SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów francuskojęzycznych, opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg zleceń przełożonego, stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg ustaleń z przełożonym. Miejsce pracy: ul. Wolbromska 18 m. 1B, 53-148 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata , praca w godzinach od 9-17. Oferta w sali: C
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów francuskojęzycznych, opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg zleceń przełożonego, stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg ustaleń z przełożonym. Miejsce pracy: ul. Wolbromska 18 m. 1B, 53-148 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata , praca w godzinach od 9-17. Oferta w sali: C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogolnokształcąceznajomość jezyka francuskiego na poziomie B2 biegła obsługa komputera i internetu. kultura osobista, punktualność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eea1cf7de27031b01c5a15e0378c1034
Podobne oferty pracy
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2016-02-03 - Jarogniewice (wielkopolskie)
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produkcyjnym- ustalanie zleceń produkcji- kontrola wykonania zleceń produkcyjnych- ścisły kontakt i raportowanie z postępu prac do Klienta- pomoc w ustalaniu harmonogramu i organizacji przy jego wykonaniu- udział w koordynacji wydań wyprodukowanych elementów- sporządzanie i przedkładanie przełożonemu sprawozdań z postępu w realizacji założeń- praca od pon-pt w godz. 8:00-16:00.
Wavenet sp. z o.o. - 2019-03-19 - Pruszków (mazowieckie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
oferowanie usług wysokiej jakości, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług hotelu i negocjacje, podtrzymywanie relacji z klientem, przygotowanie i koordynacja wydarzeń hotelowych. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub w hotelarstwie, prawo jazdy kat.B, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie brutto 3800zł miesięcznie plus prowizja.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-01-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami. wystawiane faktur sprzedażowych,wystawianie dokumentów PZ,WZ
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Tuchom (pomorskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, zleceń lekarskich, czynności pielęgnacyjno-opiekuńcze
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy- przygotowywanie ofert- pozyskiwanie nowych klientów- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-03-16 - Krosno (podkarpackie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego
KANCELARIA PODATKOWA "PERFEKT" KATARZYNA GLANDA - 2016-09-01 - Zawiercie (śląskie)
obsługa klienta w restauracji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Zebrzydowice Górne (śląskie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowaniebieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
opiniowanie psychologiczne w sprawach zleconych przez sądy i prokuratury
Sąd Okręgowy w Ostrołęce - 2018-11-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku - przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami i ich parafowania- prowadzenie monitoringu sprawozdawczosci na potrzeby Centrali Agencji monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych - rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania - udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń potencjalnych wnioskodawców
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie przepływu informacji pochodzących z aplikacji wewnątrz firmy; Instalowanie typowych aplikacji; Testowanie poprawności instalacji aplikacji; Obsługiwanie programów pakietu biurowego oraz podstawowych aplikacji internetowych; Archiwizowanie danych z obsługiwanych aplikacji; Aktualizowanie obsługiwanej aplikacji
"KOMPOZYTY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
PLANOWANIE POPYTU NA OBSZARZE EUROPY, SPORZĄDZANIE PROGNOZ I PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ANALIZ, KOMUNIKACJA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W CELU USTALENIA WYTYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; rok doświadczenia zawodowego; komunikatywność; zakres obowiązków: praca biurowa przy komputerze, obsługa systemowa magazynu; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-04 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie instalacji wod-kan, C.O., gaz
Sławomir Wojtanowski F.H.U Hydromar Sławomir Wojtanowski - 2019-05-10 - Rzepiennik Strzyżewski (małopolskie)
obsługa kontrahentów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, rozliczanie stanów magazynowych, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pietna (opolskie)
Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2017-08-01 - Raszyn (mazowieckie)
- przygotowanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac,- przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy,-tworzenie dokumentacji kadrowej,-prowadzenie teczek pracowników,-monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
"EWMAJ JĘDRZEJCZYK i Spółka" Spółka Jawna - 2019-05-08 - Chynów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
JAR MEN JAROSŁAW MENDALKA - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
naprawa i konserwacja sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Zagajewice (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: oświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.Naszym Przedstawicielom oferujemy: gwarantowane wynagrodzenie minimalne, intensywny rozwój zawodowy i osobisty dzięki licznym szkoleniom, stałą możliwość współpracy z ludźmi, budowania długoterminowych relacji, elastyczny czas pracy, brak górnego limitu wynagrodzenia, Kandydaci z doświadczeniem w Ubezpieczeniach po okresie wdrożenia mogą otrzymać ,,portfel Klientów". Wynagrodzenie 3000 zł brutto i więcej. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8.30-17.00, telefoniczny w godz. 8.30-18.00.
AVIVA Towarzystwo Ubezpieczeniowe - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień finansowych, znajomość zagadnień dotyczących zakładów pracy chronionej, pozyskiwanie srodków UE.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Krosno (podkarpackie)
1.Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2.Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3.Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4.Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5.Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6.Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7.Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-01-04 - Brzeszcze (małopolskie)
REKRUTACJA,SZKOLENIA,ROZWÓJ KOMPETENCJI,PROWADZENIE POLITYKI PERSONALNEJ,BUDOWA KULTURY ORGANIZACYJNEJ.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2016-12-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)