SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA Gdynia oferta pracy THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE

Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA

Wynagrodzenie: od 6 183,5 PLN

Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego- Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych- Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów- Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produków poprzez aktywnie zaangażowanie z klientami- Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych- budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta Thomson Reuters.

Data publikacji: 2016-12-08

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego- Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych- Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów- Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produków poprzez aktywnie zaangażowanie z klientami- Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych- budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta Thomson Reuters.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 183,5 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 6 183,50 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca klienta

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 183,5 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: turecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole, znajomość procesów baz danych, bardzo dobra znajomość narzędzi Excel, Word, Access; umiejętności matematyczne; dbałość o szczegóły i motywacja także w rutynowych zadaniach.

Nazwa pracodawcy:
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV w języku angielskim, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Śląska

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 09.12.2016

Oferta pracy ważna do: 09.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW - od 2 100 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z J. WŁOSKIM - od 2 000 PLN

obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH - do 1 850 PLN

nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi klientami firmy, zawieranie kontraków handlowych, obsługa klientów kluczowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 300 PLN

Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

- Dbanie o najwyższą jakość i świeżość towarów,- Kreowanie i wsparcie postawy proklienckiej,- Dbanie o ekspozycję na dziale.Praca w godzinach od 5:00 do 21:00, zgodnie z grafikiem (2 zmiany)
Jastrzębiedis Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - od 2 000 PLN

CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płonne (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

kontakt z kontrahentami firmy
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 1 750 PLN

Organizowanie marketingu internetowego
DELTA TECH ELECTRONICS Leszek Preisner - 2015-11-10 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 000 PLN

- obsługa programu Optima,- wysawianie faktur,- dbanie i odpowiednie stany magazynowe,- kontakt z kontrahentami,- przyjmowanie zamówwień,- zlecanie zmówień do przewozu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-08-25 - Mońki (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Prowadzenie rozmów handlowych, marketing i sprzedaż produktów Damix. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

MALARZ-TAPECIARZ - od 2 000 PLN

malowanie, docieplanie budynków, szpachlowanie itp.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Pięczkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 3 000 - 3 500 PLN

Zaopatrzenie Zakładu w opakowania i surowce;Sporządzanie planów zakupów opakowań i surowców w oparciu o otrzymane plany produkcyjne;Analizowanie ilościowe i wartościowe zamawianych opakowań i surowców;Dokumentacja pracy, w tym opisywanie faktur, czuwanie nad ich zgodnością z zamówieniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącego przepływu materiałów, fakturowanie sprzedaży materiałów;Analiza opakowań i surowaców względem rotacji. Zgłaszanie materiałów zbędnych;Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do składanych reklamacji jakościowych i ilościowych;Ścisła wspólpraca z działami wewnętrznymi w firmie w zakresie wdrożeń nowych produktów.
GRUPA INCO S.A. - 2017-01-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI KONTRAKTAMI - od 2 300 PLN

zarządzanie i katalogowanie współpracy z kontrahentami z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie dokumentów między innymi faktur sprzedaży dla klientów z Ukrainy, Rosji i Białorusi, wprowadzanie, weryfikacja i zarządzanie danymi w programach pakietu MS Office, kontrola nad kontraktami z klientami, tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień, administracja i kontrola danych w systemie, usprawnianie poszczególnych aplikacji bazy danych na podstawie bieżących analiz pracy systemu, porządkowanie informacji zawartych w bazie, zgodnie z potrzebami danej aplikacji, za pomocą procedur i programów sortujących, usuwanie informacji zbędnych lub tracących ważność, dokonywanie wyboru i weryfikowanie metod pomiarowych i programów testujących, pozwalających określić przydatność i efekt
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

SPECJALISTA DS BHP - 500 - 600 PLN

sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Sporządzanie dokumentów logistycznych oraz zawieranie umów sprzedaży usług logistycznych, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH - 3 500 - 6 000 PLN

obsługa klientów firmy, rozliczanie transakcji z klientami, nadzór nad rozliczeniem punktów handlowych spółki,
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 997,4 PLN

przygotowywanie dokumentacji przetargowej, analiza realizowanych zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W PIONIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 2 750 PLN

Współzarzadzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, szacowanie ryzyka, zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, kontrola ochrony informacji niejawnych, przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, praca w odległości 30 km od Opola; pracodawca zapewnia dojazd do pracy; najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia doliczana premia uznaniowa i wysługa lat
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2017-04-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa komputera, urządzeń biurowych, obsługa klientów, sporządzanie ofert i ich analiza, sporządzanie umów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 080 PLN

całościowe zarządzanie projektami usługi pracy tymczasowej realizowanej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi z branży produkcyjnej, logistycznej, realizacja procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umow o pracę oraz umów cywilnoprawnych w systemie CRM, odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi, koordynowanie spaw zwiazanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 4 000 PLN

Kierowca ciągnika siodłowego z naczepą wywrotką, tranposrt kruszyw drogowych, masy asfaltowej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę.
MEGA-TRANS S.C., SZEWCZYK MARCIN, GREGOREK KRZYSZTOF - 2016-09-08 - Michałowice (mazowieckie)

PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

przyjmowanie wniosków, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Stary Dzierzgoń (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY (WN) - od 1 850 PLN

Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa telefonicznai e-mailowa hurtowni oraz bazy klientów, doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Stare Babice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW BIZNESOWYCH - od 2 000 PLN

praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
Infobiznes Sp.z o.o - 2017-05-10 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI RYZYKA IT - od 5 900 PLN

Sporządzanie wstępnych i pogłębionych ocen ryzyka IT. Uczestnictwo w inicjatywach poprawy zarządzania ryzykiem i procesów oceny dostawców w firmie. Zadządzanie incydentami, identyfikowanie problemów i zmniejszanie zagrożenia. Dostarczanie na czas i zgodnie z wymaganymi standardami UB sprawozdań z oceny ryzyka. Prowadzenie regularnych spotkań projektowych. Pełnienie funkcji mentora dla młodszych kolegów; prowadzenie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Ewidencja dokumentów księgowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz wykonywanie innych zleconych obowiązków.
PRO-INHUT Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)