SPECJALISTA DS. PRAWNYCH Jaworze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca pomoc merytoryczna w kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem obywateli Ukrainy, tłumaczenie dokumentów z języka Ukraińskiego na Polski lub z Polskiego na Ukraiński, współpraca z działem kadr firmy, doradztwo prawne dla obywateli Ukrainy zatrudnionych w firmie, nadzór nad poprawnością dokumentów obywateli Ukrainy.
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca pomoc merytoryczna w kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem obywateli Ukrainy, tłumaczenie dokumentów z języka Ukraińskiego na Polski lub z Polskiego na Ukraiński, współpraca z działem kadr firmy, doradztwo prawne dla obywateli Ukrainy zatrudnionych w firmie, nadzór nad poprawnością dokumentów obywateli Ukrainy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
polski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe znajomość języka polskiego, znajomość prawa polskiego, ukończone studia prawnicze, w przypadku cudzozoemców posiadanie dokumentów uprawniających do pobytu na terenie RP, roczne doświadczenie na powyższym stanowisku pracy, praktyczna znajomość prawa ukraińskiego, znajomość języka ukraińskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2016
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 09.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- zapoznanie się z podstawami rachunkowości budżetowej- zapoznanie się z zasadami naliczania wynagrodzeń i należnych składek- zapoznanie się z podstawami tworzenia planu budżetowego jednostki.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. - Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka tureckiego).- Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.- Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia wzroku
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym posługującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA RYNKACH WSCHODNICHTŁUMACZENIE UMÓW - JĘZYKI: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, TWORZENIE DOKUMENTACJI DOT. ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWCÓW WYSTAWIANIE I OBSŁUGA DOKUMENTÓW A1LEGALIZACJA POBYTU OBCOKRAJOWCÓW
Prolease sp. z o.o. - 2017-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa, obsługa komputera, kontaktz pracodawcami z zagranicy
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta
"MERGER" Andrzej Margiel - 2017-08-31 - Będzin (śląskie)
klasyfikacja, dekretacja, księgowanie, sporządzanie listy płac;godziny pracy -7.15-15.30, piątek 7.00-14.00
ZAWITEX SP. Z O.O. W ZAWIDOWIE - 2016-02-23 - Zawidów (dolnośląskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
obsługa sekretariatu w kancelarii notarialnej, prowadzenie administracji kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych, samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, sporządzanie deklaracji PIT oraz sprawozdań do US, GUS, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, opracowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, bieżące monitorowanie zmian w przepisach, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy.
TAXTEAM Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego,sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)
Praca przy taśmie produkcyjnej - montaż zniczy.
JORG Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm , wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,obróbka zdobych informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim. Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży. Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych. Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-12-13 - Zawadzkie (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym, ODBIERANIE I WYKONYWANIE TELEFONÓW.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów pośrednich oraz bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów- obsługa programów Comarch ERP- obsługa stanowiska biurowego i prac zlecanych
Jolanta Marjańska BEPPE - 2016-02-29 - Zawiercie (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż usług oraz obsługa klientów Cyfrowego Polsatu i sieci Plus
Tradecast Sp.z.o.o. - 2016-08-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)