SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Dobczyce oferta pracy ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Dobczyce (małopolskie)
Pracodawca: ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 43 B, 32-410 Dobczyce, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myślenicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana praktyczna wiedza z zakresu rozwiązywania problemów jakościowych w oparciu o model 8D, PDCA, 5 WHY itp., znajomość przemysłu tworzyw sztucznych, ISO/TS 16949 oraz ISO 14001, mile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego.
Nazwa pracodawcy:
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 43 B, 32-410 Dobczyce, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP, c.v.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: myślenicki
Gmina pracodawcy: Dobczyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dobczyce
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 43 B
Profil działalności pracodawcy: przetwórstwo tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ich zaspokojenie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik" - 2015-12-01 - Chrzanów (małopolskie)
Dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykładanie towaru na półki, porządkowanie towaru, dbanie o ekspozycję i czystość w miejscu pracy, obsługa klientów.
REVERSE BUSINESS SUPPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów zakupowych (FZ, PZ), tworzenie i drukowanie kodów EAN, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
"METRO" Andrzej Lipka i Wspólnicy - 2016-04-04 - Sokołów (mazowieckie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-12-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Klejenie toreb papierowych, składanie pudełek, inne drobne prace manualne.
BEATA KAIM-BANASIK USŁUGI WIELOBRANŻOWE KABA - 2018-08-22 - Poraj (śląskie)
sprzedaż pokryć dachowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-03 - Lipno (wielkopolskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)
specjalista ds. eksportu i handlu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zlecen ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnrej
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraśnik (lubelskie)
wg stanowiska
M.KUCHNIA KRUPOWICZ MAREK - 2018-07-17 - Namysłów (opolskie)
Przyjmowanie zamówień telefonicznych i drogą elektryczną. Przyjmowanie dokumentów sprzedaży i listów przewozowych Pakowanie paczek i obsługa klienta stacjonarnego. Obsługa sklepu internetowego i aukcji allegro
DEEZ Justyna Krzysiek - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace porządkowe, drobne prace budowlane na terenie gminy.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Witnica (lubuskie)
Nadzór nad sytemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwerów, nadzór i opieka nad stronami oraz sklepami internetowymi: Prestashop, Mineadmin, Firmes. Tworzenie e-mailingów (w koorporacji z działem marketingu) budowa i pozycjonowanie stron produktowych, raportowania wyników, współtworzenie i realizacje planów sprzedażowych.Umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc
BEAUTY VITAL AKADEMIA PIĘKNA I ZDROWIA AGNIESZKA VÖLKER - 2015-12-10 - Piła (wielkopolskie)
Praca biurowa, kontakt z firmami z Azji
VENUS COMMODITIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zambrów (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PROWADZENIE PROCESU REKLAMACYJNEGO POPRZEZ PRZYJMOWANIE, REJESTRACJĘ ZGŁOSZEŃ ORAZ BIEŻĄCE MONITOROWANIE,•PROWADZENIE I AKTUALIZACJA REJESTRU ZGŁASZANYCH REKLAMACJI,•WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM HANDLOWYM, MAGAZYNEM ORAZ DOSTAWCAMI,•PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDZI NA REKLAMACJE I DOSTARCZANIE ICH W USTAWOWYM TERMINIE KLIENTOWI.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRAWA W OBSZARZE REKLAMACJI,•ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA,•DUŻA ODPORNOŚĆ NA STRES ORAZ UMIEJĘTNOŚCI MINIMALIZACJI KONFLIKTÓW,•UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANI
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów, przygotowanie rejestrów VAT i deklaracji VAT, ewidencja przychodów i rozchodów w KPiR, przygotowanie rozliczenia ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Kompleksowa samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, a także umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło). Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i zasiłków. Przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji z wypłat wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawień. Sporządzanie informacji podatkowych PIT, zgłoszeń i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdań do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie działającej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZELÓW S.A. - 2017-06-06 - Zelów (łódzkie)
-obsluga wewnętrznego klienta anglojęzycznego (telefonicznie, mailowo), doradzanie klientowi wsprawach związanych z procesami zakupowymi w firmie oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii nawigacji po systemie. Weryfikacja poprawności danych do płatności za zamówienia. Sporządzanie raportów, zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-08-20 - Nysa (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)