SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej posiadającej II profil pomocy spełniajacej kryteria w ramach projektu RPO 7.2 praca w godz. 8.00 - 16.00- zapoznanie ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy,- zapoznanie się z programem stażu, obowiązkami i uprawnieniami stażysty,- wystawianie faktur zewnętrznych,- wprowadzanie faktur do systemu,- monitorowanie stanu zadłużeń poszczególnych klientów,- kontakt z dłużnikami w celu ponaglania do zapłaty,- sprawdzanie dokumentów do deklaracji VAT,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań.
Data publikacji: 2017-04-20
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej posiadającej II profil pomocy spełniajacej kryteria w ramach projektu RPO 7.2 praca w godz. 8.00 - 16.00- zapoznanie ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy,- zapoznanie się z programem stażu, obowiązkami i uprawnieniami stażysty,- wystawianie faktur zewnętrznych,- wprowadzanie faktur do systemu,- monitorowanie stanu zadłużeń poszczególnych klientów,- kontakt z dłużnikami w celu ponaglania do zapłaty,- sprawdzanie dokumentów do deklaracji VAT,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Sumienność, umiejętność analitycznego myślenia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 59A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2017
Data dodania oferty pracy: 19.04.2017
Oferta pracy ważna do: 18.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne pozyskiwanie pracowników, samodzielne prowadzenie rekrutacji
Dreman Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Krapkowice (opolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawisty Nadbużne (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży internetowej, projektowanie i edycja grafiki
INFO GRAF Roman Wyszogrodzki - 2016-08-08 - Żory (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i kontaktów na bliskim wschodzie w związku z dużym zainteresowaniem produktami firmy na tamtejszym rynku.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie zleceń; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-03-28 - Myślina (opolskie)
Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Anglii
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w biurze jak i poza nim. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej. Obsługa klienta.
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-07-11 - Białystok (podlaskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klienta, recepcji- sprzedaż- kontakt z klientem i dostawcą- zarządzanie dostawami
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Tykocin (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Żywiec (śląskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Jawor (dolnośląskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2016-01-11 - Morawica (świętokrzyskie)
TWORZENIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z OGÓLNYM PROFILEM FIRMY, WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH, ROZMOWY TELEFONICZNE Z KONTRAHENTAMI, OBSŁUGA KLIENTÓW.
KRZYSZTOF GÓRKA GREEN BROKER - 2016-10-14 - Drzewica (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
poszukiwanie i pozyskiwanie zewnętrznego finansowania projektów terminowe, kompletne i prawidłowe przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej obsługa administracyjno-finansowa, przygotowywanie sprawozdańpromocja projektu,współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania funduszy i rozliczania projektów,
Stowarzyszenie "Nadzieja Rodzinie" - 2018-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
Kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, transportu oraz obrotu towarów w magazynie, odpowiedzialność za utrzymywanie kontaktu z producentami i dostawcami, sporządzanie i analiza raportów logistycznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
TRADE & LOGISTICS Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu dyrektora, ewidencjonowanie pism, obsługa korespondencji, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych z dochodów budżetowych, wysyłanie upomnień w zakresie należności budżetu państwa
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Wolsztyn - 2017-12-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-07-14 - Łubiana (pomorskie)
w zakresie specjalisty do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych, przyjmowanie dostaw, obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kłobuck (śląskie)