SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Zgierz oferta pracy Sawo Recykling sp.j.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: ustalanie codziennych tras dla około 15 samochodów wg. zleceń na terenie całej Polski, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, rozliczanie tras i zestawienia miesięczne (dobra znajomość excel), wsparcie techniczne dla kierowców w sytuacjach nagłych, prowadzenie e-mailowej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z klientami, praca w kilkuosobowym zespole, umiejętność pracy pod presją czasu

Data publikacji: 2017-09-12

Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)

Pracodawca: Sawo Recykling sp.j.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Struga 43, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ustalanie codziennych tras dla około 15 samochodów wg. zleceń na terenie całej Polski, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, rozliczanie tras i zestawienia miesięczne (dobra znajomość excel), wsparcie techniczne dla kierowców w sytuacjach nagłych, prowadzenie e-mailowej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z klientami, praca w kilkuosobowym zespole, umiejętność pracy pod presją czasu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgierz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik działu logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (Word, Excel, Outlook)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień technicznych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : umiejętność pracy pod presją czasu

Nazwa pracodawcy: Sawo Recykling sp.j.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Adres pracodawcy:
Struga 43, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: zgierski

Gmina pracodawcy: Zgierz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zgierz

Ulica pracodawcy: Struga

Numer budynku pracodawcy: 43

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki

Data dodania oferty pracy: 12.09.2017

Oferta pracy ważna do: 25.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KELNERKA - od 2 100 PLN

obsługa klienta w restauracji
REGINA OSUCH - 2018-05-08 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 750 PLN

- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3 000 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI PRODUKTÓW - od 1 900 PLN

kontrola zgodności surowców, opakowań, półfabrykatów, wyrobów gotowych ze specyfikacjami, kontrola jakościowa na kazdym etapie procesu produkcyjnego i sporządzania niezbędnej dokumentacji jakościowej, wykonywanie badań laboratoryjnych związanych z kontrolą surowców, produktów i produkcją w toku
Bolero Premium sp. z o.o. - 2016-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Kontakt tel:502209328.Praca na 1zm. 7-15 lub 8-16.Miejsce pracy Targanice jw.lub Kęty ul.Fabryczna 15a.Obsługa komputera,wystawianie faktur,sprzedaż wysyłkowa,praca na magazynie,pakowanie-rozpakowywanie paczek,drobne prace ślusarskie,czyszczenie słupków.
P.H.U. STAL-BRAM Maria i Łukasz Biczak s. c. - 2016-01-07 - Targanice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU - od 2 000 PLN

-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA TECHNIK PROTETYK DENTYSTYCZNY - od 2 100 PLN

praca w laboratorium protetycznym polegająca na wykonywaniu projektów komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy częściowe i całkowite koron i mostków, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ I ROSZCZEŃ - od 3 500 PLN

Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS.SYSTEMÓW PVC I ALUMINIUM - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 300 PLN

kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na stanowiskach pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków, szkolenia, instruktaże, ocena ryzyka zawodowego, kontrola warunków pracy, opracowywanie informacji, sprawozdań i meldunków
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-22 - Sulechów (lubuskie)

SPECJALISTA (BRANŻA BUDOWLANA) - 2 100 - 4 150 PLN

Praca biurowa. Sporządzanie wycen inwestorskich, opracowanie programów inwestycji. Koordynowanie zadań inwestycyjnych lub remontowych poprzez korespondencję z wykonawcami robót, biurami projektów, administratorami, użytkownikami. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ /ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ - od 1 850 PLN

- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 14 PLN

kontrola jakości wyrobów gotowych (części samochodowe)
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Andrychów (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

Bezpośrednia sprzedaz produktów firmy (pokryć dachowych, elewacyjnych).
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYKOŃCZENIA DRUKU - od 2 500 PLN

obieranie naklejek, laminowanie
NORDSIGN XLP SP. Z O.O. - 2017-01-13 - Kowanowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

Zbieranie zamówień na wapno nawozowe, zbieranie informacji o potrzebach rolnictwa w rejonie działania na nawozy wapniowo - magnezowe w perspektywie kilkuletniej, zbieranie i zabezpieczanie dokumentacji, zawieranie umów z jednostkami handlowymi. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Praca na ternie Piły i okolic oraz Wałcza i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA TV PRZEMYSŁOWEJ - od 6 000 PLN

montaż systemów TV przemysłowej, delegacje
"DX" - Ireneusz Dyks - 2016-01-18 - Kłodawa (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 050 PLN

Analizowanie rynków i ofert na terenie Polski i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów na Ukrainie, tworzenie ofert handlowych z Ukrainą, negocjowanie umów i warunków handlowych z Ukrainą, relizowanie planó sprzedazowych, reprezentoanie firmy w wydarzeniach branżowych na Ukrainie, sporządzenie dokumentacji sprzedży (Branża paliwowa).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WDRAŻANIA - od 1 850 PLN

obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W ZESPOLE DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 1 850 PLN

Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 1 850 PLN

Tworzenie bazy danych,prace biurowe,nadzorowanie,możliwość projektowania.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH - 997,4 PLN

sprawdzanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ - 2 200 - 3 000 PLN

- prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych - wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności- skuteczne i profesjonalne motywowanie do dokonania spłaty zadłużenia- ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należnościUmowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony, dwie zmiany 7:00-20:00 - wg grafikuKontakt z pracodawcą: Aleksandra Łysiaktel.: +48 717847180, tel.kom.: +48 693398885praca (at) creditexpress.pl
Creditexpress Inkasso Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

w/g stanowiska
Planownia.pl - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)