SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z wynajamem lokali i pomieszczeń, wystawianie faktur oraz not księgowych; udział w prowadzeniu spraw z zakresu zamówień publicznych, realizacja zadań związanych z funkcjonowanie działu oraz innych komórek organizacyjnych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w slai E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 339 86 56, e-mail: rekrutacja (at) dodr.pl
Data publikacji: 2020-12-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z wynajamem lokali i pomieszczeń, wystawianie faktur oraz not księgowych; udział w prowadzeniu spraw z zakresu zamówień publicznych, realizacja zadań związanych z funkcjonowanie działu oraz innych komórek organizacyjnych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w slai E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 339 86 56, e-mail: rekrutacja (at) dodr.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe (mie widziana specjalność w administracji, znajomość prawa administracyjnego materialnego w zakresie gospodarowania nieruchomości),staz pracy: brak wymagań, znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
danePracodawcy_nip: 8961000264
danePracodawcy_regon: 006011298
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1675a318fc45781fa72dd6e6d9eb03a5
Podobne oferty pracy
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji dla jednostek samorządu terytorialnego
EMPIRIA DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
poznanie specyfiki prcay w biurze podróży, nauka obsługi turystycznych systemów rezerwacyjnych.Umiejętność sprzedaży oferty turystycznej-praca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do obowiązków pracownika należeć będzie sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz ich ewidencjonowanie i raportowanie zgodnie z zaleceniami pracodawcy, dokonywanie zakupów na potrzeby firmy (także związanych z utrzymaniem ruchu maszyn produkcyjnych, sporządzanie prognozowanych zapotrzebowań oraz kontakt z zarządem spółki lub bezpośrednio wspólnikami (ob. Ukrainy), prowadzenie samochodu ciężarowego w obrębie kopalni granitu w Paszowicach (transport wewnątrzzakładowy).
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Paszowice (dolnośląskie)
sprzedaż art budowlanych (kruszywa, kostka brukowa)
NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
prace bieżące związane ze wspieraniem prawidłowego funkcjonowania systemu jakości
KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka - 2016-12-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego, kontakt z klientami z rynku niemieckiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie (mycie okien, podłóg, odkurzanie, itp.).
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż towarów i usługprzygotowywanie ofertzamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Żory (śląskie)
Praca w krajach Unii Europejskiej w ruchu ciągłym. Wynagrodzenie + należności z tytułu podróży służbowych. Wymagane wykształcenie zawodowe, 4 lata doświadczenia, świadectwo kwalifikacji, kurs na przewóz rzeczy, prawo jazdy kat. C+E. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PW ERWIN RECLIK - 2020-09-30 - Jankowice (śląskie)
Opieka stomatologiczna, na którą składa się działalność profilaktyczna, lecznicza i rehabilitacyjna całej jamy ustnej. Praca w oparciu o kontrakt cywilno-prawny, ok. 7 h 35 min dziennie, od pn do pt i sb wg grafiku.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności administracyjnych w biurze, odbiór telefonów, maili, skanowanie i kopiowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym na terenie kraju i za granicą w celu sprzedaży wegańskich produktów spożywczych i kosmetyków; przygotowywanie ofert handlowyh; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie sprzedaży obrabiarek produkowanych i sterownych przez FAS,pozyskiwanie klientów,uzyskiwanie relacji długoterminowych,prowadzenie dokumentacji,transakcji handlowych,przygotowanie ofert handlowych
Fabryka Szlifierek "FAS GŁOWNO" Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Głowno (łódzkie)
Sprzedaż produktów bankowych, pozabankowych ubezpieczeń, pozyskiwanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
wyszukiwanie firm, tworzenie ofert, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Dąbrowa (mazowieckie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)
Kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeń, prowadzenie spraw w wewn. systemie, korespondencja sądowa, prowadzenie kalendarza, sporządzanie pism i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie zadań i zasad funkcjonowania biura rachunkowego
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Świdnica (lubuskie)
•Realizowanie polityki firmy w zakresie BHP i PPOŻ,•Monitorowaniem oraz doskonaleniem wdrożonego systemu zarządzania BHP i PPOŻ,•Realizacją zadań służby BHP, m.in.: oceny ryzyka zawodowego, badania warunków pracy, prowadzenie szkoleń BHP (przy współpracy działem personalnym oraz kierownikami obszarów), monitorowanie zgodności z wymaganiami prawnymi,•Monitorowaniem prawidłowości funkcjonowania systemów PPOŻ, Analizą ryzyka wdrażanych w organizacji zmian,•Współpracą z jednostkami zewnętrznymi i urzędami oraz udziałem w kontrolach zewnętrznych.
BZK ALCO S.A. - 2020-05-18 - Janików (mazowieckie)
- zarządzanie administracyjnymi kosztami frachtu dla przychodządzych komponentów i wychodządzych gotowych produktów- odpowiedzialność za proces kalkulacji kosztów wysyłki,wystawianie faktur,zatwierdzanie kosztów,rejestrację księgową- zarządzanie zezwoleniami na dodatkowe koszty- odpowieedzialność za rozliczenia międzyokresowe- odpowiedzialność za tworzenie zamówień zakupu według kosztu i inwestycji- rejestracja przyjęcia materiałów- język angielski jest językiem korporacyjnym- posługiwanie się językiem hindi w kontraktach z współpracownikami w zespole
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami,rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do indywidualnych potrzeb,przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych,fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sporządzanie dokumentacji firmowej, gospodarka materiałowa
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Legnica (dolnośląskie)