SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNYCH Olsztyn oferta pracy JARCYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: -realizowanie zadań administracyjno-biurowych: porządkowanie dokumentów,wprowadzanie faktur sprzedaży oraz zakupu,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz rozmów telefonicznych-kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,-wsparcie serwisu-udział w sporządzaniu wycen/kosztorysów ofertowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami umów,przyjmowanie klientów,organizowanie spotkań biznesowych,wyjazdów służbowych,-dbanie o dobrą komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji,-współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi firmę,-zaopatrzenie biura (art.biurowe,spożywcze,itp.),-godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
Data publikacji: 2016-10-21
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JARCYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. SPRZĘTOWA 2, 10-467 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-realizowanie zadań administracyjno-biurowych: porządkowanie dokumentów,wprowadzanie faktur sprzedaży oraz zakupu,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz rozmów telefonicznych-kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,-wsparcie serwisu-udział w sporządzaniu wycen/kosztorysów ofertowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami umów,przyjmowanie klientów,organizowanie spotkań biznesowych,wyjazdów służbowych,-dbanie o dobrą komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji,-współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi firmę,-zaopatrzenie biura (art.biurowe,spożywcze,itp.),-godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów: administracja,ekonomia,budownictwo,gospodarka przestrzenna,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,dokładność,zaangażowanie i motywacja do pracy,wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,kultura osobista,elastyczność i dyspozycyjność,umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Nazwa pracodawcy:
JARCYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
UL. SPRZĘTOWA 2, 10-467 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: UL. SPRZĘTOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2016
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 15.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Paczkowo (wielkopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Skalice (dolnośląskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie klientów.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie animacji postaci do gier mobilnych, tworzenie animacji scenerii do gier, tworzenie animacji interfejsów użytkownika, tworzenie animacji efektów specjalnych/particle.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników ukraińskich i rosyjskich, tłumaczenia językowe
AJ KRZYSZTOF DALASIŃSKI - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie kontaktów międzynarodowych (kraje- republiki byłego ZSRR) w zakresie działalności firmy, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków współpracy, podtrzymywanie relacji z partnerami i klientami zagranicznymi. Praca 30 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Raszyn (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
Analizowanie i wykorzystywanie informacji nautycznej (krajowej i zagranicznej) do opracowania polskich zeszytów "Wiadomości Żeglarskich" oraz podejmowanie działań mających na celu ich uzupełnienie, opracowywanie treści WŻ (w tym wstawianie informacji graficznych i tekstowych udostępnionych przez sieć komputerową lub dostarczonych przez specjalistów)
KOMENDA PORTU WOJENNEGO - 2016-04-08 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt telefonicznych z klientem firmy, prowadzenie negocjajci z klientem, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem. Promocja oferowanych usług.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
praca na SAMODZIELNYM stanowisku brukarza
P.H.U. "AREX" Arkadiusz Struk - 2016-01-14 - Warszowice (śląskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-05-09 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa e-mailowa klientów w zakresie reklamacji, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obiegiem dokumentów reklamacyjnych wewnątrz firmy
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2018-08-14 - Żarów (dolnośląskie)
zmywanie naczyń kuchennych i stołowych, obieranie warzyw, czynności porządkowe w kuchni
HOTEL "RZYMSKI" SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
TRIMCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-22 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Kotlin (wielkopolskie)
Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialnosć za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Suwałki (podlaskie)
kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, negocjacje z kontrahentami, sprzedaż, prowadzenie spraw księgowych, rozliczenie finansowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
Kontakt telefoniczno - mailowy z klientem, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2015-12-21 - Wysoczka (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Grodków (opolskie)
przygotowywanie i koordynowanie ofert handlowych, współpraca wdziale handlowym,kontakty z klientami, doradztwo, obsługa systemu CRM
BAUTECH Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)