SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI

Wynagrodzenie: od 1 590 PLN

Zakres obowiązków: Oferta ważna do: 28.02.2020 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.

Data publikacji: 2020-02-17

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Oferta ważna do: 28.02.2020 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 590 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 590 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020

Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. CV i list motywacyjny; 2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; 3. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.); 4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 6. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: 1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/tek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/tek; 2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.3. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie doświadczenia zawodowego.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: - Dokumenty należy złożyć w terminie: 17 - 28 lutego 2020 r - Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. - Miejsce składania dokumentów: Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2 47 400 RacibórzDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w grupie stanowisk pomocniczo obsługowych. Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.INNE INFORMACJE: - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - Proponowane wynagrodzenie brutto: 1590,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41-39, (32) 414 43-42. Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej

Data dodania oferty pracy: 17.02.2020

Oferta pracy ważna do: 28.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a8887f524d71412e10b2218a3e18182c

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; zakres obowiązków: obsługa systemu CRM, wykonywanie wycen oraz projektów finansowych, kontakt z klientem; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH / SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Kawczyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża: sprzęt medyczny. Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Realizacja zamówień, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA FIZJOTERAPII - od 2 350 PLN

wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ - od 2 000 PLN

obsługa klientów i szkód
VLINSS ARLETA KUR - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA POJAZDU CIĘŻAROWEGO - WYWROTKI - do 2 400 PLN

praca na terenie kopalni Wieczorek oraz kopalni Wujek. Praca na 3 zmiany, 7 dni w tygodniu.
P.U.P. BTJ Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS.REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

Staż organizowany przez GUP dla oósb zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IMPORTOWO-EKSPORTOWYCH - do 15 PLN

- Aktywne poszukiwanie nowych klientów- podtrzymywanie kontaktów handlowych z klientami na danym rynku - wysyłanie ofert- obsługa zamówień - obsługa klientów mailowa i telefoniczna Umowa zlecenie ilość godzin miesięcznie: ok. 100 .Zadaniowy system pracy, w godzinach : 8:00-20:00Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - od 2 300 PLN

archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu CRM (System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu.
Polski Market Energetyczny Konrad Osiński - 2019-05-29 - Janówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.SOCIAL MEDIA I SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2018-01-18 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 3193) - od 2 600 PLN

1) prowadzenie księgowości budżetowej-dziennik, księgi pomocnicze, zestawienia:obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont pomocniczych, konta wydatków, dochodów, kosztów z podziałem na działy, rozdziały i paragrafy w systemie komputerowym Finanse Optivum , Sigma, Budzet JST, planowanie i realizacja budżetu, jednostek obsługiwanych;2) sporzadzanie sprawozdań budzetowych, sprawozdań GUS, oraz innych w zależności od potrzeb, 3) prowadzenie korespondencji dotyczacej działalności finansowo-księgowej jednostek obsługiwanych,4) dekretowanie dokumentów oraz terminowe księgowanie i regulowanie zobowiązań,5)przygotowanie planów finansowych i sprawozdań bilansowych dla jednostek obsługiwanych w terminach ustalonych przez przepisy prawa budzetowego,6) miesięczna weryfikacja kont księgowych,7) przygotowanie dokumentów do archiwizacji w zakresie spraw okreslonych zakresem czynności.
POWIATOWE CENTRUM USŁUG OŚWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU - 2019-10-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA MAGAZYNOWY - od 3 400 PLN

praca na magazynie przy zwrotach ubrań polegająca głównie na składaniu i pakowaniu odzieży
CLIPPER LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-30 - Robakowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; pomoc przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; pomoc przy wprowadzaniu do systemu finansowo-ksiegowego dokumentów finansowych; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; pomoc przy wypełnianiu formularzy podatkowych i sporządzaniu zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; bieżąca obsługa klientów biura rachunkowego; arciwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-07-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Obsługa wytłoka
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym, optymalizacja kosztów, kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami, obsługa systemu zarządzania transportem monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - od 3 500 PLN

- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-10-23 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 000 - 2 500 PLN

Marketing i handel
PL GRAFIX Damian Zięba - 2017-05-04 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI - od 5 500 PLN

Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) - 3 500 - 4 500 PLN

obsługa i kontakt z klientami w języku angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 300 PLN

Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ STAŻ - 997,4 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych- sporządzanie umów- sporządzanie SIWZ - udział w pracach komisji przetargowej- prowadzenie dokumentacji- ocena ofert, plany zamówień publicznych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2016-10-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 4 450 PLN

Mile widziane jest, gdy osoba na tym stanowisku posiada wykształcenie wyższe, a także prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też bardzo dobra znajomość branży transportowo-spedycyjnej oraz dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego, ukraińskiego, polskiego. Poza tym pracownik ten musi dobrze posługiwać się pakietem MS Office, Abona.Stanowisko "Specjalista do spraw rachunkowości" wymaga znajomości języka ukraińskiego i rosyjskiego, ponieważ w naszej firmie większość pracowników będzie posługiwać się językiem ukrainskim, angielskim i rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Opole (opolskie)