SPECJALISTA DO SPRAW HR (SZPROTAWA) Szprotawa oferta pracy VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HR (SZPROTAWA)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych; rejestrowanie zmian w systemie kadorwym; przygotowywanie umów, zaświadczeń; sporzadznie raportów, zestawień czasu pracy; współpraca z firmą zewnętrzną przy rozliczniu płac; udział w procesie rekrutacji; wsparcie menagera HR; przygotowywanie planu szkoleń; tworzenie ocen pracowniczych
Data publikacji: 2017-03-31
Lokalizacja: Szprotawa (lubuskie)
Pracodawca: VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Prusa 8a, 67-300 Szprotawa, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych; rejestrowanie zmian w systemie kadorwym; przygotowywanie umów, zaświadczeń; sporzadznie raportów, zestawień czasu pracy; współpraca z firmą zewnętrzną przy rozliczniu płac; udział w procesie rekrutacji; wsparcie menagera HR; przygotowywanie planu szkoleń; tworzenie ocen pracowniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HR (SZPROTAWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szprotawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szprotawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a lata doświadczenia zawodowego; znajomość MS Office, COMARCH Optima, dokładność, rzetelność, kominikatywność
Nazwa pracodawcy:
VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 8a, 67-300 Szprotawa, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Szprotawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szprotawa
Adres strony pracodawcy: http://www.valuepack.nl/
Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa
Numer budynku pracodawcy: 8a
Profil działalności pracodawcy: Pakowanie słodyczy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 31.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Konkurs na stanowisko stażysty (umowa na zastępstwo) w Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim. Oznaczenie konkursu A-1100-001/18Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:- wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych,- obsługa referatu sędziego,- obsługa urządzeń ewidencyjnych,- sporządzanie wokand, - przygotowywanie korespondencji,- wykonywanie zarządzeń sędziego,- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,- wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych.Miejsce wykonywania pracy - sekretariat wydziału orzeczniczegoPierwszym etapem rekrutacji będzie selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu. Informacja o kandydatach spełniających wymogi formalne, terminie i miejscu konkursu (drugi etap - praktycznym sprawdzeniu umiejętności sprawdzenie umiejętności obsługi komputera i pisania na komputerze oraz trzeciego etapu - rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni poprzez stosowną informację zamieszczoną: na stronie internetowej Sądu w urzędowym publikatorze Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach ogłoszeń budynków sądowych: w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30, a także w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13; co najmniej 7 dni przed terminem konkursu. Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane mogą odebrać złożone na niniejszy konkurs dokumenty w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku konkursu. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2018-01-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Przygotowanie towaru do wysyłki. Rozwożenie towaru po klientach. Praca w Katowicach w siedzibie firmy oraz w woj. śląskim.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto na okresie próbnym potem wynagrodzenie od 2200 do 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-18:00 (8 h). Wymagania: wykształcenie min. gimnazjalne. Niekaralność, dokładność, prawo jazdy kat. B. Umiejętność prowadzenia samochodu dostawczego do 3,5 t. Dobra kondycja fizyczna. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: k.majkrzak (at) pack-center.pl
PACK-CENTER Kołodziej i Wspólnicy S.J. - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami, analiza rynku oraz ocena możliwości biznesowych na terenie Polski, raportowanie wyników pracy.
BACULUS Doradztwo Personalne, Zawodowe, Pośrednictwo Pracy, Szkolenia - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-04-24 - Siedliska (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Supraśl (podlaskie)
Wystawianie aukcji internetowych: obróbka zdjeć, przygotowywanie opisów, obsluga kasy fiskalnej i drukarki. Monitorowanie stanu magazynowych. Obsługa zleceń, pakowanie, przygotowywanie paczek. Obsluga programu do wystawiania faktur i ksiegowego dotyczącego magazynu. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kęty (małopolskie)
jw.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Warszawa (pomorskie)
Rozworzenie, praca na magazynie
PAWEŁ MIKOŁAJCZAK P.P.H.U MIKOŁAJCZAK - 2016-03-31 - Jarocin (wielkopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków Funduszy Unijnych,- realizacja projektów finansowanych ze środków europejskich,- współpraca z zewnętrznymi instytucjami w zakresie sporządzania raportów i sprawozdawczości związanej z wykorzystaniem w/w środków finansowych,- organizowanie działalności szkoleniowej Stowarzyszenia oraz jej właściwe dokumentowanie: opracowanie ofert w zakresie usług szkoleniowych, przygotowanie budżetu, cennika,- organizowanie i świadczenie usług oraz konsultacji dla klientów zgodnie z ich potrzebami,- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności szkoleniowej,- bieżąca analiza finansowa realizowanych zadań.
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2018-04-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych, organizowanie transportu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-12-19 - Żary (lubuskie)
obsługa urzązden biurowych, obsługa systemu CRM/CMS, obsługa dokumentacji dotyczącej aktualnie obsługiwanych klientów, rozpoznawanie i anlizowanie, nawiazywnaie kontaktów z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Łódź (łódzkie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów, prowadzenie spotkań handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientem i jego obsługa po-sprzedażowa, udzielanie wsparcia technicznego do sprzedawanych rozwiązań
Scooter Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP; zakres obowiązków: Instalacje i serwis systemów alarmowych, min.: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożarowej (SAP), Instalacje i serwis systemów kontroli dostępu (KD), Instalacje i serwis systemów telewizji przemysłowej (CCTV), Instalacje i serwis systemów rejestracji czasu pracy (RCP), Instalacje i serwis systemów inteligentnego budynku, Instalacje i serwis systemów okablowania strukturalnego, telekomunikacyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)
praca na tartaku jako pomocnik operatora
TARTAK-BUDROL Jarosław Dobkowski - 2018-07-20 - Skarżyn (mazowieckie)
przygotowanie oraz realizację procesu zakupu poprzez m.in. aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców aż po odbiór towaru/dostawę towaru do firmy, prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie oceny i weryfikacji potencjalnych dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list rekomendowanych dostawców, określenie poziomu jakości towarów/usług, sporządzanie analizy warunków finansowanych oferowanych przez dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, dokonywanie wyceny towarów, nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy stronami ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodnich, obsługa transakcji międzynarodowych zakupu towarów i usług ze szczególnym uwzględnieme potencjału rynków wschodnioeuropejskich
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Głogów (dolnośląskie)
Prace murarskie, tynkarskie
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY R. MIERZEJEWSKI - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)
- przyjmowanie i realizacja zamówień,- poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi,- opracowanie opisów produktów, ulotek,- organizacja spedycji towarów,
ASTHER LABORATORY Arleta Zaranek - 2018-02-27 - Oborniki (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Umiejętność czytania rysunku technicznego, obsługa maszyn do obróbki metali: szlifierka, gwinciarka, frezarka
PPHU "JVM" Jarosław Mucha - 2018-04-06 - Skałka (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)