SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Dzierżoniów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. księgowości
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: specjalista ds. księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2017
Data zakończenia pracy: 04.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Słupca (wielkopolskie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie obiektu - Aquapark w Pile. Zatrudnienie od zaraz - okres próbny 3 miesiące. Praca na trzy zmiany: 6.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00-06.00. Praca w dni wolne.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY EKSPORT-IMPORT "BODY" BOTWID CHMARZYŃSKI - 2018-06-07 - Piła (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-12-15 - Głogów (dolnośląskie)
rekrutacja uczestników szkoleń, organizacja szkoleń, przygotowywanie dokumenatcji szkoleniowej, przygotowywanie umów z trenerami, archiwizacja, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
Obieranie telefonów, przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów. Prowadzenie korespondencji tradycyjnej, elektronicznej, ewidencjonowanie listów.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Golina (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- kompletowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej, - drukowanie dokumentacji- obsługa programów komputerowych- prowadzenie i archiwizacja korespondencji- obsługa stałych oraz nowych klientów- współpraca w poszczególnymi działami w firmie
PROJ-COMPLEX Małgorzata Teresa Kaczmarek - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przesyłanie zamówień do działu produkcyjnego, harmonogramowanie zamówień, negocjowanie i zamawianie usług transportowych, dbałość o kompletność dokumentacji wysyłkowej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - mile widziane logistyka lub handel, min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint), odpowiedzialność, dokładność, terminowość, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
"LENTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Lubliniec (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert ubezpiecz.; wystawianie polis ubezpiecz.; obsługa i poszukiwanie klientów; telemarketing; udzieł w tworzeniu standardów pracy; Praca w godz.8.30-16.30
Agencja Allianz Adam Kamiński - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporzadzanie sprawozdań i deklaracji do US, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie bieżących dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie płatności do banku, sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, ZUS, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego, prowadzenie działalności międzynarodowej
MVK CARDAN Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
Analiza nowych funkcjonalności w sieciach komórkowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych i szkoleń z tych funkcjonalności, analiza ustawień parametrów i metryk wydajnościowych, przygotowanie zasad wymiarowania i konfiguracji elementów i połączeń sieciowych.Obrabianie danych wydajnościowych celem znalezienia korelacji między wynikami wydajnościowymi sieci LTE a ustawieniami jej parametrów, znalezienia wartości referencyjnych dla różnych konfiguracji sieci. Analizowanie ustawień parameterów w różnych sieciachImplementowanie nowych funkcjonalności w narzędziach do analizy sieci.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-04-20 - Wędrzyn (lubuskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych darczyńców• raportowanie wyników swojej pracy• obsługa istniejącej bazy darczyńcówPraca na okres próbny: miesiącGodzina zakończenia pracy: 17:00System wynagrodzenia: Podstawa + prowizjaKontakt z pracodawcą: cv przesłać praca (at) centaurus.org.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Fundacja CENTAURUS - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenia księgowościzgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów sporządzania deklaracji CIT, VAT,PIT, nadzoru nad obiegiem dokumentów finansowych i księgowych, księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp., uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej, weryfikacji, dekretacji iksięgowania faktur zakupowych, praca w godz. 8-16
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i innych ewidencji prawem wymaganym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-04 - Mielec (podkarpackie)
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Kilkutygodniowe delegacje na ternie Polski i Ukrainy w celu handlu samochodami. Praca w równoważnym systemie czasu pracy.
KRAW-TRANS BARTŁOMIEJ KRAWCZYK - 2016-09-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji oraz w ramach określonego budżetu, - minimalizowanie ryzyka wynikającego z problemów jakościowych i zagrożonych terminów dostaw, - negocjowanie umów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów, - wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty zakupowe, - monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, - budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami (zagranicznymi i polskimi), - prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie ze standardami firmy, - przygotowywyanie raportów i analiz, - udział w planowaniu zakupów, współpracując z innymi działami w firmie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pajęczno (łódzkie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów WORD, EXCEL. Wymagana zaawansowana znajomość języka Angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielna obsługa pracowników spółki w obszarze kadrowo płacowym. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, Rozliczanie czasu pracy, Samodzielne naliczanie płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)