SPECJALISTA DS. HANDLU Nowy Tomyśl oferta pracy Suszarnicza Spółka "Ogrodnik"SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej- nadzór nad harmonogramem załadunków- organizacja wysyłek kurierskich- rozliczanie kontraktów sprzedażowych- sporządzanie planów sprzedaży- analiza i przygotowywanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji handlowej
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Suszarnicza Spółka "Ogrodnik"SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 27, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej- nadzór nad harmonogramem załadunków- organizacja wysyłek kurierskich- rozliczanie kontraktów sprzedażowych- sporządzanie planów sprzedaży- analiza i przygotowywanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji handlowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość pakietu MS Office min. na poziomie średnio-zaawansowanym, obsługa komputera w środowisku Windows
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Suszarnicza Spółka "Ogrodnik"SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 27, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy:
przetwórstwo warzywne; suszarnictwo owoców i warzyw, transport i spedycja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie dowozu, składanie zamówień
EKO - PŁYTA Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Kiełczewo (wielkopolskie)
* spraedaż wyrobów medycznych* nawiązywanie kontaktów z klientami* sprsedaż w oparciu o procedury przetargowe* realizacja planów sprzedaży
MDML Poland Sp ZOO - 2018-02-15 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
4 GRANTS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizacja pracy dla brygady pracowników z Ukrainy, zapewnienie materiałów i przekazywanie pracownikom wymagań zamawiającego
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Pabianice (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie robót budowlanych, przygotowywanie materiałów przetargowych, ocena techniczna zasobów Spółdzielni, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. budowlanych w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
spełnienie założeń sprzedazowych, kontakt z klientami z państw Wschodnich, delegacje do państw: Ukraina, Białoruś w celu nawiązania kontaktów biznesowych. bieżący kontakt z klientem z państw Wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Białystok (podlaskie)
Praca polegająca na kompletacji palet, możliwe prace na wysokości ok. 10 m.
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Golina (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych oraz ich sprzedaż
AMADEUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż na rynkach zagranicznych przez portale Amazoni Ebay.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
- szkolenie pracowników- dokumentacja szkoleniowa- dokumentacja wypadkowa- nadzór BHP w Zakładzie Pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
Prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
wyksz. min. średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż elementów plastikowych i metalowych ,pakowanie e-mail: biuro (at) outworks.pl
OUTWORK SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-przygotowanie i realizacja strategii działań marketingowych;- planowanie i wdrażanie internetowych i stacjonarnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż i analiza ich efektywności;- prowadzenie kampanii informacyjnych;-dbałość o jakość i terminowość emitowanych materiałów informacyjnych;-analiza i raportowanie wyników kampanii;-kontakt z kontrahentami i firmami zewnętrznymi;-stały monitoring potrzeb i trendów rynkowych;-efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań reklamowych w internecie;-współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi;-dbanie o wizerunek marki;- nadzór i aktualizacja strony www.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa zamówień interentowych, - koordynowanie realizacji zamówień, - telefoniczna obsługa klienta, - realizacja wyznaczonych celów, - wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury / paragony / korekty / zwroty), - budowanie pozytywnych relacji z klientami. Oferta dostępna w sali G, H, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
PROLINE Sebastian Ponikowski - 2016-10-25 - Mirków (dolnośląskie)
opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
wulkanizacja gumy
Manpower Group Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Żywiec (śląskie)
bieżący monitoring spłat pożyczek i zabezpieczeń; cesja praw z polis ubezp. + przygotowanie, przeprowadzanie wizji lokalnych pożyczkobioców; rozliczanie udzielonych pożyczek-cel; przeprowadzanie wstępnych czynności windykacyjnych (pisma, telefony, e-maile); prowadzenie rejestrów pożyczkobiorców (zmiany); reklama, promocja, strona internetowa; wykonywanie zdjęć różnych wydarzeń; uczestnictwo w szkoleniach, spotkaniachWymagania:wykształcenie średnie, preferowane wyższe, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka obcegopraca-8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dokonywanie rezerwacji hotelowych w kraju i zagranicą, korzystanie z systemów rezerwacyjnych, przygotowywanie ofert dla klienta korporacyjnego, kontakt z klientem w j.obcym, zamawianie usług dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA-moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; praca od czerwca lub lipca
EKOMAX Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych, praca na terenie Krakowa.
BIAŁY KRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
Kosztorysowanie prac budowlanych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-06 - Przemyśl (podkarpackie)
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, informowanie na temat dostępnych produktów bankowych, umawianie na spotkanie z doradcą
ADMINISTRATION PERSONNEL SERVICES SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Konin (wielkopolskie)