SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Świecie oferta pracy ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WINCENTEGO WITOSA 7A, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świecie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, znajomość procesu ofertowania, negocjacji, zawierania kontraktów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Adres pracodawcy:
WINCENTEGO WITOSA 7A, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - KONTAKT TELEFONICZNY: 523333270 WEW. 15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: świecki
Gmina pracodawcy: Świecie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świecie
Ulica pracodawcy: WINCENTEGO WITOSA
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2016
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 05.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, na Ukrainie i Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach. Praca 35 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
- odbiór pracowników z PKP/PKS;- pomoc w zakwaterowaniu;- przygotowywanie dokumentacji kadrowej dla biura;- współpraca z pracodawcą-użytkownikiem;- koordynacja działań zespołu pracowniczego;- pilnowanie harmonogramu pracy pracowników;- inne obowiązki, związane z pobytem cudzoziemców na terenie RP
Pracovita sp. z o.o. - 2017-12-13 - Berzyna (wielkopolskie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pabianice (łódzkie)
wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kierowców z dokumentów przewozowych (cmr, listy przewozowe, delivery), archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-tworzenie planów produkcyjnych-monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego,surowców,przypraw i materiałow pomocniczych-planowanie zakupow surowcow mięsnych w oparciu o plany produkcyjne-monitorowanie i optymalizacja cen surowców zakupywanych do produkcji- potwierdzanie kontraktow w odniesieniu do mocy produkcyjnych,dostępności surowcow miesnych i materiałów pomocniczych-zapewnienie terminowości realizacji kontraktow-współpraca z dzialami w zakladzie i dzialami planowania w grupie Mięsa Białego-rozliczanie planu produkcyjnego-rozliczanie zużycia surowcow i materiałów pomocniczych-monitorowanie wydajności linii produkcyjnych-analiza danych produkcyjnych
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-10-05 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana otwartość i komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych z predyspozycjami sprzedażowymi, bardzo dobra obsługa komputera ( Microsoft Office, Internet), umiejętność organizacji pracy, samodzielność, pracowitość. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B, prowadzeniu działań marketingowych lub znajomość rynku szkoleń. Ogólny zakres obowiązków:- sprzedaż szkoleń- przez telefon i internet -prowadzenie działań marketingowych -przygotowywanie ofert szkoleniowych-obsługa klientów -obsługa organizacyjna szkoleń Pracodawca oferuje:-system wynagrodzenia podstawowy i uzależniony od wyników sprzedaży-wsparcie merytorycznePreferowana forma kontaktu cv mana adres e-mail: akrzywicka (at) szkoleniamasters.pl
MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU A & A POLAŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi, rozliczanie czasu pracy, utrzymywanie kontaktów z pracownikami cudzoziemskimi
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad prawidłową pracą działu produkcji, przygotowanie dokumentacji i raportów z procesu produkcji, zwiekszenie poziomu efektywnego funkcjonowania produkcji
FINE ALTECH MŁAWA SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Mława (mazowieckie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
- konserwacja i pielęgnacja określonego obszaru terenu zieleni oraz obowiązków należą również wszelkie prace porządkowe, tj. zgrabianie skoszonej trawy, zeschłych liści, zamiatanie alejek, wywożenie śmieci oraz naprawa drobnych sprzętów, np. uszkodzonych ławek.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Adamów (lubelskie)
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2017-11-03 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej(allegro/e-sklep/e-mail),przygotowywanie oferty,paczek,realizacja wysyłek,wystawianie dokumentów sprzedaży,edycja zdjęć pod kątem allegro/e-shop,informowanie o statusie zamówienia(e-mail/tel).
ZEMAX SP ZO.O. - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzorowywanie wykonania robót pod względem jakości, terminowowści i kosztów-oraganizowanie pracy pracowników-koordynacja pracy pracowników oraz podwykonawców
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2017-05-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
jw.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 105 - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Białobrzegi (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-26 - Krosno (podkarpackie)
transport elementów stalowych
Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne IN-STAL Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji, sprzedaż materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Urzędów (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupca (wielkopolskie)
Obsługa magazynu leków, zamówienia publiczne.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2015-12-11 - Gdynia (pomorskie)
realizacja zadań w obszarze księgi głównej oraz związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz (np. bilans, rachunek zysków i strat, przepływy gotówki, wyciągi bankowe, uzgodnienia, sprawozdania ze zmian sytuacji finansowej), identyfikacja błędów, wdrażanie technik księgowych oraz praktycznych standardów klasyfikacji oraz przeprowadzania transakcji finansowych w celu rozwiązywania nietypowych problemów, wsparcie testów w obszarze kontroli wewnętrznej oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, współuczestnictwo w udoskonalaniu i wdrażaniu procesów oraz procedur, wsparcie kadry zarządzającej wiedzą merytoryczną z zakresu finansów w obszarach finansowania projektów oraz ocenie ryzyka
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)