SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Łęczyca oferta pracy ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów

Data publikacji: 2016-12-28

Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)

Pracodawca: ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kopalniana 9, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczyca

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności analityczne, komunikacyjne i interpersonalne, znajomość pakietu MS Office, a w szczególności arkusza klakulacyjnego, min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku księgowym

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie do pracy (MK)lud kontakt z pracodawcą osobisty pod adresem Łęczyca, ul. Kopalniania 9, telefoniczny pod numerem 24 721 34 41 w. 342 lub e-mail: kadry (at) lzgsa.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: łęczycki

Gmina pracodawcy: Łęczyca

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łęczyca

Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 31

Nazwisko osoby zgłaszającej: Łukasz Łuczak

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 28.12.2016

Oferta pracy ważna do: 31.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - STAŻ - 997,4 PLN

koordynowanie bieżących spraw administracyjnych, wsparcie zarządu w organizacji szkoleń, wysyłka i odbiór korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Libiąż (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ ORANGE - od 2 000 PLN

Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SERWISU OGUMIENIA - od 1 850 PLN

Obsługa całej gamy samochodów dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 000 PLN

Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; załatwienie spraw urzedowych Załatwianie spraw zwiazanych z pracą cudzoziemców w Polsce. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I SPRAW PRACOWNICZYCH - 2 000 - 2 400 PLN

Rozliczanie podatków, fakturowanie
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-02-17 - Zelów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW BUDOWY SIECI ŚWIATŁOWODOWYCH - od 2 800 PLN

wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach; wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi- układanie, mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-16 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKTU - od 2 000 PLN

Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 3 500 PLN

DOSTARCZANIE TOWARÓW WEDŁUG ZLECEŃ OD ZLECENIODAWCÓW TRASY UE
Gąska Konrad SEVER - 2017-03-27 - Santocko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 100 PLN

Handlowiec
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA/KASJER NA DZIAŁ OGRÓD - od 2 000 PLN

obsługa klienta, przyjęcie i wykładanie towaru
"RIDET" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - do 2 770 PLN

Wystawianie i rozliczanie delegacji pracownikówkrajowych oraz zagranicznych; przygotowywanieokresowych raportów, zestawień na potrzeby zarządu;kompletowanie dokumentów związanych zzatrudnianiem i zwalnianiem pracowników zgodnie zprzepisami oraz procedurami obowiązującymi w firmie;przetwarzanie dokumentacji pracowniczej,sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych; systematyczne uaktualnianie danych idokumentacji pracowników i zleceniobiorców orazwprowadzanie ich do systemu kadrowego;przyjmowanie, weryfikacja, ewidencjonowaniewniosków o czas wolny, zaświadczeń ZUS ZLA;weryfikacja dokumentacji dotyczącej ewidencji czasupracy; sporządzanie list płac; rozliczanie potrąceńkomorniczych; sporządzanie deklaracji PIT 11/PIT 40,RMUA; znajomość programu Płatnik
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY W DZIALE BADAŃ NAUKOWYCH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ - od 2 592 PLN

Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0324) - 2 000 - 2 200 PLN

profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w oparciu o zdobytą wiedzę, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizowanie założonych planów sprzedażowychmarka firmy: Five o'clock
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA-INSPEKTOR NADZORU REFERATU DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 240 PLN

Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (DO 30R.Ż.) - od 2 000 PLN

sprzedaż i opieka magazynem na terenie sklepu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Stare Grabie (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 100 PLN

doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA PSYCHOLOG - od 1 100 PLN

PROWADZENIE BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH
WOJSKOWA PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA - 2017-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 2 174,65 - 4 521,8 PLN

prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

Współpraca z przedstawicielami, wykonywanie zamówień , przyjmowanie ofert, sprzedaż towaru / nabór staż NEET PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 3 500 PLN

Rekrutacja kandydatów do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymywanie długotrwałej relacji z pracownikami, obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej.
Herzog Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Rydułtowy (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ(NR 7658) - 2 000 - 4 000 PLN

administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LOGOPEDA - od 1 850 PLN

prowadzenie zajęć indywidulanych w przedszkolu, szkole podstawowej i gimnazjum - wymiar etatu 22/26
Zespół Szkół w Górznie - 2016-02-24 - Górzno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 925 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA D/S ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)