SPECJALISTA DS. SEM Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SEM
Wynagrodzenie: do 4 440 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Google AdWords, Yandex, Double Click; Współpraca z agencjami reklamowymi na Ukrainie i w Rosji, tworzenie tekstów reklamowych pod SEM dla rynków wschonich.
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Google AdWords, Yandex, Double Click; Współpraca z agencjami reklamowymi na Ukrainie i w Rosji, tworzenie tekstów reklamowych pod SEM dla rynków wschonich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 440 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 440 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe min 1 rok na takim stanowisku.Uprawnienia, umiejętności obsługa komputera.Znajomosć języków/ poziom ukraiński i rosyjski biegle w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c6083d40756c036f6cd23c07491433d6
Podobne oferty pracy
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie strony internetowej, uzupełnienie oferty sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Milanówek (mazowieckie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-06-15 - Daleszyce (świętokrzyskie)
jw.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Białorusi, szczególnie dokumentacji w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w przygotowaniu klientów do zabiegów pielęgnacyjnych i inne
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowników do rekrutacji do zwolnienia, rozliczanie wynagrodzenia, składek ZUS, podatków, rozliczanie roczne, wystawianie dokumentów do ZUS, nadzór nad pracą Zarządu Spółki, dokumentami spółki
"UNICON" Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
wg stanowiska. Praca na wysokości, montaż oblachowań, produkcja parapetów
AGAMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Mszana Dolna (małopolskie)
Obsługa klienta, wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)
planowanie koordynacja i realizacja działań marketingowych, ustalanie polityki sprzedaży i promocji.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Stale (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - Przyczynienie się do tworzenia polityk, procedur i wytycznych w ścisłej współpracy z globalnym liderem procesu; - Proponowanie inicjatywy doskonalenia procesów jako wkład do mapy drogowej transformacji; - Monitorowanie i wykorzystywanie wskaźników operacyjnych w celu zidentyfikowania inicjatyw poprawy procesu; - Zapewnienie zaleceń / wskazówek dotyczących przyjęcia nowego procesu; - Zapewnianie, że projekty procesów, zasady i procedury oraz zasady działania są osadzone w odpowiednich wspólnych rozwiązaniach biznesowych; - Proponowanie i przesyłanie wniosków o zmianę w odniesieniu do modyfikacji procesu; - Zapewnianie skutecznego zarządzania wprowadzanymi zmianami.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Transport rzeczy po krajach UE, Szwajcaria.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie produktów (rowerowych i akcesoriów)
SILVER FOX Agnieszka Warchoł, Konrad Porochniak Spółka cywilna - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
WSPIERANIE AKTUALNYCH PRAC ADMINISTRACYJNYCH, WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM OBCOKRAJOWCÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT), ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA, J. ROSYJSKI- BRADZO DOBRY, J. UKRAIŃSKI- BARDZO DOBRYPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Ciemne (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; kreatywność; komunikatywność; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów firmowych dla biura księgowego; wystawianie faktur; administracja kursów i szkoleń; przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych; pozyskiwanie podwykonawców usług; zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gliwice (śląskie)
obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń do komunikacji bezprzewodowej i przewodowej wewnętrznej, znajomość scenariusza efektów wizualnych
TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU - 2019-06-24 - Poznań (wielkopolskie)
rerutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie manicure, pedicure. Przedłużanie paznokci.
Pacykarnia Aneta Żelaźnicka - 2019-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
zapoznaniesię ze specyfiką pracy Spółki w zakresie obsługi pasażera, planowanie zadań transportowych w zakresie rozkładu jazdy autobusów, weryfikacja kart drogowych kierowców
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)