SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA Lubań oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)

Data publikacji: 2017-08-04

Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: koordynator projektów unijnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa programu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa programu Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia oraz kierunek: Wyższe - preferowany kierunek: ekonomia, zarządzanie przedsiębiorstwem, finanse i bankowość, prawo. Mile widziane doświadczenie zawodowe, staż lub praktyka w publicznych służbach zatrudnienia.Dodatkowe wymagania: -umiejętność pisania pism urzędowych;-umiejętność sporządzania zestawień w EXEL;-chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, dokształcania;-umiejętność organizacji pracy, samodzielność;-logiczne myślenie, komunikatywność, umiejętność współpracy z innymi;-odporność na stres;-wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubaniu powinny złożyć następujące dokumenty:- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w życiorysie (CV) dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zmianami) o pracownikach samorządowych".Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać lub składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu, 59-800 Lubań, ul. Lwówecka 10, I piętro, pok. nr 9 - Sekretariat - w terminie do dnia 21 sierpnia 2017 r. do godz. 15:00. Terminem wiążącym jest data i godzina wpływu dokumentów aplikacyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu, a nie data nadania w placówce.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubański

Gmina pracodawcy: Lubań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubań

Ulica pracodawcy: Lwówecka

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Kierowanie i udział w pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.08.2017

Data dodania oferty pracy: 03.08.2017

Oferta pracy ważna do: 21.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2018-04-18 - Modlnica (małopolskie)

STRAŻAK - STAŻYSTA , RATOWNIK KIEROWCA - od 3 000 PLN

Udział w działaniach ratowniczych z zakresu ratownctwa drogowego, chemicznego, technicznego, ekologicznego.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2016-10-19 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRACOWNIKÓW DELEGOWANYCH - od 2 000 PLN

- obsługa spraw kadrowych i płacowych przedsiębiorstwa,- praca w oparciu o przepisy prawa polskiego i niemieckiego,- nadzór nad delegacjami, zastępstwami- pomoc w procesach rekrutacyjnych
Asisco Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EXPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DS WSPÓŁPRACY Z INDIAMI - od 2 600 PLN

prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa Klientów w hurtowni, magazynie, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Praca zmianowa w hurtowni instalacyjnej w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00 w sb w godz. 7.00-15.00 (grafik do ustalenia). PRACA OD WRZEŚNIA.
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBRÓBKI KAMIENIA - od 1 850 PLN

produkcja elementów z kamienia naturalnego, kompozytu, konglomeratu i spieków kwarcowych przy użyciu urządzeń i maszyn kamieniarskich oraz montaż tych elementów
"COIK" S.C. Jerzy Strycharczyk, Agnieszka Dygas - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

Obsługa klienta włoskiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW OPERACYJNYCH - od 3 200 PLN

Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Głuchów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAGRANICZNYCH - od 2 500 PLN

współpraca z kontrachentem chińskim oraz polskim, obsługa kolentów chińskich, sprzedaż tworzyw poza granice kraju do CHRL
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I KONTROLI UMÓW - od 4 000 PLN

pozyskiwanie podwykonawców robot budowlanych, przygotowywanie umów, kontrola realizacji umów, rozliczenia i kontrola kosztów
Firma Budowlana "DARDOM" Dariusz Żakiewicz s.j. - 2017-08-04 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 000 PLN

Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego zagranicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z J. NIEMIECKIM (NR 2012) - 2 200,69 - 2 774,98 PLN

analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 1 750 PLN

Rozkładanie kabli telekomunikacyjnych
DEINET Krzysztof Małkiński - 2015-12-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA PRACODAWCÓW - 2 000 - 2 600 PLN

POZYSKIWANIE PRACODAWCÓW W POLSCE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE HUMANISTYCZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU;GODZINY PRACY: 09.00 - 17.00;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 733419729
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Uz MICHAŁ ANDREJCZUK - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PALACZ CO - PIECE WĘGLOWE - od 2 000 PLN

Obsługa pieca CO węglowego, inne prace zlecone.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Kałuszynie - 2017-09-27 - Kałuszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

Serwisowanie maszyn, doradztwo techniczne w zakresie maszyn dla wyposażenia krojowni (cuttery jedno i wielowarstwowe, lagowarki, maszyny do cięcia na pasy znanych marek niemieckich i hiszpańskich), prace instalacyjne oraz montażowe na rzecz klientów firmy, przeprowadzanie szkoleń z obsługi maszyn, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej i w terenie (możliwe nadgodziny w trakcie wyjazdów do Klienta).
CUT Service Gibas Mariusz - 2016-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA, TŁUMACZ POLSKO- NIEMIECKIEGO CENTRUM WSPÓŁPRACY Z SIEDZIBĄ W ŚWIECKU WYDZIAŁU GRANICZNEGO - od 2 636,49 PLN

- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;miejsce pracy: Świecko
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-03-22 - Świecko (lubuskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

Obsługa i organizacja sprzedaży internetowej w firmie, pozycjonowanie i obsługa portali społeccznościowych
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU - od 3 000 PLN

napraw sprzętu elektronicznego, nagłośnieniowego i studyjnego, diagnoza usterek i ich naprawa, sporządzanie dokumentacji wykonywanych czynności, testowanie sprzętu po naprawie, kontakt z klientami, w tym z Ukrainy, Litwy oraz dostawcami w sprawach dotyczących naprawianego sprzętu, praca na podstawie dokumentacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Piaseczno (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Zwoleń (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I ZAKUPÓW - od 3 500 PLN

- prowadzenie gospodarki magazynowej- zaopatrzenie- prowadzenie gospodarki samochodowej
MOSTOSTAL MONTAŻ SP. Z O. O. - 2018-06-06 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA D.S GOSPODARKI ODPADAMI - od 2 000 PLN

Przygotowanie ofert handlowych,aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów,szukanie przetargów,reprezentowanie firmy na przetargach,koordynowanie przepływu informacji,dokumentów w firmiereklamowanie firmy opieka nad realizowanymi kontraktami w zakresie, gospodarki odpadami,przygotowanie dokumentów,rozliczanie kierowców obsługujących transport odpadami.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-06-28 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZASOBÓW LUDZKICH - od 6 200 PLN

utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 800 PLN

organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych
AMBERROUTE INVESTMENT SERVICES INT. SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTDS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 000 PLN

Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI - 2 100 - 4 000 PLN

Wykonywanie przeglądów technicznych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów w programie Norma Pro; zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbieranie prac remontowych; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, w tym książki obiektu budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedór zamówień publicznych. Okres próbny 3 m-ce docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy: pon., czw. 11-19; wt., śr., pt. 7-15. Wynagrodzenie 2100-4000 zł brutto.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat