SPECJALISTA DS. AUTOMATYZACJI Kraków oferta pracy Lufthansa Global Business Services
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYZACJI
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Lufthansa Global Business Services
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 6000 zl brutto + uznaniowa premia roczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. AUTOMATYZACJI
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Data zakończenia pracy: 02.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe 3 lata w obszarze automatyzacji.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 24.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Podobne oferty pracy
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywności procesów logistycznych orazinicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami ewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów, dobór technologii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udział w planowaniu izagwarantowaniu niezbędnych zasobów do realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Żory (śląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w pracy z klientem; obsługa komputera (Word, Excel); zakres obowiązków: spisywanie umów i ich elektroniczna rejestracja zgodnie z wymogami obsługi rynku abonenckiego, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
Praca fizyczna, Bezpośrednia obsługa klienta, Wykładanie towarów, Dbałość o estetykę działu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
Zarządzanie i koordynacja akcji promocyjnych, zbieranie informacji o potencjalnych klientach. Realizacja planów sprzedażowych. Kontakt z kontrahentami z turcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Rzgów (łódzkie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów hurtowni, magazynu.
Bims Plus FHH Sp. z o.o. Górny Śląsk Spółka Komandytowa - 2016-07-29 - Przyszowice (śląskie)
Odpowiedzialność za szkolenie klientów jak zamawiać produkty przez internet, obsługa klienta rosyjskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabierzów (małopolskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
realizacja zamówień - obsługa klienta, fakturowanie, oferty handlowe, zamówienia do dostawców z UE, raporty rózne
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2017-10-18 - Ruszów (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa i przygotowanie quadów oraz agregatów do sprzedaży. Przygotowanie i wysyłka
kontakt przez PUP - 2016-07-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
pisanie ofert produkowanych wyrobów, przyjmowanie zamówień i realizacja, obsługa klienta, znajomość rysunku technicznego
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-03-06 - Olkusz (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wędrzyn (lubuskie)
importowanie i eksportowanie, odprawy celne, organizowanie wysyłek
NFM Production sp. z o.o. - 2016-06-29 - Lębork (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Kawczyn (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS, US; nawiązywanie/rozwiązywanie stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
UŁATWIANIE OSOBIE NIEPEŁNOSPRAWNEJ WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DNIA CODZIENNEGO, POMAGANIE JEJ W UZYSKANIU JAK NAJWIĘKSZEJ SAMODZIELNOŚCIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW Z LUDŹMIWYNAGRODZENIE 2,100 ZŁ + ZWROT ZA BILET MIESIĘCZNYGODZINY PRACY 07:00-15:00, 14:00-22:00
FUNDACJA POMOCY CHORYM NA ZANIK MIĘŚNI - 2018-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa punktu gastronomicznego
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Działoszyn (łódzkie)
Obsługa klienta, odbieranie telefonów, praca nad obróbką zamówień, realizacja zamówień, przyjmowanie i wprowadzanie towaru, fakturowanie WZ, tworzenie kart klienta, sprawdzanie faktur oraz ich archiwizacja
Iglotex Dystybucja Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1.Archiwizowanie dokumentacji 2.Zapoznanie się z wstępną kontrolą dokumentów księgowych3.Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych 4.Okres przechowywania dokumentów księgowych 5.Wymogi dotyczące ksiąg rachunkowych prowadzonych przy użyciu komputera 6.Ewidencja operacji gospodarczych 7.Obrót gotówkowy i bezgotówkowy8.Obsługa programu księgowego do księgowania operacji gospodarczych stosowany w jednostce
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-11 - Siedlce (mazowieckie)
Opis stanowiska:- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie zleceniodawców usług transportowych krajowych i międzynarodowych.- Utrzymywanie i rozwój długofalowej współpracy z obecnymi klientami- Negocjowanie cen usług transportowych.- Kontrola procesów logistycznych (załadunki, przeładunki, rozładunki).- kontrola dokumentacji spedycyjnej- Komunikacja z kierowcami dozór nad powierzonymi ładunkami
SANITRANS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
organizacja, planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego pracowników oraz kwaterowanie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów i obsługa GPS menager, zarządzanie narzędziami, wyposażeniem i materiałami, realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora, bieżące kontakty z pracownikami
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
PRZYGOTOWYWANIE LIST PŁAC, KOREKT LIST PŁAC, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS, KOREKT DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS
BEETSMA HRM-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie zawodu kierowcy, dbanie o tabor samochodowy
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Mikołów (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
PREZENTACJA TOWARÓW, SPRZEDAŻ USŁUG FIRMY, WYROBÓW MEDYCZNYCH, SPRZĘTÓW REHABILITACYJNYCH.
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Spotkania z klientami, pozyskiwanie nowych klientów,raportowanie sprzedaży. Automatyka, hydraulika, pneumatyka.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Lębork (pomorskie)
jw.
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chorzów (śląskie)