SPECJALISTA DS. REKLAMY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: ReklamaSpecjalista ds. reklamyKoordynowanie projektów reklamowych
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ReklamaSpecjalista ds. reklamyKoordynowanie projektów reklamowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy 2 lata. Obsługa programu COREL.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2017
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i organizacja przewozów krajowych i międzynarodowych, nadzór nad przewozami
YETICO S.A. - 2017-08-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
realizacja procesów administracyjnych związanych z zakupami towarów i usług, stosowanie procedur zakupów obowiązujących w firmie, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupów
Delitissue Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Serwowanie posiłków.
LAMAR Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne - 2017-05-26 - Sopot (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
je.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
ścisła współpraca z kierownictwem firmy w zakresie koordynacji projektów rekrutacyjnych; opieka nad obcojęzyczneymi pracownikami; zawieranie umow o pracę; przeprowadzanie badań lekarskich; rekrutacja pracowników; pozostałe prace związane z administracją pracowników; praca na terenie całego kraju;
Crew Training sp. z o.o. - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
pełnienie obowiązków koordynatora bhp na terenie budowy; nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp na terenie budowy; etapowa kontrola nowobudowanego zakładu pod kątem spełniania wymogów bhp
WIPASZ S.A. - 2018-08-21 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2015-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie (preferowane techniczne), min. 2 lata doświadczenia w pracy na produkcji, gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m, wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole; obsługa paneli sterowania, kontrola jakości i pakowanie wyrobów gotowych, załadunek zasobników. Mile widziane: uprawnienia do obsługi wózków widłowych, suwnic, żurawi. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie bezpośrednio w firmie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie uzależnione od zdobytych kwalifikacji i doświadczenia, atrakcyjny program szkoleń i kursów, szeroki pakiet socjalny; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-04-28 - Gliwice (śląskie)
Obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem pracowników; skanowanie i archiwizacja dokumentów; kierowanie zatrudnionyych osób na badania lekarskie i BHP; obliczanie godzin pracy oraz ewidencjonowanie urlopu; inne czynności administracyjne wynikające z obsługi kadrowej zatrudnionych pracowników. praca w godzinach 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Sanok (podkarpackie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie jadłospisów. Zamawianie artykułów spożywczych. Ustalanie norm żywieniowych. Naliczanie odpłatności za żywienie. Współpraca z dyrektorem. Sprawowanie nadzoru nad personelem. Kontrola wewnętrzna z zakresu żywienia. Obsługa programów: stołówka, magazyn, iPrzedszkole.
Przedszkole Miejskie nr 12 im. Króla Maciusia - 2016-09-06 - Legionowo (mazowieckie)
udział w zespole aktualizującym dokumenty LGD, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów , obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR,organizacja pracy Rady Stowarzyszenia, przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań okresowych z przeprowadzonych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR, sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów, poszukiwanie możliwości dofinansowań, przygotowywanie i udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach, organizacja i prowadzenie spotkań ze społecznością lokalną, konkursów, szkoleń
Razem dla Radomki Lokalna Grupa Działania - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowywanie raportów, zestawień, archwizacja dokumentów; doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-08-12 - Zawadzkie (opolskie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)
praca w serwisie komputerowym, naprawa i instalacje programów księgowych oraz handlowo magazynowych RAKS SQL. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Brwinów (mazowieckie)
Możliwość szkolenia i zdobycia uprawnień
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" S.A. SOSNOWIEC - 2018-03-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prace porządkowe na budowie.Umowa zlecenie około 100 h w m-cu,dyspozycyjność 8-20proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy aktualnie ul. Polaka, następnie wg zleceń teren kraju - pracodawca gwarantuje pełne oddelegowanieSala B
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Grabskiego 3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż mebli metalowych, tworzenie ofert handlowych, poszukiwanie nowych klientów, kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień,
Bakpol S.C. - 2018-06-20 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, 3 letnie doświadczenie, znajomość j. hindi, urdu w stopniu dobrym . Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stazu. Fundusz pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łask (łódzkie)