SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI- ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Poznań oferta pracy POLSKI TEATR TAŃCA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI- ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru,prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnik
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: POLSKI TEATR TAŃCA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOZIA 4, 61-835 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru,prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI- ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu "Płatnik"
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek wykształcenia - rachunkowość, finanse; brak prawomocnego skazania za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, znajomość procedur księgowych oraz zasad sporządzania sprawozdań finansowych i podatkowych, znajomość dokumentacji księgowej oraz jej przychowywania i archiwizowania, znajomość planu kont oraz dekretacji księgowej, znajomość programów księgowych użytkowych, znajomość zasad uzgadniania kont księgowych, w tym kontrahentów;znajomość rozliczania projektów z przyznanych dotacji; dodatkowe oczekiwania: znajomość w zakresie przygotowania projektu planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania, znajomość prowadzenia sprawozdawczości budżetowej, znajomość sporządzania niezbędnych informacji o realizacji planów finansowych instsytucji kultury, znajomość prowadzenia ewidencji środków trwałych, pozostalych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, znajomość przepisów o rachunkowości, o finansach publicznych, funkcjonowania instytucji kultury oraz przepisów podatkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: POLSKI TEATR TAŃCA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KOZIA 4, 61-835 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie przesłać na adres teatr (at) ptt-poznan.pl oraz u.kasprzak (at) ptt-poznan.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: KOZIA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-pełnienie roli "łącznika" pomiędzy fabryką Philips Lighting Electronics a funkcją zakupową w Holandii,pełnienie roli członka zespołu wprowadzającego nowe produkty do produkcji, w zakresie inżynierii zakupowej, materiałów, kosztów, negocjacji,- prowadzenie oraz egzekucja projektów optymalizacji kosztowej,ścisła współpraca z działąmi: rozwoju, marketingu, jakości oraz logistyki,- aktywny udział w projektach "value engineering" oraz warsztatach, a także dalsze wprowaddzanie akcji usprawniajacych po warsztatach,- mapowanie bazy dostawców, wybór dostawców, współpraca z dostawcami, negocjacje z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa maszyn w zakładzie kamieniarskim
Zakład Produkcyjno-Handlowy Popielec - 2019-02-15 - Płoskie (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych,Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,Zarządzanie odpadami, Nadzorowanie zarządzania chemicznego w firmie, Gromadzenie uprawnień w dziedzinie ochrony środowiska i nadzorowanie ich realizacji, Przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowych. Organizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnej. Prowadzenie badań i pomiarów środowiska pracy Opiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mława (mazowieckie)
współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych współpraca z organami uprawniającymi do kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracą firm świadczących usługi budowlane pozyskiwanie ofert od wykonawców na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw,usprawnień, remontów w budynkach mieszkalnych i komercyjnych wybór wykonawców i negocjowanie umów kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywaniazleceń prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów
"NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Brzeszcze (małopolskie)
- Obsługa klienta na sali sprzedaży- Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie (Subiekt GT)- Wprowadzanie do systemu dokumentów handlowych- Aktywne poszukiwanie nowych klientów- Przygotowywanie ofert- Realizacja zamówień
Hurtownia Porcelany "CENTRUM" Porcelana, Szkło, Sztućce Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2017-11-17 - Świętochłowice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów zagranicznychbudowa bazy danych klientówpraca z programem CRMmonitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Lublin (lubelskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy). Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON.
PROXIMA Dorota Polańska - 2018-02-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzedaż folii cienkich
"WIPLAST" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Tarnów (małopolskie)
SPRZEDAŻ USŁUG FINANSOWYCH, LEASING, KREDYT, POŻYCZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębica (podkarpackie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
naprawa pojazdów mechanicznych, przejazdy samochodami ciężarowymi
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Łukowice Brzeskie (opolskie)
Kierowca kat. C z uprawnieniami HDS
Grzegorz Hołda Firma Usługowo - Handlowa EKO - BUD - 2016-10-06 - Jastrzębia (małopolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
- monitorowanie i odpowiednio dostosowywanie harmonogramów planowania produkcji,- ścisła współpraca z Kierownikami Produkcji- analiza i uzgodnienie zdolności produkcyjnych z Kierownikami Produkcji- uczestnictwo w codziennych spotkaniach planowania produkcji, w których uczestniczą przedstawiciele produkcji, logistyki, obsługi klienta i zakupów wraz z Dyrekcją Firmy- mile widziana znajomość systemu planowania produkcji i programu Navision- umiejętność analizowania sytuacji problemowych i szybkie reagowanie- bardzo dobra organizacja pracy, właściwe stawianie priorytetów, dbałość o szczegóły- dobra komunikacja- umiejętność samodzielnej pracy i radzenie sobie z wieloma zadaniami równocześnie w dynamicznym środowisku pracy- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Fabryka Maszyn POMECH S.A. - 2017-07-07 - Puck (pomorskie)
Brak danych
ADS SP. Z O.O. SP.K. - 2016-09-27 - Radomsko (łódzkie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Stadła (małopolskie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-03-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
LuCasco Łukasz Znojek - 2016-11-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie analiz z wykonanych świadczeń zdrowotnych, sporządzanie raportów dla kierowników oddziałow, obsługa elektronicznego systemu informatycznego służącego do rozliczania świadczeń zdrowotnych, , współpraca z ośrodkami wykonującymi procedury medyczne w zakresie identyfikacji typów wykonywanych procedur medycznych wg międzynarodowej klasyfikacji procedur ICD, obliczanie pełnego kosztu leczenia pacjenta, opracowywanie bieżacych analiz zlecanych przez Dyrektora Szpitala
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2017-03-07 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie analiz mikrobiologicznych jakościowych i ilościowych, opracowywanie wyników badań, pobieranie prób, prowadzenie dokumentacji mikrobiologicznej, organizacja pracy laboratorium.
KRAKOWSKIE ZAKŁADY ZIELARSKIE "HERBAPOL" W KRAKOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa importu wyrobów medycznych, negocjacje z producentami i dostawcami, składanie zamówień, zlecanie transportu, sporządzanie dokumentacji importowej. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów firmy na rynek niemiecki. Współpraca z kontrahentem niemieckojęzycznym. Utrzymanie pozytywnej relacji z klientami. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Doradztwo techniczne.
OMNI corp Franciszek Mucek - 2016-06-06 - Brzesko (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace związane z budową i przebudową dróg i chodników
ITERBUD Bartosz Kosecki - 2018-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)