SPECJALISTA DS. KADR - 1301 Mirosławice oferta pracy WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR - 1301
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Mirosławice (dolnośląskie)
Pracodawca: WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotnicza 18, 55-050 Mirosławice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR - 1301
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mirosławice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sobótka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Program Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera -Subiekt
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na w/w stanowisku, praktyczna znajomość przepisów w zakresie prowadzenia kadr, praktyczna znajomość programu Subiekt i Płatnik, komunikatywność, mile widziana znajomośc języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Lotnicza 18, 55-050 Mirosławice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Sobótka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mirosławice
Ulica pracodawcy: Lotnicza
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2017
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie wszystkich zadań wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. (Dziennik Ustaw nr 109/1997, poz. 704 ze zmianami) oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
*realizacja procesu zaopatrzenia (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego)*utrzymywanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców* negocjacje z dostawcami* nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie ERP*wsparcie procesów transportu i spedycji materiałów
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-23 - Krosno (podkarpackie)
-tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością wg IFS, - tworzenie i akceptacja opakowań marki własnej i marek sieci zgodnie z obowiązującym prawem, - nadzór nad zapisami Systemu Zarządzania Jakością, - wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie Systemu Jakości,- kontrola jakościsurowców i wyrobów gotowych,- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, - szkolenie pracowników z zagadnień dotyczących systemu Współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod kątem Systemu Jakości, - Przedstawicielstwo Spółki ds. IFS/International Food Standard/,- reprezentowanie Spółki przed Urzędami,- nadzorowanie systemów sieci handlowychw zakresie specyfikacji surowców.
SAWEX Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa recepcji
Estetica Derm Ostródzkie Centrum Kosmetologii - 2018-01-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów,Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych,Przygotowywanie ofert handlowych,Prowadzenie negocjacji handlowych,Monitorowanie rynku i analiza konkurencji; Praca w godz. 7-15.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Trzebielino (pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat w godzinach 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-11-06 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Kontakt telefoniczno - mailowy, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, współpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2017-01-18 - Wysoczka (wielkopolskie)
Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych, obsługa przed i po sprzedażowa klientów, pozyskiwanie klientów w oparciu o utrzymana bazę danych
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie przewozów w transporcie międzynarodowym. Monitorowanie pracy kierowców z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń telematycznych. Nadzór nad dokumentacją transportową. Współpraca z klientami.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2017-06-01 - Zakroczym (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
Rozmowy z klientami, analiza zamówień, kalkulacja produkcji - granit, kosztorysowanie projektu.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Rogoźnica (dolnośląskie)
Bieżąca realizacja procesu transportowego. Pozyskiwanie przewoźników i ładunków powrotnym, raportowanie zgodnie z wymaganiami klienta, właściwa komunikacja pomiędzy działami, kontrola rozliczeń z dostawcami, dbanie o jakość i terminowość. Praca w godzinach 5.00-13.00, 8.00-16.00, 13.00-21.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PEKAES S.A. - 2016-02-29 - Koninko (wielkopolskie)
-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2018-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-06-11 - Przemyśl (podkarpackie)
wystawianie ofert handlowych, obsługa komputera, potwierdzenia sprzedażowe, bieżąca obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo AMS Sp. z.o.o. - 2016-01-04 - Jagodnik (dolnośląskie)