SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Pszczyna oferta pracy OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warowna 8, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (wynagrodzenie do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość programu Płatnik
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: obsługa programu InSert
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, umiejętność tworzenia raportów i analiz z zakresu danych personalnych, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość programów INSERT GT
Nazwa pracodawcy: OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Warowna 8, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Warowna
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2019
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87517235d293e7f935c2e7d4c30d75ab
Podobne oferty pracy
- prowadzenie księgi głównej uczniów i księgi absolwentów oraz pełnej ewidencji i dokumentacji uczniowskiej (zakładanie i likwidacja teczek osobowych)- załatwianie wszystkich spraw związanych z przyjęciem i odejściem uczniów ze szkoły (wystawianie im potrzebnych dokumentów, w tym legitymacji szkolnych, skierowań na badania lekarskie, itp.)- terminowe i zgodne z przepisami sporządzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z przystąpieniem uczniów do egzaminów- terminowe przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do zespołu szkół- sporządzenie odpisów arkuszy ocen- przygotowywanie arkuszy ocen do oprawy- prowadzenie rejestrów i ksiąg wynikających z potrzeby funkcjonowania szkoły (rejestr świadectw dojrzałości, ukończenia szkoły itp.)- prowadzenie rejestru druków legitymacji (czystych i wydanych) oraz wydawanych zaświadczeń- przygotowywanie i weryfikacja list uczniów poszczególnych klas- przyjmowanie i terminowe załatwianie korespondencji oraz innych spraw dotyczących uczniów- terminowe sporządzenie sprawozdań dla jednostek nadrzędnych- prawidłowe i zgodne z aktualną instrukcją kancelaryjną i archiwalną przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego- zaopatrywanie (wg potrzeb) sekretariatu w odpowiednie druki codziennego użytku w druki ścisłego zarachowania oraz materiały piśmienne.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2019-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Lubaczów (podkarpackie)
Karmienie indyków, donoszenie właściwej paszy do karmideł i wody do poideł, pilnowanie i segregacja indyków, nadzór nad urządzeniami do wentylacji, dbanie o czystość i porządek na tuczarniah i na fermie, miesięczny system wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Nakory (mazowieckie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-02-24 - Świętochłowice (śląskie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie realizowanych w COSSG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanej, przygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących realizowanych robót budowalnych, usług, zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, udział w realizowanych inwestycjach pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót / budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, udział w przeglądach pod nadzorem osóbposiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zaangażowanie w wykonywaną pracę, sprawna organizacja pracy, lojalność, kreatywność, zdolności interpersonalne. Wymagania: aktywne pozyskiwanie klientów, dbanie o dobry kontakt z klientem, nadzorowanie pracy działu marketingu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz PR.
Tachoinfo Maciej Jaskulski - 2017-05-22 - Rumia (pomorskie)
Montaż stelaża, klejenie, tapicerowanie, pakowanie (foliowanie i etykietowanie), przenoszenie materiałów, mebli na linii produkcja – magazyn oraz magazyn – transport.
JB CONCEPT JOANNA BANASIK - 2020-02-06 - Proszówka (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
CZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGO I IZOMATYCZNEGO.PRACA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI WEGŁUG ZLECEŃ.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "W.D.S."JÓZEF DŁUGASZEK"W.D.S.-u.s." Józef Długaszek - 2016-01-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowywanie dokumentów do sporządzania ofert handlowych, wyszukiwanie przetargów, zapytań ofertowych
GZD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Słupno (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)wystawianie faktur i not księgowych15)regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług16)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT - 7C17)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji18)przestrzeganie dyscypliny budżetowej19) stałe podnoszenie kwalifikacji20)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach21)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce22)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych23)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych24)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, archiwizacja dokumentów. Mile widziana znajomość przepisów z zakresu ubezpieczenia społecznego.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU - 2019-11-25 - Białystok (podlaskie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w Holandii - weryfikacjaznajomości języka angielskiego - kontakt z kontrahentami w Holandii. praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-06-22 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jaworzno (śląskie)
Projektowanie i prowadzenie kampanii w serwisach społecznościowych
RECEVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- pozyskiwanie i obsługa kontrahenta B2B (w tym obsługa dotychczasowych kilentów), budowanie długotrwałych relacji,- negocjowanie warunków sprzedaży- przyjmowanie i realizacja zamówień- prezentacja oferowanych produktów ( m.in. podczas targów)- obsługa posprzedażowa klienta,- poszukiwanie niszy na rynku - nowych rynków/produktów do zbytu.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
- budowanie i utrzymywanie relacji dostawcami - realizacja zamówień - negocjacje zakupowe - organizacja transportów międzynarodowych
GORT INDUSTRIES SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)
prace gospodarcze na terenie ośrodka wypoczynkowego - prace konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
NADZÓR NAD POKOJÓWKAMI I RESTAURACJĄ, ZAMÓWIENIA NA CAŁY HOTEL, WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO, INWENTARYZACJE, KONTROLE NAD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI, SZKOLENIE PERSONELU RESTAURACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY 8 H/DZIENNIE
HOTEL G.E. SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stara Łubianka (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca w dziale obsługi abonenta; przygotowywanie umów, obsługa Abonentów; jedna zmiana; miejsce pracy: teren działania firmy
IMPERIUM Telecom Czesław Chlewicki - 2018-12-19 - Gliwice (śląskie)
handel internetowy,współpraca z placówkami medycznymi(prowadzenie sklepu internetowego,organizowanie prezentacji handlowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Bytom (śląskie)
jw.
"LOOK FOR STAFF" PRO Pier Mario Pagani - 2016-12-22 - Zielonka (mazowieckie)
Projektowanie, tworzenie i aktualizowanie szkoleń e-learningowych. Administracja skarbowa, obróbka graficzna.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami w zakresie współpracy produkcyjnej. Sprzedaż produktów i usług na rynki wschodnie. Poszukiwanie inwestorów w zakresie kooperacji oraz ekspansji badawczo-wdrożeniowej. Poszukiwanie możliwości handlowych na rynkach wschodnich (Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)