SPECJALISTA DS. KONSTRUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD ZIEMIĄ Lubin oferta pracy INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONSTRUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD ZIEMIĄ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONSTRUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD ZIEMIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier elektryk
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: SEP do 1KV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługi programu AutoCad
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: wyższe techniczne, preferowany kierunek : elektrotechnika - wiedza z zakresu urządzeń elektroenergetycznych, - umiejętność czytania elektrycznych schematów ideowych, - znajomość aparatury łączeniowej nn, - znajomość programu AutoCAD pozwalająca na edycję schematów elektrycznych, - uprawnienia SEP do 1 kV, - prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 183
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 16.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prace biurowe, magazynowe
"NEXTKOM" Sp. z o.o. Lębork - 2018-09-20 - Darżkowo (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientem, przygotowanie ofert handlowych, fakturowanie
BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa profilów społecznościowych firmy oraz klientów copywriting treści obsługa zaplecza stron internetowych (wordpress), obsługa kampanii Facebook Ads oraz Awrods (kampanie google). Korekta treści, pisanie treści branżowych na blog firmowy oraz blogi klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktów na stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEO i SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z kontrahentami,tworzenie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Rydułtowy (śląskie)
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH SP. Z O. O. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
-instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania -instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN -pomoc przy wszelkich pracach działu IT
"Elbest" Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Słok (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży, umiejętności komunikacyjne
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-10-08 - Mroczeń (wielkopolskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)
praca biurowa wraz z obsługą komputera, diagnozowanie, analiza i charakterystyka poziomu płynu NOXY, kompleksowa obsługa klienta od diagnozy do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Windyki (mazowieckie)
- poszukiwanie materiałów wyjściowych do produkcji, laboratoryjnych, eksploatacyjnych, - prowadzenie negocjacji handlowych, - kwalifikacja nowych dostawców/ producentów, - nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, - pozyskiwanie informacji od dostawców/ producentów wymaganych w procesie wdrożenia zgodnie z obowiązującymi procedurami i gromadzenie otrzymanej dokumentacji, - kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień materiałów wyjściowych do celów badawczo-rozwojowych, - monitorowanie i analiza rynku materiałów wyjściowych, - współpraca z innymi komórkami w firmie w zakresie nowych projektów. Firma oferuje: - szerokie pole do samodzielnej i pełnej wyzwań pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym, - możliwość wykorzystywania jęz. angielskiego w codziennej pracy, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość korzystania z firmowej stołówki, - możliwość korzystania z firmowej biblioteki, - możliwość korzystania z pakietów socjalnych. Praca w godz.: 8-16, umowa o pracę w zastępstwie (około 1,5 roku). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie kompletu dokumentów (CV, list motywacyjny) wpisując w tytule maila PUP + nazwę stanowiska na adres: rekrutacja (at) hasco-lek.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ HASCO-LEK S.A. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gostyń (wielkopolskie)
Identyfikacja potencjalnego rynku odbiorców, realizowanie sprzedaży do klientów, planowanie i organizowanie działań promocyjnych i reklamowych zwiększających sprzedaż, obsługa klientów - doskonalenie procesow sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomosć programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rybnik (śląskie)
Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Śrem (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji. Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata - 2015-12-01 - Tarnawa (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Magazynier-kierowca
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Krasocin (świętokrzyskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z całego świata, kontakt pisemny i telefoniczny z klientem, raportowanie z bieżacej działalności i efektywności działań, kompleksowa obsługa klienta w zakresie całego procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych Klientów z karajów Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie zadań sprzedażowych, obsługa i doradztwo techniczne klientów z branży obróbki skrawaniem, utrzymywanie i pozyskiwanie kontaktów handlowych
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-05-11 - Pabianice (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-17 - Cieszyn (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)