SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REZERWACJI Lądek-Zdrój oferta pracy UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REZERWACJI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów i usług Spółki; udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.

Data publikacji: 2020-07-10

Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

Pracodawca: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług Spółki; udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REZERWACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Nazwa pracodawcy: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA

danePracodawcy_nip: 8810002259

danePracodawcy_regon: 000288283

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Adres pracodawcy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: kłodzki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0208

Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984203

Ulica pracodawcy: Wolności

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 10.07.2020

Oferta pracy ważna do: 09.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8882c0d2e3cd7f706b7427ebed7c3532

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK SKLEPU - do 18 PLN

Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA BACK OFFICE (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SBO/SI/2019) K/M - od 5 000 PLN

Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Hucisko (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - 997,4 PLN

podtrzymywanie kontaktów z klientami sklepów, sporzadzanie bieżącej dokumentacji obsługi posprzedazowej dotyczącej procesów reklamacyjnych, aktualizowanie bazy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Święcice (mazowieckie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. zatrudni inżyniera budowlańca lub sanitarnego do prac:monitorowanie realizowanych robót budowlanych,uzgadnianie dokumentacji technicznej,bieżąca eksploatacja obiektów,opracowywanie pism przychodzących i wychodzących wraz z ich ewidencjonowaniem,przygotowywanie analiz i zestawień.Godziny pracy: 7.00- 15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MATERIAŁOWYCH - od 3 500 PLN

Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez realizowanie zamówieńmateriałów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami klientów Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów oraz niwelowaniemateriałów wolnorotujących Dbałość o poprawność danych w systemieSAP Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających dousprawnienia przepływu materiałowego w firmie oraz optymalizacjizapasów Wysyłanie prognoz do kluczowych dostawców zdefiniowanychdla danej grupy produktowej lub zgodnie z podpisanymi kontraktami Współpraca z zespołem Sourcingu nad optymalizacją łańcucha dostaw Dbanie o rozwój współpracy z dostawcami na partnerskich warunkachUmiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne studia/doświadczenie) Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole Umiejętność analizy i szybkiego rozwiązywania problemów Doskonałe rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Doskonała znajmość programów MS Office Płynna znajomość języka angielskiego. Dodatkowe wymagania: Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

-profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, -aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w opraciu o zdobytą wiedzę, -budowanie pozytywnego wizerunku marki, -realizacja założonych planów sprzedażowych
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-01-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 700 PLN

Obsługa komputera, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, wyjazdy na targi, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kleszczewo (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B - od 1 850 PLN

Praca przy rozwożeniu pizzy.
PP Polska Iwona Lackosz - 2016-01-12 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-08-01 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. POMIARÓW MORSKICH - nieodpłatny

Zapoznanie się z prowadzeniem pomiarów hydrograficznych na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni. Zapoznanie się z obsługą sprzętu hydrograficznego i wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania w trakcie prowadzenia prac hydrograficznych na polskich obszarach morskich.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK SZKLARNIOWY - do 13 PLN

zbiór pomidorów, przygotowanie kartonów z pomidorami do transportu, sortowanie warzywpraca na umowę zlecenie 20 godzin tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach 6:00-18:00oferta dostępna w sali D
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-26 - Siechnice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 700 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DZ. SPRZEDAŻ ( BRANŻA ART. ELEKTRONICZNE) - od 2 000 PLN

- analiza i monitorowanie rynku,- pozyskiwanie nowych klientów,- budowanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,- sporządzanie okresowych raportów.
ILEKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowychWprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy
EUROKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KALKULACJI - od 3 000 PLN

przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 850 PLN

Prowadzenie kadr i płac w pełnym zakresie
WOWIX-TRANS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-16 - Zagorzyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za obsługę telefoniczną klientów z bazy pracodawcy. Wystawianie faktur. Obsługa klienta stacjonarnego.
SERVITIUM ALEKSANDRA PAWLIKOWSKA-ŻELICHOWSKA - 2020-02-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ODZIEŻY NA RYNEK WSCHODNI - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów na rynku wschodnim, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, analiza rynku i ofert konkurencji, przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 790 PLN

Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - do 2 500 PLN

prace finansowo-księgowe; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-03-01 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współtworzenie strategii marketingowej oraz jej realizowanie, współtworzenie i nadzór nad komunikacją marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowywanie kampanii i akcji promocyjnych, tworzenie programów lojalnościowych dla klientów i ich realizowanie , organizacja udziału w targach, wystawach i spotkaniach temetycznych, koordynowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowo-produkcyjnych oraz ich dystrybucja do klientów, współpraca z agencjami reklamowymi; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie / wyższe - marketing, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki, kreatywność, pomysłowość, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; FIRMA ZAPEWNIA: ciekawą i koncepcyjną pracę na samodzielnym stanowisku w młodym zespole, duże mozliwości rozwoju zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej firmie produkcyjnej
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR K/M - od 3 200 PLN

- prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz ustalanie uprawnień i obowiązków osób zatrudnionych w szkole- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli w oparciu o przepisy oświatowe- obsługa kadrowa związana z rekrutacją kandydatów do pracy, nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- obsługa SIO (systemu informacji oświatowej)- kompleksowe prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowym,- sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz zaświadczeńo zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracowników
Zespół Szkół Specjalnych nr 89 - 2020-06-16 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)


Wybierz powiat