SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ II Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ II
Wynagrodzenie: od 5 250 PLN
Zakres obowiązków: Proces księgowania oraz płatności faktur, weryfikacja zgodności i prawidłowości otrzymanych faktur i innych dokumentów, identyfikowanie nietypowych przypadków i wyjątków oraz zarządzanie procesem ich rozwiązania przy współpracy z innymi pracownikami oraz kierownikami, księgowanie i rozliczanie wydatków pracowniczych, praca jako osoba pierwszego kontaktu dla danego dostawcy, budowanie długotrwałych relacji z dostawcą, definiowanie, priorytetyzacja oraz wyciąganie wniosków na podstawie informacji zwrotnych otrzymanych od dostawców, tworzenie procedur, wypracowywanie najlepszych praktyk.
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Proces księgowania oraz płatności faktur, weryfikacja zgodności i prawidłowości otrzymanych faktur i innych dokumentów, identyfikowanie nietypowych przypadków i wyjątków oraz zarządzanie procesem ich rozwiązania przy współpracy z innymi pracownikami oraz kierownikami, księgowanie i rozliczanie wydatków pracowniczych, praca jako osoba pierwszego kontaktu dla danego dostawcy, budowanie długotrwałych relacji z dostawcą, definiowanie, priorytetyzacja oraz wyciąganie wniosków na podstawie informacji zwrotnych otrzymanych od dostawców, tworzenie procedur, wypracowywanie najlepszych praktyk.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ II
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 30.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ekonomi, rachunkowość, finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, kierunkowe - ekonomia, rachunkowość, finanse, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 2 lata doświadczenia korporacyjnego w obszarze zobowiązań, rozrachunków z dostawcami, znajomość języka rosyjskiego mile widziana na poziomie bardzo dobrym, zaawansowana znajomość oraz biegła obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel), wysoce rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, zbierania informacji, ich syntezy i podsumowania, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umijętność pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie, znajomość systemu Oracle EBS, mile widzina umijętność zarządzania projektem oraz zdolności organizacyjne, nastawienie na realizację wyznaczonych celów, dokładność w działaniu, chęć pracy w dynamicznym środowisku, umijętność adaptacji zmian.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Podobne oferty pracy
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE KADR I PŁAC
"ALTUS" Robert Homenda - 2018-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych, negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi, przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień, zapewnienie ciągłości dostaw, prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów, współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych, sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich, sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień, udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zabrze (śląskie)
montaż i konserwacja urządzeń zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Chrzanów (małopolskie)
Serwis i konserwacja urządzeń drukujących, kontakt z klientem,wyjazdy do klienta. Praca od 8-16
XEROPARTNER IT Grzegorz Weselski - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
- budowanie i bieżące uzupełnianie bazy danych klientówinstytucjonalnych; - aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż; -współudział w planowaniu i organizacji eventów kinowych, akcjimarketingowych i innych wydarzeń odbywających się w kinie; -koordynowanie i kontrolowanie rezerwacji grupowych iindywidualnych; - organizacja eventów okolicznościowych; - dbanie opozytywny wizerunek Firmy.Mile widziany własny samochód. Oferujemy: - ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; - atrakcyjnewarunki pracy; - stabilność zatrudnienia; - niezbędne narzędzia pracy.
CINEMA 3D SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Białystok (podlaskie)
Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Sulejówek (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)
praca w żłobku
Niepubliczny Żłobek Klasa Bobasa Alicja Kozicka - 2017-01-20 - Tyczyn (podkarpackie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie flotą kilkudziesięciu samochodów, organizowanie przewozów rzeczy i osób, rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad rozliczaniem kart drogowych w porównaniu z danymi otrzymywanymi z systemów GPS oraz ze zmianą ustawy o podatku VAT z dnia 01.02.2014 r. ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
BETTER LEADERS ACADEMY ANNA ZAWADZKA - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalisty do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdan finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych. Po okreśnie próbnym umowa na czas określony
Pricewater houseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
Codzienny nadzór i kontrola pracy maszyn i urządzeń, zapewnienie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych (tampodruk, sitodruk, nadruk cyfrowy, nadruk transferowy), wykonywanie prewencyjnych konserwacji, usuwanie bieżących awarii, prowadzenie dziennika napraw i konserwacji, wdrażanie modernizacji oraz usprawnień, współpraca z serwisami zewnętrznymi.
Favorite Gifts Print Europe - 2018-07-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie towaru do magazynu i jego wydawanie; sprawdzanie zgodności dokumentów dostarczonego towaru; wystawianie dokumentów wydania towaru; zabezpieczanie towaru a także przeliczanie zasobów magazynowych; dbałość o czystość i porzadek w magazynie;
Dreman Job sp. z o.o. sp.k. - 2016-04-20 - Opole (opolskie)
Naprawa pojazdów, naprawa, serwis ogumienia
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)