PRO-TRA BUILDING Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzedaż usług firmy, telefoniczna obsługa klienta; prace biurowe; branża: reklama; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności; umowa zlecenie;
WYDAWNICTWO MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO - od 2 200 PLN

relizowanie refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom, przyjmowanie i opiniowanie składanych przez pracodawców dokumentacji, monitorowanie składanych wniosków o wzrot kosztów, pomaganie przy wypełnianiu dokómentów, wprowadzanie wszytskich wniosków do systemu "Delfin" i nadawanie im odpowiednich statusów
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - do 2 775 PLN

współpraca na pierwotnym rynku nieruchomości, przygotowanie i prezentacja ofert handlowych, organizacja spotkań oraz prowadzenie prezentacji u klientów
Eurohome Beata Nowak - 2018-10-08 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH W BRAZYLII - od 3 923,65 PLN

odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-02-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTÓW - od 5 000 PLN

bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.[Praca na okres próbny] : 19.12.2016-31.01.2017[Godzina zakończenia pracy] : 17:00Kontakt z pracodawcą: 531-424-463 lub +48792103700 lub bestbusiness.firma.sp (at) gmail.com
BEST.BUSINESS Sp.z o.o. - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH - 2 774,66 - 3 000 PLN

Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I KOORDYNACJI CUDZOZIEMCÓW - od 2 440 PLN

rekrutacja kandydatów z rynków wschodnich, selekcja kandydatów, koordynowanie personelu z Ukrainy i bieżące wsparcie m.in. sprawy z zakwaterowaniem, organizacją badań lekarskich, współudział w szkoleniach pracowników (wsparcie tłumaczenia)
Laxo Work Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA REINTEGRACYJNY D.S. ZAWODOWYCH- ROBOTY PUBLICZNE - od 925 PLN

Reintegracja zawodowa prowadzeniazajęć, podwyższanie kwalfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I OBSŁUGI BIUROWEJ - od 4 500 PLN

Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACODAWCÓW - od 250 PLN

współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-01-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ/SPAWACZ - od 2 000 PLN

Obróbka blach, montaż maszyn rolniczych i budowlanych.
"Grutech" Krzysztof Grużewski - 2017-03-10 - Janowo (podlaskie)


Wybierz powiat