SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Łódź oferta pracy CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: - opieka nad flotą samochodową- współpraca z dostawcami zewnętrznymi- zaopatrzenie firmy w materiały eksploatacyjne

Data publikacji: 2020-07-09

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MILIONOWA 21, 93-105 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- opieka nad flotą samochodową- współpraca z dostawcami zewnętrznymi- zaopatrzenie firmy w materiały eksploatacyjne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do ustalenia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne, brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - samodzielność

Nazwa pracodawcy:
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7292597869

danePracodawcy_regon: 10019011500000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
MILIONOWA 21, 93-105 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: MILIONOWA

Numer budynku pracodawcy: 21

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 09.07.2020

Oferta pracy ważna do: 08.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4dd094c54ee73801b429a4aa3d1d2df

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU- STAŻ EFS POWER 106 - 997,4 PLN

Specjalista do spraw marketingu i handlu- staż EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Psary Małe (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w godz. 20-7 w Dźwirzynie.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2017-09-26 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS INFORMATYCZNYCH - od 2 800 PLN

administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 3 300 PLN

nadzór nad magazynem, rozwożenie towaru na terenie województwa warmińsko-mazurskiegoGodziny pracy: 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS DEWELOPERSKICH - 2 500 - 3 300 PLN

- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskiej ze strony inwestora, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem- analiza rynku w celu pozyskiwania nieruchomości pod inwestycje deweloperskie,- analiza nieruchomości pod względem możliwości wykonania inwestycji deweloperskiej, w tym uzyskiwanie warunków z urzędów oraz operatorów sieci uzbrojenia,- analiza dokumentacji projektowej i współpraca w biurem projektowym pod kątem jej optymalizacji dla celów inwestycji dew.- bieżąca obsługa techniczna inwestycji dew. ze strony inwestora w trakcie i po realizacji (serwis gwarancyjny)- bieżąca obsługa sprzedaży deweloperskiej (obsługa klientów, przygotowywanie i podpisywanie umów sprzedaży)
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-08-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO - od 2 100 PLN

Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 500 PLN

obsługa zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przyjmowanie zamówień oraz pomoc w ich realizacji
Prodeck Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - od 2 250 PLN

przygotowywanie przesyłek, obsługiwanie portalu B2B
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

prowadzenie akcji promocyjnych, w mediach społecznościowych,planowanie realizacja działań marketingowych w mediach społ.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych. Bieżąca obsługa klientów, sporządzanie zestawień, tabel w programie excel w języku ukraińskim. Język ukraiński jest wymagany ponieważ koordynatorem będzie pracownik z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 125 PLN

obsługa sekretariatu szkoły, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Marianówka (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I KONTROLI - od 3 400 PLN

- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danychanalitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury regionalnej we Wrocławiu- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 30.12.2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 10. stycznia 2020 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 30.12.2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 4200 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR /SEKRETARKA - do 3 200 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowejRozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia).Prowadzenie sekretariatu
Dom Dziecka - 2019-12-04 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw kadrowychi płacowych pracowników młodocianych
kontakt przez OHP - 2019-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 680 PLN

opracowywanie planu pracy w zakresie realizacji szkoleń zawodowych; planowanie kosztów realizowanych kursów; ustalanie harmonogramu szkoleń zawodowych; opracowywanie oferty szkoleniowej na podstawie informacji zebranych od lokalnych pracodawców; hospitowanie zajęć na kursach według ustalonego planu i sporządzanie sprawozdań z hospitacji; sporządzanie harmonogramu pracy z młodzieżą; udział w opracowywaniu ścieżki wsparcia dla uczestników i absolwentów OHP na cały okres kształcenia danego rocznika oraz okres usamodzielniania absolwenta OHP; planowanie indywidualnych spotkań konsultacyjno-informacyjnych z uczestnikami OHP; sporządzanie okresowych sprawozdań/statystyk oraz informacji z bieżącej działalności; sporządzanie analiz dotyczących sytuacji młodzieży na lokalnym rynku pracy; analizowanie rynku pracy w kontekście potrzeb szkoleniowych klienta; rozpoznanie lokalnego rynku pracy i edukacji, jego najważniejszych uczestników: pracodawców, instytucji działających na rzecz młodzieży i pracodawców (np. izby rzemieślnicze, stowarzyszenia pracodawców itp.); utrzymywanie stałych kontaktów z urzędami i pracodawcami na terenie działania; monitorowanie potrzeb lokalnych pracodawców, społeczności; prowadzenie ścisłej współpracy z jednostkami pionu kształcenia i wychowania (CKiW, OSiW, HP na terenie danego CEiPM); udział w pracach zespołów wsparcia uczestników; promocja usług wśród potencjalnych klientów OHP oraz rozpowszechnianie działalności w środowisku lokalnym.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2020-10-27 - Leszno (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 100 PLN

Kierowanie samochodem w ramach wyjazdów służbowych prowadzenie dokumentacji związanej z wyjazdami służbowymi obsługa komputera
Prokuratura Rejonowa w Braniewie - 2018-04-12 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ I NORMOWANIA - do 3 100 PLN

Tworzenie i aktualizacja elektronicznej bazy rozliczeń i ewidencji prowadzonych robót wykonywanych przez konserwatorów, rozliczenia konserwatorów, ewidencjonowanie w formie elektronicznej poniesionych kosztów, bieżąca analiza i weryfikacja poniesionych kosztów. Miejsce pracy: Wrocław ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: D,E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.:aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, 2. sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, 3. sporządzanie raportów płacowych, deklaracji rozliczeniowych, 4. rozliczanie należności z tytułu używania samochodów prywatnych, 5. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 6. sporządzanie wypłat ZFŚS.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, program płatnik, dobra znajomość ms office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraca na okresie próbnym 3 misiące, następnie umowa na czas określony
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA OPON CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

obsługa całej gamy samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW W DZIALE LOGISTYKI - od 3 500 PLN

- inicjowanie i samodzielne prowadzenie projektów związanych zoptymalizacją procesów w obszarze logistyki (z włączeniem 3PL/logistykikontraktowej), - koordynacja działań i kierowanie zespołami projektowymipowołanymi do realizacji projektów zleconych przez przełożonych,.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - od 4 300 PLN

Efektywna organizacja produkcji zgodnie z terminami zamówień, dostępnością materiałów i zdolnościami produkcyjnymi.
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2020-05-27 - Borkowice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ I WPSÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 8 000 PLN

-planowanie i optymalizowanie procesu produkcji chemicznej;-sterowanie procesem technologicznym oraz stosowanie wszystkich obowiązujących procedur, zasad, specyfikacji i instrukcji wewnętrznych;-realizowanie planów produkcyjnych zgodnie z założeniami technologicznymi i jakościowymi;-kontakt mailowy i telefoniczny z koreańskojęzycznymi pracownikami jednostki dominującej;-kontrola środowiska pracy;-sygnalizowanie nieprawidłowości bezpośrednim przełożonym, a w razie potrzeby pracownikom jednostkidominującej (w języku koreańskim);-dokumentowanie przebiegu pracy, także przekazywanie raportów upoważnionym pracownikom jednostki dominującej.
kontakt przez PUP - 2020-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - do 2 600 PLN

Obsługa klientów, towarowanie sklepu, wykonywnie czynności związanych ze spełnieniem wymogów licencyjnych nalożonych na sklep. Praca w godz.: 6:00-23:00.
"APRIORI POLSKA" PIOTR ZIMOŃSKI - 2020-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - 2 100 - 2 300 PLN

* Przewidywany zakres obowiązków m.in.: 1. informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych oraz sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń;2. organizowanie szkoleń grupowych oraz szkoleń wskazanych przez osoby uprawnione,3. zlecanie przeprowadzania szkoleń instytucjom szkoleniowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych 4. finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS);5. prowadzenie spraw związanych z bonami szkoleniowymi i bonami na zasiedlenie;6. prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej (w tym Praca dla Młodych);7. realizowanie zadań dotyczących pomocy udzielanej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2018-04-20 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - 2 775 - 4 210 PLN

Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; biegła znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z niemieckimi klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych w jęz. niemieckim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"GLIMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

przeprowadzanie badań rynkowych i gromadzenia informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, przygotowywanie i szkolenie personelu handlowego, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służąca wyborowi strategii działań handlowych.
TWINEKLOP Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - od 1 000 PLN

Fryzjerstwo damsko-męskie. dwie zmiany I. 08:00-12:00 II. 12:00-16:00
Image Studio, Adam Małkiewicz - 2017-05-04 - Niemodlin (opolskie)