SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Gorzów Wielkopolski oferta pracy MILTON CASH Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej, w tym: dekretacja zdarzeń gospodarczych, prowadzenie rejestru VAT (w tym rozliczeń WNT, WDT, importu i exportu), księgowanie zapisów z walutowych rachunków bankowych, księgowanie dokumentacji obrotu magazynowego, list płac i innych dokumentów księgowych. Kontakt z klientem w kwestiach dotyczących uzgadniania danych księgowych.

Data publikacji: 2016-12-13

Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

Pracodawca: MILTON CASH Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
F. WALCZAKA 112, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej, w tym: dekretacja zdarzeń gospodarczych, prowadzenie rejestru VAT (w tym rozliczeń WNT, WDT, importu i exportu), księgowanie zapisów z walutowych rachunków bankowych, księgowanie dokumentacji obrotu magazynowego, list płac i innych dokumentów księgowych. Kontakt z klientem w kwestiach dotyczących uzgadniania danych księgowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna wiedza z zakresu prawa podatkowego,finansowego, rachunkowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : doświadczenie w pracy na systemie typu ERP jak: Enova, SAP, Optima lub podobnych[Umiejętność 1] : doświadczenie w rozliczaniu WNT i WDT oraz importu i exportu[Inne] : Komunikatywność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność na stanowisku, skrupulatność, dyskrecja, zachowanie tajemnicy służbowej.W pierwszym m-cu zatrudnienia na okres próbny oferujemy wynagrodzenie 2.800 brutto, po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony wraz z podwyżką wynagrodzenia adekwatną do umiejętności merytorycznych kandydata i zakresu powierzonej pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: MILTON CASH Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
F. WALCZAKA 112, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : kont.osob. po kont.telef.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: F. WALCZAKA

Numer budynku pracodawcy: 112

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 13.12.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT BIUROWY - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji zasiłkobiorców, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Bierutów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Nadzór na brygadami pracowników, sporządzanie harmonogramów, rysunków technicznych, uczestnictwo w sporządzaniu kosztorysów ofert, uczestnictwo w planowaniu pracy w wydziale mechanicznym, nadzór, koordynacja i rozdział powierzonych do realizacji prac, prowadzenie prac zgodnie z zasadami BHP. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Umowa o pracę na czas określony 6 mcy z możliwością przedłużenia. Możliwość pracy na dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BISTRO - od 2 235 PLN

PRACA Z LUDZMI, KONTAKT Z KLIENTEM, PRACA NA KASIE, KOORDYNACJA PRACY NA STOISKU. [Godzina zakończenia pracy] : 22:00
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-03 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego, prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SZWACZKA - do 1 850 PLN

- Czytanie dokumentacji technicznej- Wycinanie materiałów z szablonów - Szycie skóry i tkanin tapicerskich - Guzikowanie, pikowanie
WOODLAB POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych produktówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych produktów lub usługPrzygotowanie ofert handlowychFakturowanie, raportowanie i prowadzenie dokumentacjiObsługa po sprzedażowa klienta
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PAKOWANIA I OPAKOWAŃ - od 1 200 PLN

Pakowanie na produkcji, obsługa maszyn pakujących: pakowarki BLSB oraz linii pakowania termokurczliwego.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW,SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW (REF 150F ) - do 1 860 PLN

obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 750 PLN

- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-MUZEALNYCH - od 1 950 PLN

kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - IMPROTU - od 900 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
Nahar Traders Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością - 2016-03-24 - Janki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. IT(NR 9360) - od 2 500 PLN

• bieżące techniczne wsparcie pracowników firmy,• administracja i utrzymanie komputerów, notebooków, urządzeń peryferyjnych użytkowników,• współuczestnictwo w projektach informatycznych (wdrażanie, migracja danych, szkolenia, konsultacje),• rozwiązywanie problemów, pomoc techniczna i szkolenia dla użytkowników systemów
"POLITECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. WIRTUALNEGO ZARZĄDZANIA KLIENTEM - od 7 500 PLN

kontakt z zagranicznymi klientami, przygotowywani9e raportów dotyczących sprzedaży, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie strategii rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SKANOWANIA - od 2 000 PLN

kontrola cen, kontrola i wyjaśnianie braków, dekoracja; praca w Pabianicach; zgłoszenia osobiste pod adresem: ul. Popławska 4/20 w Pabianicach;
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 774,98 PLN

Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DW DZIALE OBSŁUGI DYSTYBUCJI - 5 000 - 5 500 PLN

praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucjipraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
QIAGEN BUSINESS SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 800 PLN

- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 000 PLN

rekrutacja pracowników, wyszukiwanie firm,kontakt telefoniczny z klientem, obsługa komputera i Internetu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 400 PLN

obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnianie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
Czerska Fabryka Mebli sp. z o.o. - 2017-06-22 - Czersk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Sprzedaż bezpośrednia, dobór asortymentu do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek sklepu,
ORTOPLUS STOMIA MONIKA WARZYBOK, PAWEŁ WARZYBOK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-09 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i tarminalu, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 100 - 3 000 PLN

Prezentacja klientom produktów: system silosowy "Silmach" produktów piekarniczych Piekarni "Mach". Tworzenie, weryfikacja bieżąca bazy klientów BZB, obłsuga programu CRM.
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-11-27 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI TRANSPORTU I UBEZPICZEŃ - od 2 800 PLN

Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA NIERUCHOMOŚCI DO SPRZEDAŻY - od 13,7 PLN

Przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA. - od 12 PLN

Obsługa telefoniczna klientów dzwoniących.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)