SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Katowice oferta pracy POSITANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów. Zawieranie kontraktów.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży, handlu. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: kontakt (at) grandgroup.pl
Data publikacji: 2018-02-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: POSITANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojciecha Korfantego 2/528, 40-004 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów. Zawieranie kontraktów.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży, handlu. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: kontakt (at) grandgroup.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży, handlu.
Nazwa pracodawcy:
POSITANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Bobrecka 25, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: kontakt (at) grandgroup.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Adres strony pracodawcy: www.grandgroup.pl
Ulica pracodawcy: Bobrecka
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2018
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 04.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji, opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres zatrudnienia: 3 miesiące. Miejsce pracy: Śrem, Księginki
ALFAPANEL INVEST Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Śrem (wielkopolskie)
Prowadzenie uproszczonej księgowości w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Ireneusz Szymański - 2018-03-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
redagowanie umów, fakturowanie, rozliczanie, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z przedstawicielami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
jw.
Bank Pocztowy Spółka Akcyjna - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, sprzedaż materiałów hutniczych, sporządzanie wycen i ofert
P.U.H. Stal Alicja Onsowicz - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Kontakty i negocjacje z dostawcami,- Dokonywanie zakupów pod potrzeby produkcji i działów handlowych, - Nadzór nad realizacją zamówień, terminowością dostaw oraz obiegiem dokumentacji.- Stały nadzór i optymalizację stanów magazynowych.- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa.
LUXIONA POLAND S.A - 2016-05-12 - Jacentów (świętokrzyskie)
Kontakt z klientami zagranicznymi, wprowadzanie zamówień do systemu, nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Praca w godz.: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C, D, E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 537 221 223, e-mail: a.luzniak (at) furnitech.pl
PRODUKCJA-USŁUGI-HANDEL "PARTNER ANRALLOGIN" RAFAŁ KAMIŃSKI - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
praca na systemie ERP, praca powiązana z zadaniami księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Stare Olesno (opolskie)
Analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych, przygotowywanie kosztorysów
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2018-07-09 - Połomia (śląskie)
montaż drobnych elementów, obsługa podstawowych urządzeń do montażu, pakowanie i oklejanie produktów, bieżąca kontrola wyrobów
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp.K - 2017-12-08 - Kórnik (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
udział w naradach zarządzu dotyczących strategii firmy, , współpraca z klientami zagranicznymi (kraje UE, Rosja, Białoruś), nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, produkcyjnych, poszukiwanie nowych klinetów z Polski, krajów UE, Rosji, Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-07-09 - Chojnice (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy organizacji transportu produktów, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, przygotowanie zleceń transportowych, utrzymywanie kontaktó z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie dociepleń budynków. Praca w okolicach Rawy Mazowieckiej (codzienne powroty do Rawy Mazowieckiej).
RED HOUSE Cezary Niedziwiecki - 2018-04-12 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wstępne doradztwo w zakresie maszyn i rozwiązań oferowanych przez firmę, kontakt z klientem zagranicznym w języku rosyjskim,przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań ofertowych w języku rosyjskim, współpraca z agencją celną, tłumaczenie rysunków technicznych na język rosyjski w programach graficznych typu CAD,tłumaczenie instrukcji obsługi i instrukcji montażowych na język rosyjski.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-20 - Bielsk (mazowieckie)
wg stanowiskaobowiązkowo prawo jazdy kat. B , mile widziane doświadczenie w branzy kredytowej, ubezpieczenia
P.P.H.U. KORA Marzena Sawikowska - 2016-08-31 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łapy (podlaskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, umieszczanie ogłoszeń w internecie w języku ukraińskim i rosyjskim, prowadzenie rozmów z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, raportowanie o wynikach.
SYMETRICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca na terenie powiatu.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, pakietu Office, współpraca z działem marketingu, doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, samodzielność, znajomość procedur eksportowych, udokumentowane doświadczenie w eksporcie / imporcie, biegła znajomość języka angielskiego, lub niemieckiego ( lub inne języki obce). KONTAKT:info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)