SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Kluczbork oferta pracy MWM TRADE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 345 PLN
Zakres obowiązków: Mile widziana znajomość programu SELLO, SUBJECT NEXO. Obsługa serwisu aukcyjnego allegro. Obsługa sklepów internetowych PRESTASHOP, SHOPEN.
Data publikacji: 2019-01-16
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: MWM TRADE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołłątaja 8, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Mile widziana znajomość programu SELLO, SUBJECT NEXO. Obsługa serwisu aukcyjnego allegro. Obsługa sklepów internetowych PRESTASHOP, SHOPEN.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 345 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2345 zł brutto + 50% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 345 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: MWM TRADE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 16.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Dynamics, uzgadnianie stanów magazynowych, przygotowywanie ewidencji środków trwałych, naliczanie umorzeń, księgowanie amortyzacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, wyjaśnianie dokumentów z pracownikami, uzgodnienia dotyczące kwot VAT naliczanego, przygotowywanie rejestrów VAT faktur zakupowych, uzgadnianie kont księgowych VAT naliczony i należny z rejestrami VAT zakupów
"DOSPEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)
- Przyjmowanie towaru,- Aranżacja, eksponowanie,- Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy,- Obsługa klienta,- Dbanie o jakość i datę produkcji towarów,- Doradztwo i pomoc w zakupach klienta.Staż w godzinach 9.30-17.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Płock (mazowieckie)
Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zgodnie z charaterystyką pracy
FMS SPOMASZ Pleszew SA Pleszew - 2018-07-10 - Pleszew (wielkopolskie)
Obsługa lady mięsno-wędliniarskiej, koordynacja pracy współpracowników, dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru, pilnowanie zgodności cen, przestrzeganie zasad higieny. Praca w systemie 2 zmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00). Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto + do 600 zł brutto premii. Miejsce wykonywania pracy Nowogrodziec ul. Krótka 12.
Delikatesy Centrum - 2018-07-31 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne (budowa maszyn, materiałoznawstwo), min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: zamówienie materiałów, wyszukiwanie nowych źródeł dostaw/produktów na rynku europejskim, składanie zamówień, koordynacja procesu dostaw, stały kontakt z dostawcami, optymalizacja zapasów, przygotowywanie miesięcznych prognoz i raportów, organizowanie oraz dbanie o jakość dostaw, monitorowanie i analizowanie rynku, działań konkurencji oraz dbanie o bieżącą ofertę, koordynacja zadań zleconych przez dyrektora zakładu, praca na samodzielnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy sekretariat (at) filtromex.pl.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Czernica (śląskie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat B, biegła znajomość języka niemieckiego, komunikatywność, zarządzanie czasem pracy, umiejętności negocjacyjne.Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na produkty firmy, obsługa klientów pod kątem sprzedaży
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego.
"ŚWIAT PŁYTEK" PROJEKTOWANIE I ARANŻACJA WNĘTRZ S.C. - 2017-08-04 - Kępno (wielkopolskie)
Przygotowywanie i zarządzanie projektami; sporządzanie wniosków, aplikacji, ekspertyz do realizacji projektów; opracowywanie kosztorysów, biznes planów, raportów itp.; opracowywanie strategii działań dla firm i samorządów; opracowywanie prezentacji multimedialnych; współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorządem, organizacjami pozarządowymi.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Tarnów (małopolskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych, dbanie o dobry wizerunek firmy poza granicą kraju, obsługa kontrahentów: wyceny, zamówienia, tworzenie ofert handlowych, aktywna sprzedaż i doradztwo dotyczące asortymentuWymagania: dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta minimum rok, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość programów MS Office, umiejętność pracy indywidualnie i w grupie, sumienność i poważny stosunek do powierzonych zadań.
F.P.H.U. "PARMAX" s.c. Paweł Paruch, Artur Paruch - 2016-01-12 - Zegartowice (małopolskie)
Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowej oraz innych związanych z zatrudnieniem obcokrajowców.
WORK SERVICE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2016-06-01 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw biurowych, logistyka, branża budowlana
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
analiza wykorzystania i pracy maszyn; monitorowanie kodów błędów; precyzja i sprzedaż systemów rolnictwa precyzyjnego; tworzenie planów kompleksowej obsługi klientów kluczowych w zakresie rolnictwa precyzyjnego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mirosława Zawadzka - 2016-04-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażowej, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2018-04-19 - Ciechanów (mazowieckie)
-Promowanie oferty Wzgórza Zamkowego,-Prowadzenie kampanii na portalach społecznościowych,-Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,-Przygotowywanie ofert, kontraktów i warunków współpracy,-Prowadzenie negozjacji z klientami,-Wyjazdy do klientów,-Praca dwuzmianowa,-Kontakt: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2018-05-14 - Gniew (pomorskie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie remontów, modernizacji i ulepszeń, koordynowanie całokształtu zadań inwestycyjnych, negocjowanie umów z wykonawcami
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Suwałki (podlaskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
rekrutacja pracownikow
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Sopot (pomorskie)
Obsługa klientów i spraw administarcyjnych, kontakt osobisty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego , wyliczanie zaliczek na podatek, wyliczanie i wystawianie faktur VAT, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Kirsztajnów (mazowieckie)
telefoniczny kontakt z klientem prezentacja oprogramowania , przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie umów , negocjacje handlowe
Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki - 2016-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju firmy. zarządzanie zespołempracowników w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)