SPECJALISTA DS. PŁAC Poznań oferta pracy TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 725 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi+umowy cywilnoprawne), wprowadzanie danych do programu płacowo-kadrowego, wprowadzanie danych osób zagranicznych do systemu bankowego, sporządzanie przelewów elektronicznych zgodnie z terminem płatności, księgowanie list płac, uzgadnianie sald kont płacowych, przygotowywanie dekretów księgowych, naliczanie i rozliczanie PPK, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, GUS (także korekt), prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: komornicy, ZUS, US, UMWW, itp., sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7, przygotowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum
Data publikacji: 2021-05-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FREDRY 9, 60-967 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi+umowy cywilnoprawne), wprowadzanie danych do programu płacowo-kadrowego, wprowadzanie danych osób zagranicznych do systemu bankowego, sporządzanie przelewów elektronicznych zgodnie z terminem płatności, księgowanie list płac, uzgadnianie sald kont płacowych, przygotowywanie dekretów księgowych, naliczanie i rozliczanie PPK, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, GUS (także korekt), prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: komornicy, ZUS, US, UMWW, itp., sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7, przygotowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 725 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 725 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programów (Enova, Płatnik), mile widziana znajomość obsługi programu Optima, sprawne zarządzanie czasem
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU
danePracodawcy_nip: 7780168893
danePracodawcy_regon: 000278853
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
FREDRY 9, 60-967 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: aplikacje przesłać na email
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: FREDRY
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2021
Data dodania oferty pracy: 27.05.2021
Oferta pracy ważna do: 10.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24f8593749274ca3a6b7f7e83fa2b4b1
Podobne oferty pracy
obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)
-- pomoc przy drukowaniu paragonów oraz faktur- Nauka obsługi pakietu office, Sello, Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw adresowanych do klientów z obszaru krajów Ameryki Łacińskiej, kontakt z agencjami celnymi i odpowiednimi urzędami w zakresie odpraw celnych na obszarze krajów Ameryki Łacińskiej, obsługa zwrotów i reklamacji dotyczących klientów z obszaru krajów Ameryki Łacińskiej, poszukiwanie lokalnych przewoźników i organizowanie spedycji w krajach Ameryki Łacińskiej i innych, wsparcie sepołu logistyki w obszarze optymalizacji procesów logistycznych i strategii budowania łańcucha dostaw na rynkach międzynarodowych,
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
- Obsł. klienta,- Sprzedaż towarów handlowych,- Obsł. komputera.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów w biurze podróży, przygotowanie i prezentacja ofert.
MY TRAVEL MARCIN STRZELEC - 2016-05-10 - Piła (wielkopolskie)
Specjalista nauczania i terapii dzieci z niepełnosprawnością i zaburzeniami rozwojowymi.Tworzenie zajęć projektowych dla dzieci i młodzieży, realizacja warsztatów dla nauczycieli, realizacja zajęć z rodzicami, ewaluacja procesu nauczania.
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Pełna obsługa kadrowa pracowników Prowadzenie ewidencji czasupracy w różnych systemach czasu pracy podmiotu leczniczego urlopy,zwolnienia lekarskie, grafiki itp. Wprowadzanie i aktualizacja danychpersonalnych w systemie kadrowo-płacowym przygotowywaniedokumentów i danych dla działu Płac nadzorowanie ważności badańlekarskich Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych Aktualizacja dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymizmianami w przepisach przygotowywanie miesięcznych raportów izestawień zastępstwo w zakresie sporządzania list płac. Praca od godziny 7:00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2019-03-04 - Opole (opolskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji 2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji 3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacjiw Systemie Monitorowania Kształcenia 5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych 6. Archiwizacja .dokumentacji.Praca na czas określony: 14.12.2020 - 30.05.2022.Godz. pracy 10-12.
OKRĘGOWA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH REGIONU SŁUPSK - 2020-11-06 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Wyceny. Odbieranie telefonów. Wydawanie zleceń magazynierowi.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
utrzymanie czystości na stacjach i przystankach kolejowych, peronach i dojściach do nich, torach, międzytorzach
ZAKŁADY USŁUGOWE "CENTRUM-USŁUGA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe: 3-5 lat ; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera i programów komputerowych; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: komunikacja międzyludzka, monitorowanie i analiza rynku mieszkaniowego, samodzielność, odpowiedzialność za pracę; umiejętności negocjacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
"MIŁY DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
Zawieranie umów zleceń z osobami poszkodowanymi w wypadkach komunikacyjnych, w pracy czy też gospodarstwach rolnych itp.Prowadzenie poszkodowanych krok po kroku aby uzyskać satysfakcjonujące odszkodowanie a co za tym idzie prowizje dla agenta
Prawa Poszkodowanych Sp. Z O.O. - 2016-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
aktywne nawiązywanie kontaktów sprzedazowych, realizacja planu sprzedaży
FM BRAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
BJ FARM Sp. z o. o. - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klientaGodziny pracy: 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Konserwacja urządzęń i maszyn, naprawy urządzeń i maszyn, prace warsztatowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kamienica Polska (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej.
"INTROL" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
Roszukiwanie i rekrutacja pracowników tymczasowych, bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej. wYMIAR CZASU PRACY 80H/M-C
kontakt przez PUP - 2021-04-26 - Kraków (małopolskie)
jw
WARS S.A. - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnewgo, sprzedaż, obrabianie transakcji, wystawianie przedmiotów w e-sklepie i allegro, kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Lutynia (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych; rejestrowanie zmian w systemie kadorwym; przygotowywanie umów, zaświadczeń; sporzadznie raportów, zestawień czasu pracy; współpraca z firmą zewnętrzną przy rozliczniu płac; udział w procesie rekrutacji; wsparcie menagera HR; przygotowywanie planu szkoleń; tworzenie ocen pracowniczych
VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Szprotawa (lubuskie)
księgowość w biurze rachunkowym, obsługa pakietów gospodarki płac
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych, samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urzadzeń biurowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2019-11-12 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż i montaż instalacji fotowoltaicznych. Praca na terenie kraju, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie oraz posiłek regeneracyjny. Praca w godz. 8.00-16.00
"KOMTECH" Piotr Martuszewski - 2020-09-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przyjmowanie rezerwacji wycieczek. Nadzór i kontrola nad obiegiem dokumentów. Obsługa klienta i kontrahentów.
Daan sp. z o.o. - 2021-05-13 - Borysew (łódzkie)
obróbka szkła.kontakt tel.697 986 802
P.P.U.H."FORTECH"Alicja Lisowska - 2018-03-21 - Suków (świętokrzyskie)