SPECJALISTA DS. WINDYKACJI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI

Wynagrodzenie: od 6 300 PLN

Zakres obowiązków: - organizowanie, wspieranie i usprawnianie procesu odzyskiwania należności- implementowanie i utrzymywanie efektywnej kontroli nad zaległościami oraz programu kontrolnego nad kontami klientów będących w zwłoce z płatnościami, posiadających zaległości, mogących w przyszłości posiadać zaległości oraz spisanych na straty- przeprowadzanie procedur odzyskiwania należności od klientów strategicznych- organizowanie, wspieranie i rozwijanie procedur odzyskiwania należności; kontrolowanie odnośnych zapytań i rozwiązywanie sytuacji intensyfikacji w poszczególnych sektorach- odpowiedzialność za zgodność ze standardami ICS- aktywne uczestnictwo w Radzie Problemowej- koordynacja działań z oddziałami w krajach obszaru LATAM ( komunikacja w języku hiszpańskim )- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim

Data publikacji: 2019-09-24

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- organizowanie, wspieranie i usprawnianie procesu odzyskiwania należności- implementowanie i utrzymywanie efektywnej kontroli nad zaległościami oraz programu kontrolnego nad kontami klientów będących w zwłoce z płatnościami, posiadających zaległości, mogących w przyszłości posiadać zaległości oraz spisanych na straty- przeprowadzanie procedur odzyskiwania należności od klientów strategicznych- organizowanie, wspieranie i rozwijanie procedur odzyskiwania należności; kontrolowanie odnośnych zapytań i rozwiązywanie sytuacji intensyfikacji w poszczególnych sektorach- odpowiedzialność za zgodność ze standardami ICS- aktywne uczestnictwo w Radzie Problemowej- koordynacja działań z oddziałami w krajach obszaru LATAM ( komunikacja w języku hiszpańskim )- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe ( w tym licencjat ) kierunek: administracja- staż pracy minimum 9 miesięcy pracy na podobnym stanowisku / doświadczenie w zakresie procedur order to cash będzie istotnym atutem- wymagana bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office ( zwłaszcza Excel )- znajomość języka portugalskiego w mowie biegle / w piśmie biegle- znajomość języka hiszpańskiego w mowie płynnie / w piśmie płynnie- znajomość języka angielskiego w mowie płynnie / w piśmie płynnie- umiejętność analitycznego myślenia- umiejętność kierowania zespołem oraz utrzymywania relacji z kontrahentami- zorientowanie na innowacje i usprawnienia

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 24.09.2019

Oferta pracy ważna do: 08.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1b922a5a9b1f3dddc1e6795e97ff0ab

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY RTV AGD - do 1 850 PLN

Praca w Piekarach Sląskich.
MBM Marek Baron - 2016-09-13 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ I OBSŁUGI PROGRAMÓW PRODUKCYJNYCH - od 2 400 PLN

monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współpracy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych.
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Karsko (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PLANÓW EMERYTALNYCH - od 4 800 PLN

Wspieranie mniej doświadczonych kolegów w procesowaniu transakcji i zapewnieniu spełnienia oczekiwań klienta, przygotowywanie raportow dziennych i tygodniowych, wprowadzanie usprawnień w procesach administrowanie planami emerytalnymi, administrowanie planami emerytalnymi dla klientów zagranicznych.Godzina zakończenia pracy: 17:00
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM /J. ANGIELSKI/ (O) - od 2 500 PLN

obsługa klientów w języku angielskim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2019-05-27 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 1586) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 300 PLN

Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-11-08 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 6 300 PLN

księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - do 2 775 PLN

współpraca na pierwotnym rynku nieruchomości, przygotowanie i prezentacja ofert handlowych, organizacja spotkań oraz prowadzenie prezentacji u klientów
Eurohome Beata Nowak - 2018-10-08 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 490 PLN

pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientami, obsługa klienta, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofertwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegokomunikatywnośćpakiet MS Officerysunek technicznymile widziane doświadczenie
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. ARABSKIM - od 4 850 PLN

obsługa pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków firmy poprzez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych,osiąganie wyznaczonych celowi monitorowanie wynikow wlasnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z RYNKU AZJATYCKIEGO - do 3 000 PLN

prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin, negocjowanie warunków umów z dostawcami chińskimi, utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 100 PLN

doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 450 - 2 750 PLN

wyszukiwanie ofert, obsługa sekretariatu, pomoc księgowej, odbiór zamówień, wypełnianie poleceń przełożonego, dbanie o wizerunek biura,
"ZPOMYSŁAMI.PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 2 000 PLN

przygotowywanie dokumnetacji
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2017-05-10 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

obsługa klientów francuskojęzycznych, opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg zleceń przełożonego, stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg ustaleń z przełożonym. Miejsce pracy: ul. Wolbromska 18 m. 1B, 53-148 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata , praca w godzinach od 9-17. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaków z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-06-30 - Mazańcowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 033,7 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTAMI - od 2 100 PLN

UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM NT. AKTUALNEJ OFERTY HANDLOWEJ, OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I POZYSKIWANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE I MAILOWO, PRZEPROWADZANIE BADAŃ ANKIETOWYCH, UZUPEŁNIANIE FORMULARZY INFORMACYJNYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

Promowanie produktów farmaceutycznych, szukanie potecjalnych klientów.
DANFARM Punkt Apteczny Daniel Wojtowicz Niebocko - 2019-05-29 - Niebocko (podkarpackie)

SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO - od 5 500 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka litewskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/HU/2019.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

ROZPOZNANIE I ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW ORAZ USTALENIE ICH HIERARCHII, PROWADZENIE BADAŃ, GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWYCH O BRANŻY, KONTAKT Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH RYNKÓW ZBYTU I ODBIORCÓW
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Nowiny (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

stacjonarna obsługa zamówień od klientów; monitorowanie przebiegurealizacji zleceń; opracowywanie ofert dla klientów; przygotowywaniedokumentacji handlowej;
Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy KAMPA Alfred Kampa - 2018-03-24 - Popielów (opolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I SZKOLEŃ -1086 - 1 850 - 2 500 PLN

Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, załatwianie bieżących spraw kadrowych
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 1 033,7 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka programu Płatnik (ZUS),- nauka programu Optima (kadrowo-płacowy),- zapoznanie z przepisami prawa pracy,- wprowadzanie danych oraz tworzenie listy płac i deklaracji rozliczeniowych ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. CZASOWEGO ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW - od 6 000 PLN

Zarządzanie i rozwijanie procesów relokacyjnych, zarządzanie procesami pozyskiwania wiz do USA oraz pozyskiwania pozwoleń na pracę w USA. Współpraca z pracownikami firmy z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA - od 1 850 PLN

Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)