SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:C.H. Forum, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Nazwa pracodawcy:
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 18.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZPU PROTO JEST DZIAŁAJĄCYM OD WIELU LAT NA POLSKIM, SŁOWACKI ORAZ CZESKIM RYNKU PRACY PRZEDSIĘBIORSTWEM ZAJMUJĄCYM SIĘ PRODUKCJĄ I MONTAŻEM KONSTRUKCJI STALOWYCH. PRACE OBEJMUJĄ KRÓTKOTERMINOWE WYJAZDY SŁUŻBOWE NA RÓŻNE OBIEKTACH W POLSCE, SŁOWACJI I CZECHACH W CELU MONTAŻU KONSTRUKCJI STALOWYCH.
Zakład Produkcyjno-Usługowy "PROTO" Edward Stachowicz - 2018-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży - telemarketera.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
układanie glazury na ścianach, podłogach, schodach lub innymi materiałami i przygotowanie gruntu, inne powierzone roboty budowlane. praca w delegacji na tereni całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu, współpraca z dyrektorem i współpracownikami ze Stowarzyszenia SOS.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Giemzów (łódzkie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-06-26 - Zielona Góra (lubuskie)
operator maszyn cnc
Centrum Usług Kamieniarskich - H.Ciemny - 2016-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
Przewóz towarów w zależności od zlecenia na terenie kraju. Wymagany kurs na przewóz rzeczy. Wynagrodzenie do ustalenia.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FISCHER - spółka cywilna - 2017-12-29 - Kępno (wielkopolskie)
- kompletowanie wyrobów, - kontrola systemu pakowania, - pakowanie wyrobów w opakowania zbiorcze.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi, infrastrukturą i wyposażeniem, dbanie o prawidłowy stan ww. składników, nadzorowanie i realizacja inwestycji, remontów, okresowych przeglądów technicznych, napraw konserwatorskich, usuwanie awarii i ich skutków,- realizacja procesu najmu nieruchomościami, uzgadnianie z Zarządem polityki cen wynajmu powierzchni ARR na dany rok, planowanie rocznych przychodów i kosztów bezpośrednich związanych z Majątkiem oraz ich monitoring i aktualizacja, publikacja ogłoszeń dot.wolnych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, przekazanie i odbiór najmowanej powierzchni,- negocjowanie i nadzór nad umowami na usługi związane z utrzymaniem i sprawnym funkcjonowaniem Majątku spółki,- koordynacja pracy pracownika gospodarczego,- realizacja procesu obrotu środkami trwałymi, rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług na poszczególnych użytkowników nieruchomości oraz sporządzanie załączników rozliczeniowych do obciążeń, obsługa Archiwum, sporządzanie deklaracji dot. podatków opłat lokalnych.
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W KONINIE - 2018-07-06 - Konin (wielkopolskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,- sporządzanie dokumentacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i ustaleniami w dziale,- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,- prowadzenie protokołów z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,- przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne,- współpraca z klientem wewnętrznym / wnioskodawcami / w zakresie warunków przyszłej umowy,- weryfikacja prawidłowości i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,- koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą,- bieżąca aktualizacja przepisów prawnych w zakresie zamówień publicznych
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Elektroniczna obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami komunikacji (między innymi: e-mail, formularz www) lub telefoniczna obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniem np. o aktualną ofertę, fakturę, połączenia, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, informowanie na temat aktualnych promocji).
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
przygotownie i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie klientów, prowadzenie działań promocji i marketingu
BIURO PODRÓŻY SŁONECZNA PRZYGODA KRZYSZTOF KASSNER - 2017-11-15 - Piła (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ciemiętniki (świętokrzyskie)
redagowanie i przygotowanie oprawy graficznej materiałów reklamowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, prowadzenie portali społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż części i akcesoriów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lubin (dolnośląskie)
nauczanie przedmiotu religii
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH OŚNO - 2018-08-07 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
praca biurowa, prowadzenie obsługi klienta w zakresie realizacji zamówień w języku ukraińskim oraz angielskim, udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji, sporządzanie dokumentów i raportów, monitorowanie stanu należności klientówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
DORADZTWO FINANSOWO PRAWNE SZYMON DUDEK - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko - medycznego
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin sp. z o.o. - 2016-06-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prace ogólnobudowlane - roboty budowlane do stanu surowego budynku, - Prace wykończeniowe budynków, - Docieplenia budynkówKontakt telefoniczny: 510-130-711
Zdzisław Kaczyński Usługi Ogólnobudowlane " MC - KWAK" - 2018-04-03 - Miłobądz (pomorskie)
obsługa wózków jezdniowych na wysokim składzie (12m), prace magazynowe, kompletowanie zamówień za pomocą wózka i skanera
AWG SP. Z O.O.WROCŁAW - 2018-08-30 - Olszowa (opolskie)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Klasztorna 1, 47-420 Kuźnia Raciborska ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista.1. Wymagania:- obywatelstwo polskie;- wykształcenie wyższe magisterskie;- staż pracy: co najmniej 4 lata stażu pracy;- znajomość przepisów i ustaw: rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie szczegółowych zasad kierowania, przyjmowania, przenoszenia, zwalniania i pobytu nieletnich w młodzieżowym ośrodku wychowawczym, KPA (w zakresie podstawowym), ustawa o Systemie Informacji Oświatowej ( w zakresie podstawowym), rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie publicznych placówek oświatowo-wychowawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych oraz placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania;- znajomość programów komputerowych: Word, Excel;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz z korzystania z pełni praw publicznych;- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 2. Obowiązki:- prowadzenie księgi pism przychodzących i wychodzących;- korespondencja placówki;- prowadzenie segregatorów pism;- właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji placówki;- dbanie o wyposażenie sekretariatu w niezbędne materiały;- prowadzenie teczek akt wychowanków;- prowadzenie zeszytu skarg wychowanków;- księga wychowanków - rejestr;- prowadzenie korespondencji w sprawach wychowanków;- korespondencja wychowanków, przekazy pieniężne, itp.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kuźni Raciborskiej - 2017-10-25 - Kuźnia Raciborska (śląskie)