SPECJALISTA DS. IT, R48/1640-492/17 Nowa Wieś oferta pracy INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. IT, R48/1640-492/17

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom

Data publikacji: 2017-04-14

Lokalizacja: Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
JANA PAWŁA II 12A, 87-853 Nowa Wieś, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IT, R48/1640-492/17

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista zastosowań informatyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista zastosowań informatyki (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: informatyka

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: informatyka; min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku w administracji bazami danych Oracle 11g (ew. 12c); bardzo dobra (najlepiej potwierdzona certyfikatami) znajomość systemów serwerowych Linux (preferowany Red Hat Enterprise Linux) oraz Windows 2008/2012 Server; znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów operacyjnych i baz danych; umiejętność pisania skryptów shell (Linux/Windows) oraz procedur PL/SQL i SQL; umiejętność ustalania priorytetów i bardzo dobrej organizacji pracy; analityczne podejście do rozwiązywanych problemów; znajomość języka angielskiego w stopniu wystarczającym do czytania dokumentacji technicznej

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
JANA PAWŁA II 12A, 87-853 Nowa Wieś, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + List Motywacyjny prosimy składać na adres kadry (at) instalprojekt.eu lub osobiście w siedzibie Firmy: Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II 12A.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2015. poz. 2135) wyrażam zgodę dla firmy INSTAL-PROJEKT Gawłowscy, Ścierzyńscy Spółka Jawna ul. Jana Pawła II 12 A; Nowa Wieś k/Włocławka; 87-853 na przetwarzanie przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym danych osobowych na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.Aplikacje bez ww. klauzuli, nie będą brane pod uwagę w procesach rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: włocławski

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś

Ulica pracodawcy: JANA PAWŁA II

Numer budynku pracodawcy: 12A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki

Data dodania oferty pracy: 14.04.2017

Oferta pracy ważna do: 13.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR. - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej(dokumentacja związana z nawiązywaniem irozwiązywaniem stosunku pracy, sporządzanie listpłac, rozliczanie z ZUS, US, księgowaniedokumentów księgowych (faktury VAT, wyciągibankowe itp.) - PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Grajewo (podlaskie)

SPECJALISTA DS. MEDIÓW - do 6 000 PLN

Wykształcenie wyższe; min. 1 rok doświadczenie zawodowe: 2 lata; zaawansowana znajomość jęz. chińskiego i angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie marketingu cyfrowego, przygotowanie strategii marketingowej, współpraca z działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów w sklepie ogólnospożywczym samoobsługowym. Praca w Kętach, jednozmianowa w godz. 07.00-15.00 od poniedziałku do soboty (niedziele wolne).
IZABELA MATUSZCZAK BAKERY-CAKE - 2016-08-24 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DS.INWESTYCYJNYCH-0665 - od 3 000 PLN

Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA CENTRAL BACK OFFICE SSC - 3 600 - 4 000 PLN

- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Organizowanie pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, zarządzanie zespołem 100 osób, kontakty ze strukturami państwowymi: polskimi i ukraińskimi. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej oraz Wiśle.
FUNDACJA WSPIERANIA SPORTU I ZDROWIA - 2017-12-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DLA CUKROWNI - od 2 000 PLN

Doradztwo technologiczne w zakresie stosowania preparatów chemicznych firmy Acrylmed, współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Praca w godzinach 7.00-15.00. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Ukrainy, Białorusi, Rosji
Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe dr Ludwika Własińska ACRYLMED Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA MAGAZYNOWEGO - od 3 860 PLN

analizowanie stanów magazynowych; przygotowywanie raportów i analiz zakupowych; poszukiwanie nowych dostawców i towarów na rynku; nadzór nad poprawnością dokumentacji zakupu; współpraca przy tworzeniu budżetu zakupów; spotkania z dostawcami w siedzibie firmy i u dostawców; wyjazdy na targi branżowe; współpraca z poszczególnymi działami w firmie; obsługa specjalistycznego programu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ - od 2 500 PLN

Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.08.2018-30.06.2020
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

kompleksowa i samodzielna obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie akt osobowych, terminowe naliczanie wynagrodzeń i przesyłanie LP do klienta, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON, rozliczanie umów cywilno - prawnych, wszelkie czynności związane z rotacją pracowników (zatrudnianie, zwalnianie), wystawianie zaświadczeń oraz inne zlecone przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 2 000 PLN

analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki, kreowanie działań wzmacniających wizerunek marki organizacji, osoby publicznej, przygotowywanie materiałów promocyjnych i prasowych, organizowanie konferencji prasowych i eventów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ - 1 500 - 2 000 PLN

Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)

KELNER/BARMAN - od 1 600 PLN

Serwowanie posiłków, napojów, drinków.
SIEDLISKO "GOŚCINNE PROGI" PIOTR USOW - 2017-03-16 - Lubartów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 300 PLN

- sporządzanie listy płac i deklaracji podatkowych, - przygotowywaniedokumentów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lubrentę, - sporządzanie sprawozdawczością dotyczącej zatrudnienia i plac dlaGUS, - znajomość przepisów prawa pracy, ZUS I PDOF, - obsługa programukadrowo-płacowego, Płatnika ZUS,PUE ZUS, e-PFRON2, oraz pakietuMSOffice(Word, Exel), - prowadzenie dokumentacji płacowej, -przygotowywanie rozliczeń plac do działu księgowości, - kontrolaformalno-rachunkowa dokumentów księgowych, - umowa o pracę wzastępstwie od 01.01.2019 r - 30.06.2020 r.
Vitroterm Murów S.A. - 2018-11-21 - Murów (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH. - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2016-12-28 - Łęczyca (łódzkie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 489 PLN

praca w godzinach od 03:00 do 11:00; rozwożenie towaru do sklepów firmowych oraz klientów firmy
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "OZIMEK" K. Ozimek, R. Ozimek, M. Ozimek Sp. J. - 2017-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 2 400 PLN

obsługa maszyn , sprzątanie
Szczecińska Centrala Nasienna Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Łobez (zachodniopomorskie)

DORADCA DO SPRAW SPRZEDAŻY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 6750) - od 2 100 PLN

Mozliwość podjęcia pracy na pełen lub 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM - 3 500 - 4 500 PLN

1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO - od 2 001,26 PLN

Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bhp; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania zasad i warunków bhp; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych, przebudowywanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu przestrzegania zasad i warunków bhp; prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktaży z zakresu bhp; opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów bhp.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

praca z klientem przy zawieraniu umów telekomunikacyjnych
METEOR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIESŁAW LITERSKI - 2018-06-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW WIETNAMSKICH - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat