SPECJALISTA DS.HYDROTECHNIKI-KOORDYNATOR PROJEKTU Kielce oferta pracy Enerko Energy Sp. z.o.o., ul. Staszica 1/115, Kielce
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HYDROTECHNIKI-KOORDYNATOR PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Data publikacji: 2017-08-08
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Enerko Energy Sp. z.o.o., ul. Staszica 1/115, Kielce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skrajna 41a, 25-650 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (Wynagrodzenie do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.HYDROTECHNIKI-KOORDYNATOR PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy na budowie, dobra znajomość prawa budowlanego i programu AutoCad, dobra znajomość przebiegu procesu budowlanego oraz samodzielność w planowaniu i organizowaniu procesu budowlanego, umiejętność ustalania priorytetów oraz efektywnego delegowania pracy, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność pracy w zespole.Zakres obowiązków: Współpraca z Kierownikiem budowy Koordynacja prac podwykonawców zgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem i przepisami BHP Koordynację oraz nadzór poszczególnych etapów realizacji budowy w oparciu o dokumentację techniczną, harmonogram, terminowość, budżet oraz jakość wykonania, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z obowiązującymi zasadami prawa budowlanego, raportowanie z przebiegu oraz realizacji prac Współpraca z inwestorem, projektantami i innymi zespołami technicznymi, rozwiązywanie problemów technicznych.Dodatkowe informacje: Firma oferuje pełną wyzwań pracę, możliwość stałej współpracy z firmą, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, pakiet świadczeń dodatkowych, możliwość nauki i rozwoju w nowoczesnej firmie wśród ekspertów w branży budowlanej, pracę przy ciekawych i nowatorskich projektach z budownictwa kubaturowego, hydrotechnicznego, niskoenergetycznego, możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, możliwość dalszego awansu, dużą samodzielność w działaniu, bezpośrednią komunikację oraz bieżącą informację zwrotną, praca w profesjonalnym zespole, w sprzyjającej rozwojowi zawodowemu atmosferze.
Nazwa pracodawcy:
Enerko Energy Sp. z.o.o., ul. Staszica 1/115, Kielce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Skrajna 41a, 25-650 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV na adres rekrutacja (at) enerko.pl W temacie maila prosimy o wpisanie Nr. Ref. IB/07/2017.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Skrajna
Numer budynku pracodawcy: 41a
Profil działalności pracodawcy: Działalność w zakresie architektury.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data dodania oferty pracy: 08.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,- wprowadzanie danych,- redagowanie ogłoszeń w mediach,- obsługa pracowników agencji
Herzog Sp. z o. o. - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klienta indywidualnego, profsjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń majatkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wieluń (łódzkie)
Obsługa klientów obiektowych i zamówień publicznych, doradztwo techniczne, wykonywanie rozkrojów produkcyjnych, praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2017-05-23 - Limanowa (małopolskie)
organizacja szkoleń, obsługa szkoleń, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Chorzów (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-03-19 - Rybnik (śląskie)
realizacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami, bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych, rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami, terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich do zespołowi fin.-księg. do realizacji, bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy, znajomośc i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy prowadzenierozmów kwalifikacyjnych przygotowywanie ofert, ogłoszeń iaplikacji utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami praceadministracyjne dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca od 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych ,koordynacja przepływu informacji, aktywne poszukiwanie firm i tworzenie baz kontrahentów, praca biurowa , przedstawianie prezentacji multimedialnych, -Nawiązywanie kontaktów z klientami i umawianie spotkań-Prezentacja naszych produktów i usług-Doradztwo pod kątem wykorzystania naszych produktów-Budowanie długofalowych relacji z klientami-Cross-selling i up-selling-Realizacja miesięcznego i kwartalnego planu sprzedażyUwaga!: kopię CV należy przesyłać także przez formularz na www.bigcom.pl/cv
BIGCOM TOMASZ MORDEL - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTÓW - SKUP I SPRTZEDAŻ TOWARÓW,WYSTAWIANIE OFERT SPRZEDAŻY NA PORTALACH AUKCYJNYCH, WYSYŁKA TOWARÓW,DBANIE O WIZERYNEK FIRMY
PETEL.PL S.C. - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-19 - Siedlce (mazowieckie)
Współpraca w firmami zewnętrznymi z Rosji, Ukrainy, Białorusi. Pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie planu marketingowego, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Płock (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabierzów (małopolskie)
Wykonywanie cynności związanych z obróbką surowców rybnych
WORKITOUT Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Łeba (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie produkcji gastronomicznej , opracowywanie receptur dańumowa o pracę - czas pracy do uzgodnieniaKontakt z pracodawcą: restauracja (at) restauracja-ck.pl lub 713419204
Onufrejów & Kozłowski Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- naliczanie wynagrodzeń (wszelkich typów umów) - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników - prowadzenie rozliczeń z ZUS - sporządzanie sprawozdawczości GUS - sporządzenie rozliczeń składek PFRON i dofinansowań SOD PFRON - wystawianie zaświadczeń dla pracowników- współpraca i kontakt z klientami biura
Biuro Rozliczeń Pracowniczych "e-Płatnik" s.c. - 2017-03-07 - Częstochowa (śląskie)
Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepów internetowych oraz kanałów społecznościowych.
Brand Active Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy magazynu żywności;- ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo – księgowej; - kontakty ze współpracującymi z organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - pozyskiwanie dochodów na działalność statutową;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez pracodawcę.
kontakt przez OHP - 2016-09-06 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, realizacja planów według standardów, przygotowywanie posiłków, rozwój osobisty, odpowiednie zatowarowanie i ekspozycja towaru na sklepie. Praca w godzinach 6.00-18.00 i 18.00-6.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Natalia Joanna Kapłon - 2018-08-03 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa klienta,obsługa komputera,wykonywanie biżuterii
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów na ciało.Utworzenie procedur zabiegów na ciało.Organizacja swojego stanowiska pracy.
Salon Kosmetologiczny Chocolate Edyta Zielińska - 2018-09-03 - Malbork (pomorskie)
kontakty handlowe z kientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, badanie mozliwosci wzrostu z udziałem firmy w rynku, dokumentacje sprzedarzy, raportowanie wyników pracy pracodawcy, monitorowanie rynku i działań konkurencji prace logistyczne.
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Kamionka (mazowieckie)
sprzedaż i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotyczące funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: ekonomia/administracja. Praktyczna znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, obsługa komputera. Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa w zakresie umów o pracę, prowadzenie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń ZUS, US, GUS, współpraca z działami firmy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty lub e-mailowy kadry (at) globalpark.com.pl
GLOBAL PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2018-04-17 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe; 5 lat doświadczenia w księgowości; znajomość programu kasowego Symfonia; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnoprawności;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-09-15 - Gliwice (śląskie)