SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: •Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów •Pełna obsługa kadrowo – płacowa •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Data publikacji: 2019-06-11
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów •Pełna obsługa kadrowo – płacowa •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KURS KSIĘGOWOŚCI Z OBSŁUGĄ KOMPUTEROWYCH PROGRAMÓW KSIEGOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU COMARCH OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość i finanse) Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych CIT, VAT, PIT Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanego sprawozdania finansowego, znajomość programów księgowych posiadanie certyfikatów potwierdzających umiejętności praktyczne i wiedzę będzie dodatkowym atutem. Min. 4-letnie doświadczenie w firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe lub na stanowisku samodzielnego księgowego, Wysokie zdolności analityczne, terminowość.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres e-mail: mwiencek (at) smbconsulting.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 11.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a502ca871d1a67481320fd73beb49e4
Podobne oferty pracy
-Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyki-Projektowanie układów automatyki i sterowania,-Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,-Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,-Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI: OBSŁUGA KLIENTÓW W RAMACH ZASOBÓW TBS I ZARZĄDZANYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ I EKSPLOATACYJNEJ NIERUCHOMOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I UMÓW NA DOSTAWY, USŁUGI (ZGODNIE ZOBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI SPÓŁKI), ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI DS. TECHNICZNYCH I INSPEKTORAMI NADZORU, EWIDENCJA ZLECEŃ ZGŁOSZONYCH SPRAW NAJEMCÓW I WŁAŚCICIELI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYC, WSPÓŁPRACA Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM W ZAKRESIE SZKÓD
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH I EUROPEJSKICH; PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Grójec (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
aktywnie pozyskiwanie klientów biznesowych; ocena ryzyka i analiza dokumentacji finansowej klientów;sprzedaż ubezpieczenia grupowe dla firm, utrzymanie relacji z portfelem powierzonych klientów;odpowiedzialność za realizację planu w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych do klientów biznesowych;identyfikacja potrzeb Klientów oraz przygotowanie oferty odpowiadającej tym wymaganiom;budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów biznesowych.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w branży turystycznej, wsparcie klientów podczas planowania ich podróży, interpretacja i wyjasnianie Klientom procedur związanych z podróżą. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów klientów przed, w trakcie i po ich podrózy.
Intelent Global Services Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
tworzenie aukcji internetowych na podstawie wytycznych przy wykorzystaniu istniejących szablonów uakcji,prosta obróbka zdjęc na potrzeby aukcji,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie całokształtu prac związanych z mobilizacyjnym uzupełnieniem żołnierzy rezerwy oraz pracowniczymi przydziałami mobilizacyjnymi,- prowadzenie kartoteki ewidencyjnej,
Komenda Portu Wojennego - 2019-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami pod ziemią
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH KUPRYT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta hurtowego, kontakt z potencjalnymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
Kadry i płace
Niewieścin Sp. z o.o. S.K. - 2019-05-10 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
Produkcja kebabu.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Duszniki (wielkopolskie)
zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, kontrola zgodności zapisów faktur z umowami, prowadzenie ewidencji zasobu mieszkaniowego, nadzór techniczny, sporządzanie zestawień remontowych, wykonywanie projektów i ekspertyz, nadzór nad utrzymaniem nieruchomości w stanie pozwalającym na właściwą eksploatację
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadestw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów.
LFC Spółka z o.o. - 2015-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mońki (podlaskie)
Zarządzanie i organizacja prac z zakresu gospodarki leśnej
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Niechcice (łódzkie)
Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
DAN-STAL Budownictwo Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, odbieranie telefonów i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2019-02-26 - Działoszyn (łódzkie)
-bieżąca obsługa klientów zagranicznych na rynek Niemiecki,-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych na w/w rynku,-aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy,-prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi,-realizowanie polityki handlowej firmy,-wsparcie w rozwoju działu
BAKS Kazimierz Sielski - 2017-09-07 - Karczew (mazowieckie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Gdynia (pomorskie)
Praca w siedzibie firmy ale również na terenie Polski.
FABRYKA WYROBÓW RUNOWYCH RUNOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Kalisz (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzenia oraz zasiłków, prowadzenie rozliczeń ZUS, PEFRON, SODKontakt telefoniczny 41 341-20-30 lub e-mail: rekrutacja (at) karabelack.pl
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)