SPECJALISTA DS. KADR - 1301 Mirosławice oferta pracy WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR - 1301

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.

Data publikacji: 2017-08-30

Lokalizacja: Mirosławice (dolnośląskie)

Pracodawca: WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotnicza 18, 55-050 Mirosławice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR - 1301

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mirosławice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sobótka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Program Płatnik

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera -Subiekt

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na w/w stanowisku, praktyczna znajomość przepisów w zakresie prowadzenia kadr, praktyczna znajomość programu Subiekt i Płatnik, komunikatywność, mile widziana znajomośc języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Adres pracodawcy:
Lotnicza 18, 55-050 Mirosławice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wrocławski

Gmina pracodawcy: Sobótka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mirosławice

Ulica pracodawcy: Lotnicza

Numer budynku pracodawcy: 18

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2017

Data dodania oferty pracy: 29.08.2017

Oferta pracy ważna do: 29.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - od 2 100 PLN

Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUBI KLIENTA - 2 000 - 5 500 PLN

Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA IT, AUTOR ZAWARTOŚCI - od 5 500 PLN

tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 1 850 PLN

poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ. - od 400 PLN

Realizowanie wszystkich zadań wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. (Dziennik Ustaw nr 109/1997, poz. 704 ze zmianami) oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 800 - 4 000 PLN

*realizacja procesu zaopatrzenia (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego)*utrzymywanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców* negocjacje z dostawcami* nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie ERP*wsparcie procesów transportu i spedycji materiałów
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-23 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 3 000 PLN

-tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością wg IFS, - tworzenie i akceptacja opakowań marki własnej i marek sieci zgodnie z obowiązującym prawem, - nadzór nad zapisami Systemu Zarządzania Jakością, - wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie Systemu Jakości,- kontrola jakościsurowców i wyrobów gotowych,- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, - szkolenie pracowników z zagadnień dotyczących systemu Współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod kątem Systemu Jakości, - Przedstawicielstwo Spółki ds. IFS/International Food Standard/,- reprezentowanie Spółki przed Urzędami,- nadzorowanie systemów sieci handlowychw zakresie specyfikacji surowców.
SAWEX Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów,Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych,Przygotowywanie ofert handlowych,Prowadzenie negocjacji handlowych,Monitorowanie rynku i analiza konkurencji; Praca w godz. 7-15.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Trzebielino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WPROWADZANIA DANYCH - od 2 312 PLN

praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat w godzinach 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-11-06 - Moszna-Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 3 500 PLN

Kontakt telefoniczno - mailowy, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, współpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2017-01-18 - Wysoczka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-PERSONALNYCH - do 2 000 PLN

Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych, obsługa przed i po sprzedażowa klientów, pozyskiwanie klientów w oparciu o utrzymana bazę danych
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU I SPEDYCJI - 3 000 - 4 000 PLN

Koordynowanie i nadzorowanie przewozów w transporcie międzynarodowym. Monitorowanie pracy kierowców z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń telematycznych. Nadzór nad dokumentacją transportową. Współpraca z klientami.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2017-06-01 - Zakroczym (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - KOSZTORYSANT. - do 2 100 PLN

Rozmowy z klientami, analiza zamówień, kalkulacja produkcji - granit, kosztorysowanie projektu.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Rogoźnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI - od 3 200 PLN

Bieżąca realizacja procesu transportowego. Pozyskiwanie przewoźników i ładunków powrotnym, raportowanie zgodnie z wymaganiami klienta, właściwa komunikacja pomiędzy działami, kontrola rozliczeń z dostawcami, dbanie o jakość i terminowość. Praca w godzinach 5.00-13.00, 8.00-16.00, 13.00-21.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PEKAES S.A. - 2016-02-29 - Koninko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2018-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-06-11 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA-4 - od 2 200 PLN

wystawianie ofert handlowych, obsługa komputera, potwierdzenia sprzedażowe, bieżąca obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo AMS Sp. z.o.o. - 2016-01-04 - Jagodnik (dolnośląskie)


Wybierz powiat